TaigerVudds wrote:
... Men akkurat som Glåmdalen i det siste har dekket "Dennæ hæll are sia" på en god måte - som fristet folk til å ta del i opplevelsen, og bidro til at folk snakket om det - ....
Var foresten en ny KIL sang som ble spilt på denne forestillingen.
Ellers er jeg enig i mye av det Karlsrud sier. Det hele begynnte nok tidligere en denne sesongen, jeg var personlig tilstede på mange treninger i fjor sommer sammen med bla Karlsen, og var da se eneste jornalistene som var der.
Vi laget jo også stoff begge to på KIL 2 - Öster 3. Men Lokalavisa var ikke tilstede, til tross for at KIL 2 hadde med spillere som prøvespilte for KIL og treneren til Öster var Ludde.
Jeg har overvært noen treninger i år også, og på den ene treningen så jeg journalist i fra Glåmdalen. Ypperlig tenkte jeg da, det betyr at de kommer til å skrive om de som prøvespiller i morgen. Dette var rett før fotballferien var over, og til dags dato har det ikke stått noe fra treningen den uka.
Men jeg må jo si at avisa har spilt en viktig rolle tidligere, og om man setter noen kluter til så burde de kommer tilbake på banen. Kanskje kan KIL invitere dem og gjøre det litt mer spennende. Ta lunsjen sammen en da i uka f.eks.