KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 07 Jul 2025, 01:32

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 125 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2006, 19:19 
Forumlegende

Det lukter svidd lang vei, men det går jo å lese en del mellom linjene i det som har kommet ut så langt. Skogheim har bedt styret om lengre kontrakt og styret har ikke gått med på det. Hvorfor vet bare de, men som fler har sagt før meg på forumet det kan ikke være på bakgrunn av resultatene for der har Skogheim levert til mer enn godkjent.

Det skal godt la seg gjøre å finne en trener som kan lanseres som en bedre løsning, men den utfordringen får nå styret ta tak i og komme frem å vise at de har noen fornuftige tanker bak denne avgjørelsen som virker helt absurd på alle oss som følger klubben i tykt og tynt.

La oss drøye diskusjonen om nye treneralternativer og få til en ekstra hyllest til Skogheim til helga for å vise at vi er fornøyd med innsatsen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2006, 19:28 
Reserve

TRIST at detta skulle skje.... :(

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2006, 19:29 
Klubbdirektør

Selvsagt, elsker skogheim - hater hamarkam er en hyllest fra min side ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2006, 19:30 
Trener

Vi bør markere dette skikkelig i de hjemmekampene som kommer og yte litt ekstra slik at vi kan hente hjem 3 poeng i alle de siste kampene for Skogens skyld.

Dette var utrolig tragisk, men etter å ha tenkt meg om så har det ligget signaler ute en stund, det er bare ingen som har oppfattet de. Det finnes flere grunner ut fra det jeg forstår, men jeg vet ikke alle. Litt uenighet om en del sportslige avgjørelser vat jeg har vært diskutert blandt noen av styremedlemmene, men jeg hadde aldri trodd at dette ville bli resultatet.

Uansett så er det bare å ønske Vagard lykke til videre som trener. Det har begynnt å versere litt rykter om at Hønefoss kan bli neste stopp for han.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2006, 19:39 
Forumlegende

Bare det ikke i kjølvannet av dette også blir spillerflukt igjen...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2006, 19:41 
Kaptein

Huff ,triste nyheter.

Tusen takk for alt du har gitt oss Vegar...Lykke til videre. Er sikker på at du snart er en av norges topp trenere.

Nå har styret en virkelig STOR jobb foran seg for å fylle tomrommet etter denne fabelaktige treneren... Venter spent på hva slags grunner de hadde til dette.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2006, 19:42 
Forumlegende

Uten sammenligning forøvrig men her er en klub som vil beholde trenerene sine til tross for gode resultater

http://www.eidsvold-turn.no/fotball/def ... &groupId=1

Hokstad har vært i klubben siden 99, og hovedtrener siden 2002. Får vist mer enn 5 år han :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2006, 19:50 
Materialforvalter

Ikke skjønner jeg hva styret har med sportslige avgjørelser å gjøre - det må da være trener og resten i trenerteamet som tar. Det er tydelig at de ikke er istand til å se hvilke oppgaver de har hvis de har begynt å blande seg inn i spillestilen til en eventuell ny trener. Jeg for min del har ikke lyst til å tenke på hvem som skal fylle den rollen i fremtiden - jeg vil ha SKOGEN!!!!

Og angående banner til helgen: det holder lenge med "ELSKER SKOGHEIM" .. drit i HamKam .. kan eventuelt slenge på et "HATER STYRET". Hva slags forsamling duster er det som avviser den beste treneren KIL noen gang har hatt????? 5 år er nok???? 50 år hadde ikke vært nok engang så lenge fyren utretter mirakler!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2006, 19:50 
Forumlegende

Berntsen wrote:

Uansett så er det bare å ønske Vagard lykke til videre som trener. Det har begynnt å versere litt rykter om at Hønefoss kan bli neste stopp for han.

Tviler på at han hopper på tilbud fra Hønefoss, nok en klubb med lite ressurser i såfall. Han har forhåpentligvis større ambisjoner enn dette.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2006, 19:53 
Klubbdirektør

trofast wrote:

Og angående banner til helgen: det holder lenge med "ELSKER SKOGHEIM" .. drit i HamKam .. kan eventuelt slenge på et "HATER STYRET". Hva slags forsamling duster er det som avviser den beste treneren KIL noen gang har hatt????? 5 år er nok???? 50 år hadde ikke vært nok engang så lenge fyren utretter mirakler!

Ikke dum banner det der.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2006, 19:54 
Materialforvalter

Raggen! Du er en handlingens mann - hva med å lage en underskriftskampanje? Folk som kommer på kampen på søndag skriver garantert under. Når styret ikke er i stand til å ta en fornuftig avgjørelse må de få litt hjelp! :twisted:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2006, 20:07 
Spiller

Jeg skal like å c den treneren som kan oppnå det samme som SKOGEN med de pygme midlene kil har tilgjengelig....... detta blir spennende i negativ betydning! "Elsker SKOGEN,HATER skamma,SKUFFA over gutte klubben grei!!!!"

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2006, 20:20 
Klubbdirektør

Vegard Skogheim hadde fortjent MYE bedre enn dette, spesielt etter ALT han har gjort for KIL. En trener som gjør og ikke minst har gjort en så fantastisk jobb, for en klubb med svært dårlig økonomi, fortjener ikke dette her. Har har vel gjort svært mye, ut av ingenting!

Jeg hadde ALDRI trodd at dette skulle ende på denne måte, jeg trodde heller at dette skulle skje andre veien - At Vegard Skogheim ville forlate KIL fordi han ville søke nye utfordringer og ikke minst trene en større klubb.

Som jeg skrev i et annet innlegg her: Han har jo tidligere uttalt at dette bare var et "springbrett" videre i trenerkarierren sin!

Jeg fatter det bare ikke.. Egentlig er det helt uforståelig! Når jeg våkner imorgen tidlig, så vil det første jeg tenker være: "Herregud for et mareritt jeg har hatt". Det varer nok bare til jeg har lest Glåmdalen..

Styret i KIL T har dummet seg ut tidligere, men dette tar virkelig kaka :!: Resten av mine tanker om dette udugelige styret, tror jeg ikke egner seg her...

Men ihvertfall, en ting vet jeg at vi alle er 110% enige om: Vegard Skogheim er VIRKELIG stor! :twisted:

LYKKE TIL VIDERE SKOGEN! :D

....Bare så utrolig synd at ferden ikke fortsetter her på Kongsvinger!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2006, 20:34 
Klubbdirektør

Dette var et stort sjokk og veldig trist jeg fatter heller ikke at styret har tatt denne beslutningen :(

Jeg kan ikke se noen andre som vil gjøre en bedre jobb en Skogen i Kil så dette er virkelig en svart dag for oss som er glad i klubben.

Jeg setter heller et stort spørsmålstegn ved styret i stedet og dette lukter gammel god idiotbeslutning igjen "dette har vi vært med på før"

Er jo ikke noe hemmelighet at det har vært noen gnisninger mellom styret og Skogen men jeg trodde virkelig at de skulle sette det sportslige først...

Nå for styret faen meg komme med en god forklaring og løsning på dette... På meg så virker det som man driter i hvordan Kil skal gjøre det sportlig fremover.

Veldig synd å miste Skogen for han har vært en knallgod trener for laget vårt :evil:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2006, 20:40 
Klubbdirektør

Pulverheksa wrote:
Raggen! Du er en handlingens mann - hva med å lage en underskriftskampanje? Folk som kommer på kampen på søndag skriver garantert under. Når styret ikke er i stand til å ta en fornuftig avgjørelse må de få litt hjelp! :twisted:

Jeg synes dette var en meget god ide. Jeg klarer rett og slett ikke å akseptere denne avgjørelsen, og jeg har en følelse av at det er flere enn meg som mener det samme. Er det et glimt av håp igjen om at styret skal ta til vettet og ombestemme seg, så bør vi gjøre vårt for at det skal skje!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 125 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]