KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 25 Jul 2025, 03:12

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 101 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 08 May 2007, 15:37 
Tina wrote:
Jeje wrote:
Jada-jada wrote:
Er det ingen som skjønner at Jeje og ruben er samme person :shock: HALLO HALLO VÅKN OPP!!!!!!!!!!
Nå må jeg bare le av dere som gidder å diskutere dette nok en gang, og det er akkurat det samme vrølet som i forrige uke og fra "SAMME PERSON" ruben fikk strenge advarsler forrige gang men får forsette på samme måte men denne gang som Jeje..... At man ikke ser og skjønner dette blir bare komikveld for de med dårlig smak.

Strålende jobb moderatorer!!!!!!

Du som ikke her peiling her, tror jeg! Finn ut fakta, før du sier noe her!

Gratulere men du har faktisk 100% like meninger som ruben alias klovn nilsen og skriver også dønn likt som han, så jeg setter 500,- på at du er samme person selv om dere ikke har like ip adresser.

Modarator kan bare spore alias kun via ip adresser men herregud så vanskelig det er å få til to stk forskjellige eller fire hvis man kan litt om data :roll:

Dette er jo bare tåplig og jamre seg over juniorer som ikke er gode nok for A laget og dette kan/bør diskuteres i den andre tråden som ble stengt/evt åpne den igjen eller i noen av de 3-4 andre som har akkurat samme tema men vær greie å flytt alle sammen til Generelt eller søppel for den saks skyld.

Nå var det vel Jada-jada som fikk den andre stengt og det blir vel sikkert meg som klarer det denne gangen men diskusjoner på dette nivå fortjener ikke å leve da enkelte av oss blir irritert og forbannet.

NB- Finn deg et lag og hold med Jeje/ruben og la oss få diskutere KIL og A laget på dette forumet.

Herregud så tragisk :evil:

Må vel være lov å komme med meninger om satsingen på ungedommen i KIL! Les det jeg skrev over her, det lange avsnittet. Det er saklig.

Må kunne forholde deg til litt andre meninger enn hva du selv har, vet du..

Post subject:
PostPosted: 08 May 2007, 15:49 
www.kilsk.com

Vi moderatorer kan se e-mailadressene til hver enkelt medlem, og på eposten ser vi lett hvem både ruben_nilsen og Jeje er. navn nevnes ikke, men dere kan vel tippe selv. Det er to forskjellige personer, sannsynligvis er begge bitre på KIL, men bare de holder seg innen for en saklig grense nekter ikke vi dem å skrive her på forumet. så langt går det vel noen lunde greit.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 May 2007, 15:52 
Saftblander

Jeje wrote:
Tina wrote:
Jeje wrote:
Jada-jada wrote:
Er det ingen som skjønner at Jeje og ruben er samme person :shock: HALLO HALLO VÅKN OPP!!!!!!!!!!
Nå må jeg bare le av dere som gidder å diskutere dette nok en gang, og det er akkurat det samme vrølet som i forrige uke og fra "SAMME PERSON" ruben fikk strenge advarsler forrige gang men får forsette på samme måte men denne gang som Jeje..... At man ikke ser og skjønner dette blir bare komikveld for de med dårlig smak.

Strålende jobb moderatorer!!!!!!

Du som ikke her peiling her, tror jeg! Finn ut fakta, før du sier noe her!

Gratulere men du har faktisk 100% like meninger som ruben alias klovn nilsen og skriver også dønn likt som han, så jeg setter 500,- på at du er samme person selv om dere ikke har like ip adresser.

Modarator kan bare spore alias kun via ip adresser men herregud så vanskelig det er å få til to stk forskjellige eller fire hvis man kan litt om data :roll:

Dette er jo bare tåplig og jamre seg over juniorer som ikke er gode nok for A laget og dette kan/bør diskuteres i den andre tråden som ble stengt/evt åpne den igjen eller i noen av de 3-4 andre som har akkurat samme tema men vær greie å flytt alle sammen til Generelt eller søppel for den saks skyld.

Nå var det vel Jada-jada som fikk den andre stengt og det blir vel sikkert meg som klarer det denne gangen men diskusjoner på dette nivå fortjener ikke å leve da enkelte av oss blir irritert og forbannet.

NB- Finn deg et lag og hold med Jeje/ruben og la oss få diskutere KIL og A laget på dette forumet.

Herregud så tragisk :evil:

Må vel være lov å komme med meninger om satsingen på ungedommen i KIL! Les det jeg skrev over her, det lange avsnittet. Det er saklig.

Må kunne forholde deg til litt andre meninger enn hva du selv har, vet du..

Fint å se at du ikke nekter for at du er samme person som du blir beskylt for hadde noe gjort dette med meg så ville jeg blitt fly forbannet.

Tåpligheten faller for sin egen dør da du får lov til å diskutere med deg selv, samt prate dritt om våre trenere-spillere-styret egentlig alt som vi er glad i og da må noen som er glad i laget få reagere.

Du skriver negativt om vår trener i ditt såkalte siste seriøse innlegg og det holder lenge for meg.

Du burde vært nektet inngang her på vårt forum og man bør sperre begge dine ip adresser da den ene kan være jobb/priv samt du kan laste deg på naboene via trådløs nett.

Det som røpet deg mest var at ruben ikke skrev her inne på 7 dager men plutselig etter dine kraftinnlegg så var han her på 1,5 time etter på :roll:

Mulig de som styrer her inne er blåøyde men jeg går til angrep mot mennesker som skriver negativt om laget vårt,treneren, KIL generelt og er det plass til en som lager flere alias for å slenge dritt så får forumet tåle at noen KIL suportere reagerer både med sinne og usakligheter på samme nivå :evil:

Nå skal jeg vente på PM fra Karlsen som sikkert skriver at jeg som KIL suporter skal gå forand som et godt eksempel eller kanskje jeg får en advarsel om å behandle deg pent uansett WHAT EVER :roll:

Last edited by Tina on 08 May 2007, 16:12, edited 3 times in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 May 2007, 15:54 
Saftblander

keepern wrote:
Vi moderatorer kan se e-mailadressene til hver enkelt medlem, og på eposten ser vi lett hvem både ruben_nilsen og Jeje er. navn nevnes ikke, men dere kan vel tippe selv. Det er to forskjellige personer, sannsynligvis er begge bitre på KIL, men bare de holder seg innen for en saklig grense nekter ikke vi dem å skrive her på forumet. så langt går det vel noen lunde greit.

Det er da bare å sette opp to forskjellige email adresser og lage to forskjellige navn.

Det blir nok alt alt for enkelt du må få igjen skolepengene dine gutt og se hva jeg har skrevet ovenfor, og les nøye hva Jeje og ruben skriver/mener samt tenk over tidspunktet ruben er tilbake på vårt forum.

De er nøyaktige like på alt og skriver det til og med på samme måte, ruben logger seg på 1,5 time etter Jeje logger seg av og fortsetter diskusjonen ivrig etter Jeje har fått advarsel :roll: GIVE ME A BREAK!!! og det etter at han ikke har vært her på forumet på 7 dager.

P_S Jeje nekter heller ikke for at han er samme person.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 May 2007, 16:15 
www.kilsk.com

ser på navnet at det er to forskjellige personer, men disse to personene veit jeg kjenner hverandre godt, og jeg veit hvem begge er, men jeg går ikke ut med navn, det må du forstå. Det kunne godt vært sammen personen fordi meningene er den samme, men begge disse har nok vært i samme situasjon(NTG-elever??) og de får synse hva dem vil om KIL.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 May 2007, 16:25 
Klubbdirektør

keepern wrote:
ser på navnet at det er to forskjellige personer, men disse to personene veit jeg kjenner hverandre godt, og jeg veit hvem begge er, men jeg går ikke ut med navn, det må du forstå. Det kunne godt vært sammen personen fordi meningene er den samme, men begge disse har nok vært i samme situasjon(NTG-elever??) og de får synse hva dem vil om KIL.

Poenget bør heller være om vi trenger disse personene her inn på furumet vårt?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 May 2007, 16:30 
Klubbdirektør

Har tatt en titt på adecco lagene for å finne ut hvor mange spillere under 20 år som er i hver klubb- Og kom fram til dette: BODØ-2 stk BRYNE-2 stk HAUGESUND-3 stk HAM KAM-3 stk HØNEFOSS 4 stk MANDAL -4 stk MOLDE-3 stk MOSS-3 stk NOTODDEN-2 stk RAUFOSS-1 stk SKEID-2 stk SOGNDAL-5 stk TROMSDALEN 1 stk KIL 2 stk. Så Kil ligger ikke så dårlig an da. Er mange av disse klubbene som har en større a stall en Kil også. Kil er et av de som har en yngst a stall.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 May 2007, 16:38 
Nicket mitt er ruben_nilsen , da heter jeg jo Ruben Nilsen å bor i Tromsø ;) hehe... Morro at dere syns at vi er 2 like personer . Men desverre tar dere helt feil. jeg skal nå skrive et saklig innlegg her, les ! :

Man kan stille seg hvorfor klubber satser på middelmådigheter fra utlandet i stedet for egne unge talenter? Det henger sammen med at også trenere må satse på kortsiktige løsninger for å oppnå raske resultater. Grunnen for at de må oppnå raske resultater er fordi i fjor var vi vitne til at 9 Tippeliga trenere ble sparket. Det er ny norsk rekord. Dette fører til stort press på hver trener som vet at de må prestere. Talentene sitter ikke på benken fordi de er for dårligere, men siden de ikke har erfaring nok på det nivået.. Her finnes det to syn - det ene at det ikke spiller noen rolle hvor spillerne kommer fra og de som mener at man bør satse på egne talenter og norske spillere. Jeg tror det finnes en smertegrense for antall utlendinger i Norsk fotball. Jjeg tror også det er en fordel å slippe til egne spillere og ser positivt på forslaget fra UEFA som krever at lagene må ha et visst antall spillere som er flasket opp i klubben. Men gode spillere fra andre land vil vi alltid ha.

Post subject:
PostPosted: 08 May 2007, 16:43 
Janko wrote:
Har tatt en titt på adecco lagene for å finne ut hvor mange spillere under 20 år som er i hver klubb- Og kom fram til dette: BODØ-2 stk BRYNE-2 stk HAUGESUND-3 stk HAM KAM-3 stk HØNEFOSS 4 stk MANDAL -4 stk MOLDE-3 stk MOSS-3 stk NOTODDEN-2 stk RAUFOSS-1 stk SKEID-2 stk SOGNDAL-5 stk TROMSDALEN 1 stk KIL 2 stk. Så Kil ligger ikke så dårlig an da. Er mange av disse klubbene som har en større a stall en Kil også. Kil er et av de som har en yngst a stall.

Tror du har bommet litt på den undersøkelsen din , Tromsdalen har 3 stk under 20 år i A-stallen. Så er vanskeli å vite om resten stemmer da..

Post subject:
PostPosted: 08 May 2007, 16:51 
Klubbdirektør

ruben_nilsen wrote:
Janko wrote:

Tror du har bommet litt på den undersøkelsen din , Tromsdalen har 3 stk under 20 år i A-stallen. Så er vanskeli å vite om resten stemmer da..
Milos Vucenovic er den yngste født 1988. Gadd ikke ta med de som akkurat har fylt 20 eller har bursdag i mai.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 May 2007, 16:59 

Jeg håper ikke jeg får høre mer om at KIL er gode på talentutvikling, for da er det noe som ikke er helt bra oppe i hodet på noen her. Jeg har spurt det samme spørsmålet ganske så mange ganger her nå. Gi meg noen gode eksempler på KIL sin gode talentutvikling? Jeg blir mektig imponert om dere kommer fram til noe som helst egentlig.

Nei, man skal ikke sette på en ung spillere bare for å la han få spille. Men jeg har sagt det tidligere i denne diskusjonen. Det gjelder lånet av Arnar Førsund, rolle fordelingen på midtbanen og keeper valget KIL har gjort nå.
Det er ingen her som bør si seg odt fornøyd med talentsatsingen til KIL når du ser på måten de har gjort det her på.

Arnar Førsund er selvsagt en meget god spiller. Men hva så med Herman Odden? Driter bare KIL i han? De beviser ikke akkurat det de har sagt om talentutvikling og at de skal satse på de unge, når de henter inn Arnar, når Herman er fullt tilgjengelig. Arnar er bedre enn Herman, det er greit! Men snakkes det ikke å utvikle en ung spiller, gi han selvtillitt og prøve han. I stedet for å hente inn Arnar burde KIL heller tørt å satse på Herman bak der. Men KIL har ikke skjønte seg på talentutviklingen. Og det kommer de heller aldri til å gjøre.

La oss ta et annet godt eksempel. Petter Linstad visste det i vinter at han er en bra fotballspiller, selv om han kanskje ikke er like god som Stormoen. Men gi gutten litt selvtillitt, la han få prøve seg. Neida, istedet skal Berntsen sette fram Arnar på def. midtbane, nå som Berg Hansen er skadet. Og nok en gang sier jeg det : KIL sier de skal satse på unge lokale, lovende spillere og talenter. Gjør KIL det? NEI! Hvorfor ikke la Petter få prøve seg i den rollen? Det vært mange unge spillere i KIL, men mange er blitt ødelagt av å være der. Pga. at KIL aldri lar de unge spille eller at de har en god dialog med dem. Det er kanskje de unge som står på mest på treninge for å imponere trenerne, men de får aldri uansett komme på den grønne gressmatta.

Berntsen har vært ganske grei med sin bestekompis fra Lillestrøm. Å hente sønnen hans ( Wjik ) til KIL var en god vennetjeneste. Jan Martin er like god, hvis ikke bedre. Men som sagt, KIL er ingen klubb for unge spillere. Man kan allerede se det på trenerapperatet. Hvor er spillerutvikleren som burde vært der? Neida, vi legger ut en annonse på hjemmesiden i håp om at det skal dukke opp en som KANSKJE skal få litt vett inn i hodet på Berntsen, så de unge få prøve seg.

Tilbake til NTG og KIL. Når sist ble en spiller tatt opp får han kom til avgangsklassen? Jo, Than Tran. Han er den eneste som ble tatt opp når han gikk i VK1 ( andreklasse ). NTG har gjennom mange år hatt BRA spillere, men KIL er litt lure og venter til siste året, får da kan de heller spare litt penger istedet for å lønne dem fra tidligere av. SMART AV KIL, men hvor er satsingen på de unge guttene?
Digerud f.eks. Han er nå VK1 gutt. Det er bra potensiale i denne gutten, men KIL, nei, dem venter med å ta han opp, siden han er Kongsvingergutt og han skal bo her i enda et år. Ta heller opp dem tidligere, da er det 2 muligheter. Enten blir spilleren mye bedre eller så skinner det igjen at han ikke er bra nok over tid. Men KIL skjønner ikke seg på talentutviking.
Hadde KIL hatt Trond som trener, hadde mye vært annerledes i klubben.
Han skal ha mye av æren for at noen av de unggutta som er i stallen nå er der. Han var oppe kl 0600, trente de unge som ville trene og hadde en god dialog med dem hele tiden.

Men Berntsen? Hva gjør du da? Ligger hjemme i LØRENSKOG og slapper av! Nei, altfor dårlig av KIL å ikke en gang ha en spillerutvikler klar før seriestart.

Det er altfor mye makt på visse personer i miljøet som ødelegger masse for de unge! Synd for de som vil nå langt..

Hva er det som er feil her? Må vel være lov å si sine meninger? Hmm..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 May 2007, 17:01 
Janko wrote:
ruben_nilsen wrote:
Janko wrote:

Milos Vucenovic er den yngste født 1988. Gadd ikke ta med de som akkurat har fylt 20 eller har bursdag i mai.

For at statistikken skal gi et helhets syns av Adeccoligaen av spillere under 20 år. Må du da regne med alle spillerne som er født i året 87 og 88. For de blir født skal slå ut p.g.a måned så blir stats ujevn. Må regne det utifra det fylte året.

Post subject:
PostPosted: 08 May 2007, 17:06 
Trener

Helt klart jeje! Men noen ganger kan det være lurt å tenke på hvordan man uttrykker dem.. KIL har hatt noen talenter opp gjennom tidene, men ikke mange.. De to jeg kan komme på i farten, som virkelig slo gjennom, er Bjørnebye og Hai Ngoc Tran (og kanskje XXX XXXXX XXXXXX). Men om det var resultater av god spillerutvikling eller ikke kan sikkert diskuterers. Vil også si at Nystuen ble god i KIL..

Får håpe de snart får på plass en spillerutvikler, slik at vi får has på de talentene som er i klubben..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 May 2007, 17:12 
Klubbdirektør

Jeje! wrote:
Jeg håper ikke jeg får høre mer om at KIL er gode på talentutvikling, for da er det noe som ikke er helt bra oppe i hodet på noen her. Jeg har spurt det samme spørsmålet ganske så mange ganger her nå. Gi meg noen gode eksempler på KIL sin gode talentutvikling? Jeg blir mektig imponert om dere kommer fram til noe som helst egentlig.

Nei, man skal ikke sette på en ung spillere bare for å la han få spille. Men jeg har sagt det tidligere i denne diskusjonen. Det gjelder lånet av Arnar Førsund, rolle fordelingen på midtbanen og keeper valget KIL har gjort nå.
Det er ingen her som bør si seg odt fornøyd med talentsatsingen til KIL når du ser på måten de har gjort det her på.

Arnar Førsund er selvsagt en meget god spiller. Men hva så med Herman Odden? Driter bare KIL i han? De beviser ikke akkurat det de har sagt om talentutvikling og at de skal satse på de unge, når de henter inn Arnar, når Herman er fullt tilgjengelig. Arnar er bedre enn Herman, det er greit! Men snakkes det ikke å utvikle en ung spiller, gi han selvtillitt og prøve han. I stedet for å hente inn Arnar burde KIL heller tørt å satse på Herman bak der. Men KIL har ikke skjønte seg på talentutviklingen. Og det kommer de heller aldri til å gjøre.

La oss ta et annet godt eksempel. Petter Linstad visste det i vinter at han er en bra fotballspiller, selv om han kanskje ikke er like god som Stormoen. Men gi gutten litt selvtillitt, la han få prøve seg. Neida, istedet skal Berntsen sette fram Arnar på def. midtbane, nå som Berg Hansen er skadet. Og nok en gang sier jeg det : KIL sier de skal satse på unge lokale, lovende spillere og talenter. Gjør KIL det? NEI! Hvorfor ikke la Petter få prøve seg i den rollen? Det vært mange unge spillere i KIL, men mange er blitt ødelagt av å være der. Pga. at KIL aldri lar de unge spille eller at de har en god dialog med dem. Det er kanskje de unge som står på mest på treninge for å imponere trenerne, men de får aldri uansett komme på den grønne gressmatta.

Berntsen har vært ganske grei med sin bestekompis fra Lillestrøm. Å hente sønnen hans ( Wjik ) til KIL var en god vennetjeneste. Jan Martin er like god, hvis ikke bedre. Men som sagt, KIL er ingen klubb for unge spillere. Man kan allerede se det på trenerapperatet. Hvor er spillerutvikleren som burde vært der? Neida, vi legger ut en annonse på hjemmesiden i håp om at det skal dukke opp en som KANSKJE skal få litt vett inn i hodet på Berntsen, så de unge få prøve seg.

Tilbake til NTG og KIL. Når sist ble en spiller tatt opp får han kom til avgangsklassen? Jo, Than Tran. Han er den eneste som ble tatt opp når han gikk i VK1 ( andreklasse ). NTG har gjennom mange år hatt BRA spillere, men KIL er litt lure og venter til siste året, får da kan de heller spare litt penger istedet for å lønne dem fra tidligere av. SMART AV KIL, men hvor er satsingen på de unge guttene?
Digerud f.eks. Han er nå VK1 gutt. Det er bra potensiale i denne gutten, men KIL, nei, dem venter med å ta han opp, siden han er Kongsvingergutt og han skal bo her i enda et år. Ta heller opp dem tidligere, da er det 2 muligheter. Enten blir spilleren mye bedre eller så skinner det igjen at han ikke er bra nok over tid. Men KIL skjønner ikke seg på talentutviking.
Hadde KIL hatt Trond som trener, hadde mye vært annerledes i klubben.
Han skal ha mye av æren for at noen av de unggutta som er i stallen nå er der. Han var oppe kl 0600, trente de unge som ville trene og hadde en god dialog med dem hele tiden.

Men Berntsen? Hva gjør du da? Ligger hjemme i LØRENSKOG og slapper av! Nei, altfor dårlig av KIL å ikke en gang ha en spillerutvikler klar før seriestart.

Det er altfor mye makt på visse personer i miljøet som ødelegger masse for de unge! Synd for de som vil nå langt..

Hva er det som er feil her? Må vel være lov å si sine meninger? Hmm..
Hermann Odden er ikke god for Kil i dag. Eneste som er det er Linstad. Men hvis du har eller hadde sett b laget spille hadde du ikke sagt mer om juniorene. Er mange av dem på b laget, men ingen av dem kommer til å heve a laget på minst et par år. Og for det første må vel en del av juniorene og de i grense land trene litt mer. Bare å ta en prat med de som styrer og steller så for du nok høre om hvor slappe mange av de som har hvert i landslagsdiskusjonen i forskjellige årstrinn er. Virker som om de er kjempe gode bare forde dem kommer i mediene et par ganger. Nei ta deg en tur å se litt på kampene til juniorene og b laget så holder du nok kjeft en stund.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 May 2007, 17:15 

Hehe, alle som tror jeg HATER KIL, tar ganske så bra feil! Jeg er på enhver hjemmekamp KIL spiller, og blir glad hver gang de vinner.

Men jeg synes bare noe må gjøres på det jeg har nevnt, og det er virker som det er flere som er enig med meg at talentutviklingen i KIL er dårlig.

Profile  

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 101 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]