KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 10 Jul 2025, 23:09

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 370 posts ]  Go to page Previous  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25  Next
Author Message
PostPosted: 31 Aug 2010, 19:22 
Reserve

Libra wrote:
poolshark wrote:
Klubben er i økonomisk krise og for å kutte høye lønnskostnader sier de ja til at Risholt skal forhandle om personlig kontrakt med Fredrikstad for så å snu dagen etterpå. Nå skjønner jeg ingenting!
Har vi et styre som ikke skjønner noe om hvordan man skal drive en profesjonell fotballklubb eller har vår kjære gruskonge (evt. andre investorer) sprøytet inn mer kroner i KIL?

Det var vel ikke en kontrakt som KIL var fornøyd med da?

Hvis det er sitert riktig i Glomdalen og FB så hadde jo RR forhandlet frem personlig kontrakt med FFK. Dette er jo noe som man gjør etter at en overgang mellom klubbene er godkjent. Så jeg tror nok ikke det er tilfelle.

Profile  

PostPosted: 31 Aug 2010, 19:23 
Spiller

Var det ikke FFK som plutselig ombestemte seg da?

Profile  

PostPosted: 31 Aug 2010, 19:30 
Klubbdirektør

Haraball wrote:

Nei.

" så det kom som en stor overraskelse at ledelsen i Kongsvinger plutselig nektet meg å gå.

– Hvilken begrunnelse fikk du fra Kongsvinger?

– Det kan jeg ikke på akkurat nå."

(skrivefeilen på slutten er ikke min) :)

Profile  

PostPosted: 31 Aug 2010, 19:31 
Reserve

Haraball wrote:

Det står i både Glomdalenog FB at overgangen ble stoppet av KIL, så da antar jeg at det stemmer

Profile  

PostPosted: 31 Aug 2010, 19:50 
Spiller

ok. Kanskje de prøvde å presse ut mer cash da??

Uansett: at han blir er bra for det sportslige, men bad for økonomien.

Profile  

PostPosted: 31 Aug 2010, 19:55 
Trener

Det jeg trur har skjedd er at KIL så en måte å få inn en liten slump med penger på Risholt, pluss kvitte seg med lønna hans. Så de ga "Ok" til at han kan forhandle med FFK. De ble enige, men i siste liten kom Hønsa med noe som må være ett mye større bud på Adem (ikke bare pga kontraktstid, men også ferdigheter spør du meg) og KIL ledelsen gnidde seg i hendene, sa "ja takk" og fant samtidig ut at de trenger jo 11 spillere for å spille kamper så de avslo FFK igjen! Men GUDEN vil ikke bli ei jævla høne og KIL styret sitter nå å klør seg i hue og håper 5000 kommer på kamp til Søndag!

Jeg kommer for å se Adem Guden drible svarten ut av lia gutten!

Og alt over kunne vært skrevet uten en sarkastisk tone, men jeg er dritt lei av at de på brakka ikke aner hva de driver med!

Profile  

PostPosted: 31 Aug 2010, 20:02 
Reserve

Drublic wrote:
Det jeg trur har skjedd er at KIL så en måte å få inn en liten slump med penger på Risholt, pluss kvitte seg med lønna hans. Så de ga "Ok" til at han kan forhandle med FFK. De ble enige, men i siste liten kom Hønsa med noe som må være ett mye større bud på Adem (ikke bare pga kontraktstid, men også ferdigheter spør du meg) og KIL ledelsen gnidde seg i hendene, sa "ja takk" og fant samtidig ut at de trenger jo 11 spillere for å spille kamper så de avslo FFK igjen! Men GUDEN vil ikke bli ei jævla høne og KIL styret sitter nå å klør seg i hue og håper 5000 kommer på kamp til Søndag!

Jeg kommer for å se Adem Guden drible svarten ut av lia gutten!

Og alt over kunne vært skrevet uten en sarkastisk tone, men jeg er dritt lei av at de på brakka ikke aner hva de driver med!

Meget bra antydet, og hvis det stemmer (noe som det kan tyde på) så er jo dette i ferd med å bli en helt syk tragikomedie :roll:

Profile  

PostPosted: 31 Aug 2010, 20:10 
Trener

poolshark wrote:

Meget bra antydet, og hvis det stemmer (noe som det kan tyde på) så er jo dette i ferd med å bli en helt syk tragikomedie :roll:

Ja, jeg sitter egentlig bare å venter på nyheten om at Roger er klar for FFK... igjen!
Regner med flomlyset på brakka er blitt satt på nå da de trenger det for å finne igjen tlf nr til FFK!
"Ehh.. hei du, det er Morten! Beklager det i stad, men vil dere fortsatt ha'n Risholt?"

Profile  

PostPosted: 31 Aug 2010, 20:18 
Klubbdirektør

Drublic wrote:
poolshark wrote:

Ja, jeg sitter egentlig bare å venter på nyheten om at Roger er klar for FFK... igjen!
Regner med flomlyset på brakka er blitt satt på nå da de trenger det for å finne igjen tlf nr til FFK!
"Ehh.. hei du, det er Morten! Beklager det i stad, men vil dere fortsatt ha'n Risholt?"

Ler meg i hjel :mrgreen: Men det er faktisk en del i Fredrikstad som tror han signerer i løpet av kvelden. Ifg. aviskommentarene.

Profile  

PostPosted: 31 Aug 2010, 20:26 
Kaptein

hvor mye ca. får vi for roger a?

Profile  

PostPosted: 31 Aug 2010, 20:31 
Kaptein

Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Har ikke ord for alt detta rotet om dagen :?

Last edited by Roller on 31 Aug 2010, 20:31, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 31 Aug 2010, 20:33 
Kaptein

HeiHei wrote:
hvor mye ca. får vi for roger a?

Kr 0,- men vi blir kvitt store lønnsutgifter..

Profile  

PostPosted: 31 Aug 2010, 20:35 
Klubbdirektør

Jeg sitter fortsatt her og humrer og ler over Drublics malende beskrivelse av situasjonen :mrgreen:

Men det står jo faktisk her da:

"Ifølge Fredrikstad Blad var det dialog mellom Risholt og FFK mandag kveld, og partene ble enige om en avtale. Men overgangen er foreløpig strandet.

Etter det TV 2 Sporten erfarer skal årsaken primært være Güvens mulige overgang til Hønefoss."

http://www.tv2sporten.no/fotball/tippel ... 78546.html

Profile  

PostPosted: 31 Aug 2010, 20:51 
Grævling

A4Tech wrote:
Vurderer forøvrig sterkt å benytte tifoen som er klar til Rosenborgkampen allerede førstkommende Søndag. Det bør jo gi et ekstra boost til spillerne, samt kunne brukes til å lokke enda flere tilskuere

Skal du kjøre tifoshow for deg selv på Gjemselund på søndag sier du? Du får invitere Glåmdalen så de får tatt noen bilder av dette, blir spesielt... eller du kan velge å vente til neste søndag, når også KIL og Sandefjord samt noen tilskuere dukker opp ;-)

Profile  

PostPosted: 31 Aug 2010, 20:55 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
A4Tech wrote:
Vurderer forøvrig sterkt å benytte tifoen som er klar til Rosenborgkampen allerede førstkommende Søndag. Det bør jo gi et ekstra boost til spillerne, samt kunne brukes til å lokke enda flere tilskuere

Skal du kjøre tifoshow for deg selv på Gjemselund på søndag sier du? Du får invitere Glåmdalen så de får tatt noen bilder av dette, blir spesielt... eller du kan velge å vente til neste søndag, når også KIL og Sandefjord samt noen tilskuere dukker opp ;-)

Sikkert en fordel og vente til søndag den 12. ja :mrgreen: LOL :D

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 370 posts ]  Go to page Previous  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]