KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 14 Jul 2025, 22:03

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 697 posts ]  Go to page Previous  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 47  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 01 Dec 2007, 21:22 
Klubbdirektør

celtavigo wrote:
Jeg har sett for meg Destin som en spiller KIL kan ha godt av. Derfor har jeg tipset KIL og lagt ved link til en rekke videoer... Men fint å ha en engelskmann med på laget. Han har en fortid i Tottenham og kan vel fortelle litt om deres treningsmetoder og vips - KIL rykker opp.

Hvis dette er sant, få link!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Dec 2007, 22:20 
Materialforvalter

Det er diverse videoer på SVTs webtv som har overbevist meg, mwn videoene en 2 år gamle og er fjernet.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Dec 2007, 22:43 
Materialforvalter

Dette var en 1.desember-spøk!
:D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Dec 2007, 23:32 
Reserve

Du er en skikkelig moroklump. Noe av det festligste jeg har lest her inne. Kommer nok til å leve lenge på den spøken.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Dec 2007, 05:26 
Klubbdirektør

hehe.... dritfett.. nesten like moro som et innlegg jeg leste tidligere..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Dec 2007, 14:12 
Spiller

Ho ho, for en spøkefugl celtavigo er. Nå har vi fått det som ser ut som to veldig bra nye spillere. Nå venter jeg bare på Sylling Olsen. Til tross for alt for mange karantener og diverse problemer med klokka hadde han noe å bidra med. I KIL kan han utvikle seg videre i trygge omgivelser. Kjære Magnus, Hvis du leser dette: Ta en telefon til KIL og si at du er klar for å bli enig om kontrakt.

Har skjønt at noen her inne har Magnus på sin facebook. Håper dere ber pent hver eneste dag om at han skal fortsette i KIL....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Dec 2007, 16:45 
Klubbdirektør

Haraball wrote:
Ho ho, for en spøkefugl celtavigo er. Nå har vi fått det som ser ut som to veldig bra nye spillere. Nå venter jeg bare på Sylling Olsen. Til tross for alt for mange karantener og diverse problemer med klokka hadde han noe å bidra med. I KIL kan han utvikle seg videre i trygge omgivelser. Kjære Magnus, Hvis du leser dette: Ta en telefon til KIL og si at du er klar for å bli enig om kontrakt.

Har skjønt at noen her inne har Magnus på sin facebook. Håper dere ber pent hver eneste dag om at han skal fortsette i KIL....

Har han som facebookvenn jeg men tviler på at det nytter å mase om dette... Nå blir det evt en Tippeligaklubb i følge han selv og høyst sannsynelig Stabæk eller Godset og da velger han nok evt en av de selv om han må spille i 2 div men penger er jo viktig også da."trist" :( Nå er vel Olav Tuelo kommet til KIL for å ta hans rolle så vi får satse på han kommer til å gjøre det bra . Litt ironisk sa trener Berntsen om Sylling at han syntes det var utrolig hyggelig at KIL var så gode til å utvikle spillere at man hoppet fra 2 div og evt rett inn i en tippeligaklubb på et år og får fast plass :wink: "veldig tvilsomt" men som skrevet før så har fotballspillere størst EGO blant mennesker og tror da alt er mulig :roll: Man ser jo hvordan det har gått med "ALLE" de siste som har hoppet fra Adecco til Tippeliga som har hatt gode sesonger i KIL og det har bare blitt sørgelig å se på utviklingen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Dec 2007, 21:43 
Materialforvalter

Pratet med Sylling Olsen i dag og Stabæk eller Godset er i hvertfall ikke aktuelt, så veit ikke hvor du har det fra. Han virket positiv til å fortsette i KIL, og hadde hatt kontakt med KIL siste uka.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Dec 2007, 22:33 
Grævling

Nydelig.....men få han nå til å slutte å "ta kontakt med dem", faen, folket kjenner vel hverandre bedre enn som så etter 1 år i klubben ;-)

Det er bare å få han til å møte opp et sted sentralt i Oslo, når enn på døgnet det måtte passe, så skal jeg personlig få kjørt han til Vinger ;-)

PS! Jeg tar også med kulepenn!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Dec 2007, 23:43 
Klubbdirektør

Tilskuer wrote:
Pratet med Sylling Olsen i dag og Stabæk eller Godset er i hvertfall ikke aktuelt, så veit ikke hvor du har det fra. Han virket positiv til å fortsette i KIL, og hadde hatt kontakt med KIL siste uka.

Vel da lyver han for både Godset og Stabæk har hvert aktuelle uten at de de har gitt han tilbud.Det er jo merkelig at suportere/andre spillere snakker med han personlig uten å informere oss andre om såpass viktige ting før det kommer en motsatt påstand :roll: Jeg kaller dette bare vås. Hvis Sylling velger KIL så går det rett og slett på at han ikke har fått et bedre tilbud av noen andre men dette vet vi jo alle sammen..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Dec 2007, 00:11 
Reserve

Jada-jada wrote:
Vel da lyver han for både Godset og Stabæk har hvert aktuelle uten at de de har gitt han tilbud

Trenger han å lyve? Kan vel tenkes at de har vært aktuelle før, men at de ikke er det idag?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Dec 2007, 00:13 
Trener

Jada-jada wrote:
Tilskuer wrote:

Vel da lyver han for både Godset og Stabæk har hvert aktuelle uten at de de har gitt han tilbud.Det er jo merkelig at suportere/andre spillere snakker med han personlig uten å informere oss andre om såpass viktige ting før det kommer en motsatt påstand :roll: Jeg kaller dette bare vås. Hvis Sylling velger KIL så går det rett og slett på at han ikke har fått et bedre tilbud av noen andre men dette vet vi jo alle sammen..

Mulig både Godset og Glimt har vært aktuelle, men ikke lenger er det ;) Da snakker han i hvert fall sant, og intet er bedre enn det (annet enn at han signerer ny kontrakt, da...)

Og til Raggen: Hvorfor skal du kjøre ham til Kongsvinger? Holder å kjøre ham til nærmeste fax-maskin, da det også regnes som skriftlig kommunikasjon. Men for all del, ikke glem pennen :lol:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Dec 2007, 00:30 
Grævling

....tenkte jeg skulle få vist han noen fine jaktmarker og fiskevann i samme slengen, det er jo tydelig viktig for gutten ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Dec 2007, 00:39 
Trener

Raggen wrote:
....tenkte jeg skulle få vist han noen fine jaktmarker og fiskevann i samme slengen, det er jo tydelig viktig for gutten ;-)

*ler*

Sant nok, man da tar det lengre tid før resten av oss får gode nyheter ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Dec 2007, 10:27 
Klubbdirektør

DV wrote:
Jada-jada wrote:
Tilskuer wrote:

Mulig både Godset og Glimt har vært aktuelle, men ikke lenger er det ;) Da snakker han i hvert fall sant, og intet er bedre enn det (annet enn at han signerer ny kontrakt, da...)

Og til Raggen: Hvorfor skal du kjøre ham til Kongsvinger? Holder å kjøre ham til nærmeste fax-maskin, da det også regnes som skriftlig
kommunikasjon. Men for all del, ikke glem pennen :lol:

Alt er mulig også at en annen tippeligaklubb vil ha stallfyll i Oslo traktene...
Tilskuer har jo blitt mistenkt for å være Sylling selv så da tyder vel utsagnet på at det kan være en annen tippeligaklubb/klubber som er aktuelle samt han holder KIL som et alternativ hvis han ikke får en kontrakt. "smart gutt økonimisk i hverfall" det skal han ha :wink:

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 697 posts ]  Go to page Previous  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 47  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]