KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 Jul 2025, 17:38

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 46 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
PostPosted: 12 May 2011, 19:44 
Klubbdirektør

De gir bort utrolig mange frispark i gode posisjoner, hvis live-oppdateringen til Nettavisen er å stole på.

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

PostPosted: 12 May 2011, 19:48 
Klubbdirektør

Skal vi vinne til helga må de nok spille bedre en dette her.

Profile  

PostPosted: 12 May 2011, 19:48 
Klubbdirektør

Puh! Slapp med skrekken der gitt!

Never red - Alltid rød!
-------

Profile  

PostPosted: 12 May 2011, 19:53 
Trener

Phew, 4-3. Men føles surt da jeg hadde en tippelapp med Hønsa & KIL i handicapp. Hadde fått inn 2000kr på konto om de ikke hadde sluttet å spille fotball etter 70 min

Profile  

PostPosted: 12 May 2011, 19:58 
Klubbdirektør

Ikke for at det er viktig nå, men ut i fra kil.no sin rapport var det dommern som holdt på å ødelegge hele morro mot slutten. Men selvføgelig burde man ikke slippe inn 2 mål når man i tillegg er i overtall.

Godt vi karret oss videre!

Profile  

PostPosted: 12 May 2011, 21:00 
Trener

Til tider hårreisende Hawai fotball og ekstremt sløvt spill både i forsvar og på midtbanen. Merkelig at Solum ikke kommer inn før, men det holdt tilslutt. Beste på KIL etter min mening: Linnes, Tuelo og Güven. Ville nevnt Henry Joseph også inntil han rotet det til og lagde straffe.

Uansett, tillslutt ble det "stille på Torshov" etter at "sa sa sa" ropene ledet på tribunen enn stund.

Profile  

PostPosted: 12 May 2011, 21:08 
Forumlegende

For en rotete kamp. Hovkey resultat. Noe av den verste dømmingen jeg har sett. KIL byttet fra å være meget gode til å være horrible. Tuelo banens beste. Holmen ganske god, men bli vinka litt mye for offside og hadde ett par halvhjerta forsøk, men stort sett ganske bra på stusser og fremspill og ett par ok avsluttninger. Güven rote veldig med mottakene. Forsvaret var ikke bra i dag, Henry roter veldig i forkant av straffen selv om tacklinga så ren ut fra tribunen. Førsund var heller ikke stabil. Skårdal gjorde vel ikke de store brølerne, men var nok litt for lett til å vikariere for Ørjan. Ørjan må jo ha vært skada for han var på tribuna. Mulig å bruke Christian Aas som sentral da han har rutine på den plassen fra Eidsvoll Turn. Christian har noen gode fremspill, og burde hatt straffe på slutten av kampen, men fikk i stedet gult kort for filming av dommeren som bør velge en annen hobby enn å dømme Cup kamper.

Profile  

PostPosted: 12 May 2011, 22:27 
Klubbdirektør

Veldig enig i din beskrivelse av kampen, Mike.

Jeg synes vi spiller veldig godt når vi først spiller godt, men samtidig fryktelig elendig når vi er dårlige. Jeg skjønner liksom ikke helt hvorfor vi ikke kan klare å være mer stabile. Linnes og Tuelo må vel trekkes frem som dagens spillere. De stod virkelig på begge to og Linnes hadde noen flotte raid. Førsund leverte under pari i dag og Skårdal var desverre banens dårligste. Forøvrig stusser jeg mer og mer over hvorfor ikke Solum brukes mer. Jeg mener dagens kamp var en gyllen mulighet til å starte. Det tok også fryktelig lang tid før han kom inn.

Av annet å nevne så var det utrolig klønete av KIL-forsvaret ved Skeids straffe (de sleit også i perioder av kampen generelt bak der). Dommeren og linjemennene var håpløse, og at Aas får gult kort for filming(!) :shock: på slutten der, er et sjokk. Fra mitt ståsted blir han klokkeklart felt og det burde vært en soleklar utvisning.

Men men....vi vant da og er videre i cupen. Vi får prøve å glemme denne kampen så fort som mulig.

P.S - Kudos til nr.7 og 17 på Skeid. De imponerte meg virkelig.
P.S 2 - Vi var ræææææva på tribuna i dag. Faktisk årsverste. Vi får skrive opp det i glemmeboka også.

Profile  

PostPosted: 13 May 2011, 00:19 
Forumlegende

Ett par av raidene til Linnes i dag som gjør at vi blotter oss veldig bakover og siden han ikke kommer til avsluttning, men vi får brudd i mot gjør at Skeid får farlige muligheter. Husker ikke om dette skjedde i forkant av noe Skeid mål, men det skapte i hvertfall trøbbel for oss. Jeg la også merke til nr. 7 på Skeid, noen som har navnet på ham. Bør snuse litt nærmere på ham.

Profile  

PostPosted: 13 May 2011, 01:22 
Klubbdirektør

mikeb wrote:
Ett par av raidene til Linnes i dag som gjør at vi blotter oss veldig bakover og siden han ikke kommer til avsluttning, men vi får brudd i mot gjør at Skeid får farlige muligheter. Husker ikke om dette skjedde i forkant av noe Skeid mål, men det skapte i hvertfall trøbbel for oss. Jeg la også merke til nr. 7 på Skeid, noen som har navnet på ham. Bør snuse litt nærmere på ham.

Preben Mankowitz?

Profile  

PostPosted: 13 May 2011, 02:40 

Jaja, Vinger-folks, da var det over og ut for oss i år og det er bare å ønske lykke til videre. Ingen vits i å skylde på uflaks og dårlige dommere. Dere vant og det får vi bare tåle.

Vi er for egen del veldig glade for at vi går ned med flagget til topps. Vi har et lag med med et veldig godt potensial og som kommer til å slå godt fra seg når det bare får spilt seg inn. Husk, det er bare et par måneder siden klubben bare hadde fire spillere med A-lagskontrakt. Tror noen av dere som var på kampen i dag så at dette Skeid-laget bor det mye fotball i.

Nok om det, i dag holdt det ikke for oss og sånn er det bare.

Takk til alle KIL-supportere som dukket opp. Tror det ble en veldig positiv fotballopplevelse tross alt. Vi vet for egen del at vi viste at vi skal sende ett og annet lag hjem med straffelekse i år, selv om dere fikk leksefri denne gangen.

Men dere måtta jaggu meg mase dyktig godt for det i dag, tross alt.

Takk for kampen!

Mvh Morten A. Fagerli (aka Burnley)
Leder av Skeid-oksene

Last edited by Burnley on 13 May 2011, 02:41, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 13 May 2011, 08:20 
Spiller

Takk for kampen, Burnley!

Ligger det noen klipp fra kampen ute? Kommer på kil.no etter hvert kanskje?

Profile  

PostPosted: 13 May 2011, 09:56 
Klubbdirektør

Burnley wrote:
Jaja, Vinger-folks, da var det over og ut for oss i år og det er bare å ønske lykke til videre. Ingen vits i å skylde på uflaks og dårlige dommere. Dere vant og det får vi bare tåle.

Vi er for egen del veldig glade for at vi går ned med flagget til topps. Vi har et lag med med et veldig godt potensial og som kommer til å slå godt fra seg når det bare får spilt seg inn. Husk, det er bare et par måneder siden klubben bare hadde fire spillere med A-lagskontrakt. Tror noen av dere som var på kampen i dag så at dette Skeid-laget bor det mye fotball i.

Nok om det, i dag holdt det ikke for oss og sånn er det bare.

Takk til alle KIL-supportere som dukket opp. Tror det ble en veldig positiv fotballopplevelse tross alt. Vi vet for egen del at vi viste at vi skal sende ett og annet lag hjem med straffelekse i år, selv om dere fikk leksefri denne gangen.

Men dere måtta jaggu meg mase dyktig godt for det i dag, tross alt.

Takk for kampen!

Mvh Morten A. Fagerli (aka Burnley)
Leder av Skeid-oksene

Lige måte!

Jeg er sikker på at dere kommer til å bite godt fra dere og dere hadde et par interessante spillere på banen i går (som jeg nevnte tidligere så var jeg imponert over nr.7 og nr.17).

Dere spilte også artig fotball, og Skeid er en klubb som hører hjemme i Norsk fotballs øverste divisjoner :)
Håper vi ses igjen om ikke altfor lenge! Satser på at dere rykker opp ;)

Profile  

PostPosted: 13 May 2011, 12:13 
Kaptein

Skeid hører ikke hjemme i breddefotballen nei, har alltid hatt litt sansen for Skeid faktisk. Sterkt gjort å komme tilbake i kampen med 10 mann, sjøl om den straffa så tvilsom ut fra tribuna. Meeeen hva er det med cupkamper og tribuneliv ? mot Oldenborg i fjor sto alle å holdt kjeft, samma mot Fjellhamar og igår var det jo heilt tragisk.

Profile  

PostPosted: 13 May 2011, 12:30 
Klubbdirektør

Vanskelig å ikke like Skeid. En likandes klubb som spiller morsom fotball

Never red - Alltid rød!
-------

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 46 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]