Veldig enig i din beskrivelse av kampen, Mike.
Jeg synes vi spiller veldig godt når vi først spiller godt, men samtidig fryktelig elendig når vi er dårlige. Jeg skjønner liksom ikke helt hvorfor vi ikke kan klare å være mer stabile. Linnes og Tuelo må vel trekkes frem som dagens spillere. De stod virkelig på begge to og Linnes hadde noen flotte raid. Førsund leverte under pari i dag og Skårdal var desverre banens dårligste. Forøvrig stusser jeg mer og mer over hvorfor ikke Solum brukes mer. Jeg mener dagens kamp var en gyllen mulighet til å starte. Det tok også fryktelig lang tid før han kom inn.
Av annet å nevne så var det utrolig klønete av KIL-forsvaret ved Skeids straffe (de sleit også i perioder av kampen generelt bak der). Dommeren og linjemennene var håpløse, og at Aas får gult kort for filming(!)

på slutten der, er et sjokk. Fra mitt ståsted blir han klokkeklart felt og det burde vært en soleklar utvisning.
Men men....vi vant da og er videre i cupen. Vi får prøve å glemme denne kampen så fort som mulig.
P.S - Kudos til nr.7 og 17 på Skeid. De imponerte meg virkelig.
P.S 2 - Vi var ræææææva på tribuna i dag. Faktisk årsverste. Vi får skrive opp det i glemmeboka også.