Raggen wrote:
Suverent

Tipset KIL selv når de startet med dette at de bør legge ut info på de forskjellige klubbene sine egne supporterforum. Vet ikke om de satte noen på saken, men det er jo verdens enkleste ting som også vi "andre" kan bidra med. Vi er supportere av en knøttliten klubb, sett i forhold til konkurrentene. De har dessverre ikke folk til å ta seg av allverdens jobb som andre klubber har folk på lønn til å ta seg av... så vi får hjelpe til der vi kan vi andre også

Det ble bare på Brann- og Vikingforumet i denne omgang. Burde strengt tatt gjort det samme på de utenlandske klubbene (både norske supportersider og i selve landa) (Mini-drakta ser det ut til at noen (trøndere) har sett allerede).
Hadde jeg hatt tida skulle jeg gjerne slengt ut et par innlegg i dag, men er fullt kjørt langt unna internett helt fram til søndag klokka seks.
Hvis noen andre har tida er det bare å slå seg løs. Her er innlegget jeg skrev på Vikings forum:
Hei, alle sammen.
Veit ikke om dette er riktig forum å plassere denne tråden i. Moderator får gjern flytte til mer passende sted.
Jeg lurte enkelt og greit på om dere har "fått beskjed" om auksjonen som foregår på QXL om dagen. 11 drakter legges ut hver uke. Totalt ca. 100 drakter skal auksjoneres bort.
Denne uka auksjoneres bl.a. årets Vikingdrakt signert av spillerne bort.
http://www.qxl.no/search/search.asp?txt ... tingSort=1Følg denne linken.
Mvh,
Dag Rønningen