KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 14 Jul 2025, 21:45

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 107 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Next
Author Message
PostPosted: 06 Aug 2010, 13:39 
Kaptein

Libra wrote:
aaandreas wrote:
Virker jo som om folk på Vinger faktisk ikke er intressert i å ha et tippeligalag. Dom har jo sutra sia 99 fordi vi røkka ner, nå sutrer dom fordi vi har røkka opp. Ikke gøtt å bli klok på. Laget blir ikke bedre av at folk sitter hemme og sutrer, folk må jo møte opp slekk att klubben kan få litt meir penger i kassa og vokse videre. Nesten så jeg håper at spellere som Torp og Fredj forsvinner tel andre klubber, for jeg unner dom spellera å spelle for et publikum som faktisk bryr seg og kan vise engasjemang. Kan ikke væra morro å væra KILspeller når det er musestille på stadion. Meeeeeeeeeen sånn over tel kampen så er ihvertfall jeg optimist, Hønsa sliter på bortebane og vi har vist bedre spell idet siste. 2-0 tel Vinger.

Har du sluttet og skrive på sidemål nå da, og gått over til dialekt :?: :mrgreen:

Sidedialekt er det je kjører på nå. :roll:

Profile  

PostPosted: 06 Aug 2010, 13:41 
Klubbdirektør

aaandreas wrote:
Libra wrote:
aaandreas wrote:
Virker jo som om folk på Vinger faktisk ikke er intressert i å ha et tippeligalag. Dom har jo sutra sia 99 fordi vi røkka ner, nå sutrer dom fordi vi har røkka opp. Ikke gøtt å bli klok på. Laget blir ikke bedre av at folk sitter hemme og sutrer, folk må jo møte opp slekk att klubben kan få litt meir penger i kassa og vokse videre. Nesten så jeg håper at spellere som Torp og Fredj forsvinner tel andre klubber, for jeg unner dom spellera å spelle for et publikum som faktisk bryr seg og kan vise engasjemang. Kan ikke væra morro å væra KILspeller når det er musestille på stadion. Meeeeeeeeeen sånn over tel kampen så er ihvertfall jeg optimist, Hønsa sliter på bortebane og vi har vist bedre spell idet siste. 2-0 tel Vinger.

Har du sluttet og skrive på sidemål nå da, og gått over til dialekt :?: :mrgreen:

Sidedialekt er det je kjører på nå. :roll:

OK :mrgreen: Men jeg er i hvert fall enig i mye av det du skriver :D

Profile  

PostPosted: 07 Aug 2010, 11:59 
Forumlegende

myhre, linnes, frejd, joseph,håkonsen, r risholt, krogh, niang, guven,sellin,tuelo...tipper avisen.
Cruz er usikker, men muligens klar.

I utgangspunktet er det jo veldig ille at Torp og Berg Hansen er ute...men da får de andre bare trå til...må det!

Rekka med de 3 sistnevnte virker jo ganske bra om de har dagen alle 3.

Profile  

PostPosted: 07 Aug 2010, 12:52 
Materialforvalter

Guven, Sellin & Tuelo blir definitivt spennende.

Profile  

PostPosted: 07 Aug 2010, 13:01 
Forumlegende

Legger ut hele glasskula her, siden slutten mangler på forsiden på kilsk.com og noen etterlyste resultattipset:

Hønefoss er ett lag vi har stiftet god bekjentskap med de siste årene, dette skyldes selvfølgelig at vi har ligget og vaket med adecco røkla de siste årene. Statistisk sett har vi ett lite overtak på hønsa i fra Ringerike med 7 seire, 1 uavgjort og 5 tap, kampene mot Liv Fossekallen og andre Hønefoss varianter er da ikke tatt med. Laget har jo ikke vært helt enig med seg selv om hva de skal hete, selv om de ikke har vært like schizofrene som Sarpsborg.

Helgas KIL mannskap kan være litt vanskelig å tippe, vi har fått inn forsterkninger i Kjell Rune Sellin og Gøran Wiggum og så skrapet som det har vært på KIL benken i det siste er det ikke umulig at vi ser en eller begge av disse enten fra start eller som innbytter i helgas batalje. Dessverre for oss fikk en blodig Carl Erik Torp gult kort på Åråsen og karantene, og som den eneste som er en nærmest komplett fotballspiller i KIL stallen om dagen er dette noe vi nok kommer til å merke. Roger Risholt, Ørjan Berg Hansen og Edier Frejd var ute med skade sist helg og i skrivende stund vet vi ikke om noen av de er skadefrie, Eddie er dog en tøffing så vi regner med at han kan starte til helga. Ørjan med kneproblemer og Roger med noe magemuskelrusk er vel heller tvilsomme. De siste kampene har vi sett en positiv formutvikling hos mange KIL spillere Bobbie da Cruz og Mame Niang har begge fått høre det etter en noe svak vårsesong, men begge har etter hvert begynt å finne formen, særlig Bobbie begynner å fremstå som en habil forsvarsspiller. Med Calle ute, kan det være at Henry Joseph igjen må ikle seg en midtbane rolle, selv om jeg vil si at han har gjort en langt bedre opptreden som midtstopper enn på midtbanen. Magne Sturød var uten kampform mot LSK sist, men med en ukes trening i nakken er han nok klar og kan ta venstre indreløper rollen i stedet for en noe svak Kim Holmen. Glasskula tror derfor følgende 11 mønstrer matta mot Hønefoss på Søndag.

I mål: Ingen ringere enn Thomas Myhre
I forsvar: Martin Linnes, Edier Frejd, Bobbie Friberg Da Cruz, Yngvar Håkonsen
På midtbanen: Lars Christian Krogh Gerson, Henry Joseph Shindika, Magne Sturød
I angrep: Adem Güven, Mame Niang, Olav Tuelo Johannesen

Om de nye gutta blir spilleklare har vi da nesten fulltallig benk og vi krysser fingra for at vi får se de nye fjesene på bana etter hvert med en kanondebut.

Mange var nok overrasket da KIL og Hønefoss i fjor kjempa om opprykk og til slutt også klarte bragden. Hønefoss med kun målforskjellen bedre enn KIL, og KIL etter en kvallikbatalje som gjorde Norge – Brasil i Marseille til ett vagt minne. Det så lenge ut til at det skulle bli tett og jevnt mellom KIL og Hønefoss i år også. Begge lag innledet med en tapsrekke som ikke lignet grisen, men årets første KIL seier kom nettopp på AKA arena i Hønefoss. For øyeblikket har dessverre Hønefoss fått en 6 poengs luke til oss. I fjor tok Hønsa begge stikkene mot oss, må det motsatte skje i år. Frode Lafton sa tidligere i uka at han tror 11 poeng til for Hønefoss sikrer en ny sesong i det gjeve selskap. La oss håpe han har rett i det for om Hønefoss tar 11 så tar vi 18 (det er kun 6 seire på 11 kamper), da er vi 1 poeng foran Hønefoss ved sesongslutt.

Glasskula tipper at seiersrekka starter denne helga med en 4-2 seier, Güven og Tuelo putter 2 hver. Denne kampen er av mange omtalt som årets viktigste, men glasskula vil minne leserne om at for KIL som ligger der vi ligger gjenstår 11 av årets viktigste kamper for å kunne fortsette på ferden mot 17 nye sesonger der de hører hjemme!

For glasskula: MikeB

Profile  

PostPosted: 07 Aug 2010, 19:41 
Saftblander

Blir en spennende kamp dette hvor presset ligger på KIL. Ryker dere i morgen ser det tøft ut, taper vi har vi fortsatt luke på 3 poeng :-)

Akkurat i skrivende stunde er buss nummer 2 full, tipper vi blir mellom 2-300 hos dere i morgen!

Lykke til - vi ses!

Tips: 1-3

Kil: Risholt
Hønefoss : Angan, Konate og Bangura

HBK stiller nok følgende:

---------------------------Solvoll----------------------------

---Ørn Sigurdsson-------Hovda---------Panzer--------Lafon---

---Da Vita Jensen---Bangura--------Dimitrijev----Steffensen---

--------------------Angan------------Saaliti------------------

Benken:

Leo Olsen
Madiou Konate
Kjetil Byfuglien
Abdou Darboe
Steve Clark
Benny Olsen
Henrik Langdalen

Profile  

PostPosted: 08 Aug 2010, 00:28 
Reserve

Halla. Ok.

Mitt tips: 6-0

KIL: Selvmål, selvmål, Tuelo, Güven, Sellin, selvmål

Profile  

PostPosted: 08 Aug 2010, 12:37 
Spiller

Denne tar vi, men i overkant spennende...
Tips:

2 - 1

Tuelo og Sellin scorer hvert sitt.

VI ER VINGER, VI ER VINGER........KONGSVINGER!!!

Profile  

PostPosted: 08 Aug 2010, 12:42 
Klubbdirektør

Bra med 2-300 hønefoss supportere, dog vil dere aldri kunne synge oss ut... hvis ting er som normalt ;)

Profile  

PostPosted: 08 Aug 2010, 14:11 
Klubbdirektør

Færre enn vi var der oppe ;)

Profile  

PostPosted: 08 Aug 2010, 14:14 
Klubbdirektør

Uansett...i dag mååå vi gi alt på tribuna også! Er ikke bare opp til spellera å prestere i slike kamper. Vår støtte betyr mye for gutta og jeg synes vi har trøkka bra på i perioder både borte mot enga og borte mot fugla.

Forventer like fullt at vi leverer opp mot årsbeste i dag som at gutta gjør det.

Så rens stemmen og syng for skogens konger! ;)

Profile  

PostPosted: 08 Aug 2010, 14:23 
Klubbdirektør

A4Tech wrote:
Uansett...i dag mååå vi gi alt på tribuna også! Er ikke bare opp til spellera å prestere i slike kamper. Vår støtte betyr mye for gutta og jeg synes vi har trøkka bra på i perioder både borte mot enga og borte mot fugla.

Forventer like fullt at vi leverer opp mot årsbeste i dag som at gutta gjør det.

Så rens stemmen og syng for skogens konger! ;)

Kloke og sanne ord :!: Jeg ser at Vidar Riseth sier at de faktisk tar seg nær av at det kommer lite folk å kampene, og det kan jeg godt forstå. Så jeg håper det kommer mange i dag! Været er i hvert fall bra så langt :D

Profile  

PostPosted: 08 Aug 2010, 14:40 
Materialforvalter

Må bare si at vingers folk samt folka i kommunene rundt har blitt, treige og si ræva folk som liker sofa`n alt for godt.

Profile  

PostPosted: 08 Aug 2010, 14:40 
Reserve

Gleder meg til kamp i dag vi stiller mannsterke fra Oslo med minst 20 stk. Nå vinner vi 3-1 klem Camilla :D :D

Last edited by Camilla on 08 Aug 2010, 14:41, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 08 Aug 2010, 14:51 
Klubbdirektør

Camilla wrote:
Gleder meg til kamp i dag vi stiller mannsterke fra Oslo med minst 20 stk. Nå vinner vi 3-1 klem Camilla :D :D

:mrgreen: HEIA KIL :!: :!:

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 107 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]