KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 14 Jul 2025, 05:34

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 40 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post subject: Re: God argumentering...
PostPosted: 27 Sep 2005, 15:04 
Klubbdirektør

Plazan wrote:
Dere veit like mye om KIL som jeg veit om hagestell. Sett dere litt inn i ting før dere hyler ut med usakelig piss. Har vært fast på Gjemselund i 23 år. I løpet av disse åra har jeg blitt kjent med "et par" stykker innad i miljøet - og veit derfor litt av hva som foregår. Det gjør tydeligvis ikke dere.

Sikker på at du ikke mener 23 minutter?
Da ledet vel hønefoss allerede 3-0 og du hadde nok ? 8)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2005, 17:06 
Saftblander

[quote="Karlsen"]Hvorfor skulle Skogen gå til en klubb på vei ned (Skamma) da han faktisk er i en klubb på vei opp?[/quote]

På vei opp???????

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2005, 21:30 
Klubbdirektør

Neste år Bloggen, neste år :wink:

Profile  

PostPosted: 28 Sep 2005, 00:23 
Materialforvalter

Har nettopp vært ute og stelt med rips-kjerret. Sto dårlig til med både den og hekken. Omtrenet som i KIL, vil jeg anslå. Regner med at de fleste av dere har lest Skogheims "kommentar" på kil.no. Makan til oppsamling av floskler og klisjeer skal en lete lenge etter. Var som å lese ei bok av Margit Sandemo (hu som legger ut 1000-lapper til alle trolla i skauen...) "Vi må være snille og hyggelige mot hverandre HELE tiden. I motgang er alle så sjofle og dumme", osv, osv... Hørt noe slikt??? At han ikke klarer å falle for fristelsen til å komme med kritikk til sportslig ledelse og supportere (for det er nettopp det dette er) i all offentlighet er bare trist. Og det tyder også på en annen ting; det er ingen kultur for å løse floker innad i gruppa. Hverken på sportslig- eller lederplan. Jeg blir helt skremt. Som ihuga KIL-supporter har jeg bare én ting å tilføye; Slik kan vi ikke ha det. Melder meg forresten herved inn i Henning Danielsen-fanclub. Glåmdalen har endelig funnet fram til kapitlet "kritisk journalistikk" i avisboka. (Men den har ligget og støvet ned en stund nå). Heia Gla'dalen!

Profile  

PostPosted: 28 Sep 2005, 08:24 
Kaptein

Plazan wrote:
Har nettopp vært ute og stelt med rips-kjerret. Sto dårlig til med både den og hekken. Omtrenet som i KIL, vil jeg anslå. Regner med at de fleste av dere har lest Skogheims "kommentar" på kil.no. Makan til oppsamling av floskler og klisjeer skal en lete lenge etter. Var som å lese ei bok av Margit Sandemo (hu som legger ut 1000-lapper til alle trolla i skauen...) "Vi må være snille og hyggelige mot hverandre HELE tiden. I motgang er alle så sjofle og dumme", osv, osv... Hørt noe slikt??? At han ikke klarer å falle for fristelsen til å komme med kritikk til sportslig ledelse og supportere (for det er nettopp det dette er) i all offentlighet er bare trist. Og det tyder også på en annen ting; det er ingen kultur for å løse floker innad i gruppa. Hverken på sportslig- eller lederplan. Jeg blir helt skremt. Som ihuga KIL-supporter har jeg bare én ting å tilføye; Slik kan vi ikke ha det. Melder meg forresten herved inn i Henning Danielsen-fanclub. Glåmdalen har endelig funnet fram til kapitlet "kritisk journalistikk" i avisboka. (Men den har ligget og støvet ned en stund nå). Heia Gla'dalen!

Synes ikke det var så mye som vitnet om kritisk journalistikk i dagens avis... Skogen får blåse ut, uten at Danielsen stiller ett eneste kritisk spørsmål. Er det kritisk journalistikk?

Profile  

Post subject: Klæbb
PostPosted: 28 Sep 2005, 09:18 
Materialforvalter

På en måte kan du si at Skogen har fått svare på gårsdagens artikkel. Men det burde selvsagt vært gjort i går, ikke i dag. Min nesegruse Gla'dalen-beundring har fått seg en smell.
MEN: Det er vel ingen som lenger tviler på at det blåser friskt rundt Skogheim-øra om dagen..? Hva var det jeg sa??????

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Sep 2005, 10:12 
Forumlegende

Men Plazan hvis du mener at løsningen i KIL er å bytte trener så kan jeg ikke helt forstå at du har vært på Gjemselund de siste sessongene. Skogen har helt rett i det han sier i dagens Glåmdalen, man må bli litt mer realistisk i sitt syn på hva dette laget kan prestere med dagens ressurser. I fjor presterte de over forventning, i år butter det litt i mot, men ikke nok til at man skal begynne å snakke om å bytte trener.

Hvis de i KIL brakka ikke klarer å løse opp i samarbeidsproblemene sine, bør det være helt andre enn trenerene som tar sin hatt og går ut for å stelle ripsbusker.

Profile  

Post subject: Re: Klæbb
PostPosted: 30 Sep 2005, 15:13 
Klubbdirektør

Plazan wrote:
På en måte kan du si at Skogen har fått svare på gårsdagens artikkel. Men det burde selvsagt vært gjort i går, ikke i dag. Min nesegruse Gla'dalen-beundring har fått seg en smell.
MEN: Det er vel ingen som lenger tviler på at det blåser friskt rundt Skogheim-øra om dagen..? Hva var det jeg sa??????

Medgangssupporter. Nuff Said.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Sep 2005, 23:35 
Klubbdirektør

Mulig denne Plazan har har slitt tribunen i 23 år. Men jeg tviler. Han virker altfor useriøs i det han skriver.

At Glåmdalen har blitt kritisk er riktig. Ja det har til og med blitt en smule sure og grinete. Vet ikke hvor seriøst jeg klarer å ta denne avisa, da de under journaliststreiken i fjor, truet spillerne om å holde kjeft overfor redaktøren, og om de ikke gjorde det så skulle de ikke skrive noe mer om dem.

Jeg trodde, og lærte på studiene, at medie skulle drive med informasjon, og ikke trusler...

Skogen har så mye å bevise i KIL, at det vil være menigsløst å slippe han. Skogen er den rette mannen for KIL.

Hilsen en som har slitt STÅTRIBUNEN i snart 20 år

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Oct 2005, 01:37 
Grævling

Neil Lennon wrote:
...Jeg trodde, og lærte på studiene, at medie skulle drive med informasjon, og ikke trusler...

Som for de fleste av oss som har gått på HDH så vel også det eneste du lærte deg i studiene, å bli en jævel til å drekka ;-)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 40 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 1 hour [ DST ]