Plazan wrote:
Har nettopp vært ute og stelt med rips-kjerret. Sto dårlig til med både den og hekken. Omtrenet som i KIL, vil jeg anslå. Regner med at de fleste av dere har lest Skogheims "kommentar" på kil.no. Makan til oppsamling av floskler og klisjeer skal en lete lenge etter. Var som å lese ei bok av Margit Sandemo (hu som legger ut 1000-lapper til alle trolla i skauen...) "Vi må være snille og hyggelige mot hverandre HELE tiden. I motgang er alle så sjofle og dumme", osv, osv... Hørt noe slikt??? At han ikke klarer å falle for fristelsen til å komme med kritikk til sportslig ledelse og supportere (for det er nettopp det dette er) i all offentlighet er bare trist. Og det tyder også på en annen ting; det er ingen kultur for å løse floker innad i gruppa. Hverken på sportslig- eller lederplan. Jeg blir helt skremt. Som ihuga KIL-supporter har jeg bare én ting å tilføye; Slik kan vi ikke ha det. Melder meg forresten herved inn i Henning Danielsen-fanclub. Glåmdalen har endelig funnet fram til kapitlet "kritisk journalistikk" i avisboka. (Men den har ligget og støvet ned en stund nå). Heia Gla'dalen!
Synes ikke det var så mye som vitnet om kritisk journalistikk i dagens avis... Skogen får blåse ut, uten at Danielsen stiller ett eneste kritisk spørsmål. Er det kritisk journalistikk?