KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 Jul 2025, 22:45

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 91 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 27 Apr 2008, 20:17 
Forumlegende

En ting er å tape mot divisjonens beste lag. Det er greit. At KIL gutta fighta i 1. omgang skal dem også ha.

Men det skremmer livet av meg at det overhodet ikke er plan i det offensive spillet. Ingen vet hvor dem skal løpe når laget har ballen. Og ballfører aner ikke hva han skal gjøre med den. Det må rettes på, og det er kun en mann som har ansvar for det, treneren! I 2. omgang hadde vi ikke en eneste målsjanse. Vittige tunger på tribunen håpte at tilbakespill til egen keeper kunne noteres som skudd på mål for i det hele tatt å komme i nærheten... 50 % av målene vi har scora så langt har kommet på straffe!!
Det offensive er virkelig grusomt dårlig. Og det skyldes neppe spillerne i seg selv...

Og slike baklengs som det første baklengsmålet skal man ikke slippe inn når man har betalt for å spille fotball.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Apr 2008, 20:47 
Reserve

Det her begynner og bli smertlig tragiskt. Nå må kil gjøre noe snart ellers blir det hard kamp for og overleve i adeccoligaen

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Apr 2008, 20:51 
Reserve

Dommer`n imponerte meg ikke i dag heller, men å skylde på dommer`n hver gang går ikke.. Syns Thomas Berntsen burde ta med seg bryl kremen å reise hjem til Lørenskog.. Syns han er veldig tam der han sitter¨på benken :evil: Du ser hva forskjellen på Berntsen, og Fagermo er! Fagermo satt nesten ikke i ro, han jaga folka sine igjennom 90 minutter! Det har jeg aldri sett Berntsen har gjort. Men det finns vel ingen penger som kan finansiere sluttpakka til Berntsen.. Thomas: TREKK DEG FØR DET ER FOR SEINT!!!!! Forza

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Apr 2008, 20:52 
Reserve

Få tilbake Trond Amundsen! NÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Apr 2008, 20:55 
Reserve

Berntse sa i går at han skule prøve og bli litt mindre iverig da må han nesten bli hjemme vist han skal det

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Apr 2008, 20:56 
Reserve

Det må faktisk være lov å spørre seg om Thomas Berntsen er rett mann til å lede KIL. I dag hadde lagene spilte halvannen omgang før vi så en trener som viste litt engasjement, og selvfølgelig var det en dommeravgjørelse han da klaget på.
Jeg er i likhet med Karlsen skremt over mangelen på offensivt mønster. Odd spilte ikke akkurat vakker fotball, men de hadde en tydelig og klar spillestil. Hvordan KIL skal spille er for meg en gåte...
Og får KIL betalt for hver kamp Jonas Johansen spiller? Han er dessverre et bomkjøp og bidro ikke med noe som helst. Sett han på benken før publikum går hjem.
Lars Christian Krogh er en lovende spiller, men har alltid manglet en viktig egenskap, fart! Hva tenker du på Thomas Berntsen når du setter opp en spiller uten fart på kanten?
Dessverre har ikke Thomas Berntsen en John Pelu som kan redde han denne sesongen.
Så mitt råd til hu Torill eller Torunn som styrer butikken er: Gi Thomas Berntsen beskjed om at han ikke trenger å møte opp til uka. Deretter ringer du til Hamar for å høre om vår legende kan hjelpe oss.
Da får vi følgende lag i onsdagens oppgjør mot Trond Amundsen og hans menn:
KIL (4-3-3): Fredrik Eriksen - Steinar Strømnes, Johan Nilsson, Kai Olav Ryen, Fredrik Nilsen - Lars Erik Fremming, Ørjan Berg Hansen, Kristian Jahr - Magnus Sylling Olsen, Sverre Digerud, Andreas Moen.
Tuelo, Samuelsson, Torp og Johansen kan godt hvile seg i noen kamper.

Lykke til Vegard!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Apr 2008, 20:58 
Klubbdirektør

Ja, da er det vell meste sagt fra andre.. slutter meg bare til dere andre her..

Jeg har ett spørsmål:

Thomas Berntsen, er du fornøyd med spillet som KIL hviser om dagen?
Hvis Ja, REIS
Hvis Nei: Gjør noe NÅ! Tap mot Løv/ham og eller Bryne de neste kampene holder ikke.. da bør du gå frivillig!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Apr 2008, 21:00 
Klubbdirektør

Banner teksten er vell allerede klar Raggen

NÅ ER DET FAEN MEG NOK!

Kan vell tolkes på mange måter..og alle er vell riktige..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Apr 2008, 21:01 
Reserve

1892 wrote:
Banner teksten er vell allerede klar Raggen

NÅ ER DET FAEN MEG NOK!

Kan vell tolkes på mange måter..og alle er vell riktige..

Helt enig på tide og si hva vi mener

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Apr 2008, 21:04 
Reserve

Dommeren var faktisk god i dag og mye bedre enn noen av dem med rød drakt. Foreslår at alle sender en sms eller ringer Berntsen og ber han om å dra før klubben vår blir ødelagt. Søk i gule sider på Thomas Edvin Berntsen fra Løvenstad. Der finner dere et nummer som begynner på 92 og slutter på 38.

Vegard Skogheim, kan du høre oss?
DU ER SAVNET OG DET HASTER!!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Apr 2008, 21:07 
Reserve

Enig i at dette erfor dårlig,men før hodet ruller på treneren må vi spørre oss hva klubben har gjort for og bygge videre på laget fra i fjor. Vi har mistet utrolig mange spillere og klubben har pr tid ett av de laveste budskjettene i serien. Utrolig at Berntsen fikk ett lag med 11 mill på 4 plass i fjor,men ikke glem at det startet dårlig da også. Vi har også ett utrolig ungt lag som trenger tid.Jeg fatter ikke hvordan noen kan tro på opprykk med ett lag som kun har hentet reserver fra andre lag pluss noen juniorer. Hadde klubben tatt seg råd med og beholde laget fra i fjor pluss to-tre forsterkninger kunne klubben snakket opprykk og krevd trener hodet på et fat etter en dårlig åpning.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Apr 2008, 21:08 
Reserve

Tviler egentlig litt på at Vegard kommer tilbake.. Tror det er en større mulighet for at Trond blir henta tilbake, men ingen har gått, eller blitt sparka enda..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Apr 2008, 21:17 
Reserve

Jeg har sett alle hjemmekampene siden KIL slo Viking 2-1 i 1991. Jeg forventer ikke at KIL skal blir best i Norge, for der er vi sjanseløse.
MEN..
Jeg forventer at klubben har en trener som har en tanke om hvordan fotballaget hans skal spille i forsvar og angrep.
Og jeg forventer at de 11 som får æren av å ta på seg den røde drakta løper til de spyr og kriger i hver eneste jævla duell. Hvis alle gjør det og vi likevel taper så er det faktisk greit. Da er vi ikke bedre.
Når jeg ser han Jonas Johansen stå bom stille som en gjerdestolpe og pisse på den over 100 år gamle KIL-trøya så får jeg lyst til å løpe ned fra tribunen og rive av han trøya og jage han hjem til Tromsø.
Gi oss gutter fra Vinger som løper til dem spytter blod.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Apr 2008, 21:19 
Reserve

Akkurat som om jeg skulle ha sagt det selv! :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Apr 2008, 21:20 
Klubbdirektør

Er noe av det hverste jeg har sett. Ikke en eneste målsjanse. Lars Christian Krogh er ingen ving og kommer aldri til å spille det heller. Jo under Berntsen da. Så mange spillere har vi ikke mistet. Eneste som hevet laget som vi ikke har er Pelu. Men tror ikke han hadde hevet dette Kil laget noe særlig sånn det fungerer nå. Dem virker livredde for å gjøre noe galt. Å da blir det bare tull av alt sammen. Virker ikke som om de har noe plan over spillet i det hele tatt, Så vi kan nok ikke skylde på dommern for det vi har presterty i hittil i år.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 91 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]