KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 14 Jul 2025, 21:51

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 697 posts ]  Go to page Previous  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 47  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 29 Nov 2007, 20:39 
Klubbdirektør

Dette er bare tull spør man meg og dette er en spiller som kan erstattes med et knips. Fotballspillere er jo de typene med mest "EGO" og selger seg til høyeste pris så sant de ikke har et virkelig hjerte for klubben "verre er det ikke" så la han bare gå hvis han ikke er fornøyd med kontrakten han har fått.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Nov 2007, 21:19 
Trener

Jada-jada wrote:
Dette er bare tull spør man meg og dette er en spiller som kan erstattes med et knips. Fotballspillere er jo de typene med mest "EGO" og selger seg til høyeste pris så sant de ikke har et virkelig hjerte for klubben "verre er det ikke" så la han bare gå hvis han ikke er fornøyd med kontrakten han har fått.

Kamark har vært en god spiller for oss. Særlig i løpet av inneværende sesong har han tatt mange steg fremover, men er til en viss grad enig med deg jada. Nå som Makumbu er klar på venstrebacken og Nilsen som har tatt sjumilssteg på slutten av sesongen på venstreback egentlig er bedre på høyre, så tror jeg Kamark villr blitt en reserve neste år, da forsvarsfireren sannsynligvis blir Nilsen, guiomar, Ryen, Mukumbu. Og å lønne en reserve blant de dyreste spillerne er ikke KIL tjent med. Da er det bedre å taue opp en junior eller en annen spiller fra 2. div med potensiale.

Men, takk til Kamark for innsatsen, og lykke til i Hønefoss eller en annen klubb som gir deg fulltidskontrakt, og så blir karrieren sannsynligvis like oppadgående som Wibes.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Nov 2007, 21:25 
Forumlegende

Enig i de siste innleggene. Samtidig synes jeg det er bra om Kamark blir. Han utviklet seg jo bra forrige sesong. Lemper han litt på krava og blir har vi konkurranse om plassene i de bakre rekker.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Nov 2007, 21:47 
Trener

Karlsen wrote:
Enig i de siste innleggene. Samtidig synes jeg det er bra om Kamark blir. Han utviklet seg jo bra forrige sesong. Lemper han litt på krava og blir har vi konkurranse om plassene i de bakre rekker.

Håper du misforstår innlegget mitt riktig Karlsen ;) Jeg ser også helst at Kamark blir. Vi får alltids noen karantener i den bakre fireren, samtidig har vi jo satt adecco-rekord i gule kort på flankespillerne våre i år, og selv om Sylling (dessverre) ser ut til å forsvinne, så kommer vel Pelu til å sanke et gult kort eller ti neste sesong også.... Og da er det jo greit å kjøre Nilsen opp på kanten og Kamark inn på backen. Men jeg vil ikke gi gutten alt han krever for å bli værende. Det blir for dyrt.

Dessuten støtter jeg poenget med konkurranse 110%. Kamark har løftet seg med konkurranse tidligere og vil nok gjøre det igjen. Og det kan muligens også få Nilsen til å trene litt hardere (særlig hvis Mukumbu fortsetter å "piske" lagspillere som den avisartikkelen fra tiden hans i Boden indikerer *lol*) Men er redd Kamark krever for mye lønn....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Nov 2007, 11:45 
Forumlegende

For en klubb som KIL vildet være fordel med en "klar" førsteellver, men med gode backups.

Det er ikke veldig hensiktsmessig med for stor konkurranse om for mange plasser, fordi

KIL kan ikke som Chelsea og junaitidd ha toppvalg på [alle] plassene.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Nov 2007, 15:55 
Klubbdirektør

Litt bekymra over at Destin Makumbus signatur fortsatt ikke er bekrefta. Regner med at dette går i orden, men det skulle vel vært ordna i går!

Ingen nye rykter å spekulere i heller?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Nov 2007, 16:03 
Klubbdirektør

Rød Jævel wrote:
Litt bekymra over at Destin Makumbus signatur fortsatt ikke er bekrefta. Regner med at dette går i orden, men det skulle vel vært ordna i går!

Nå får vi våkne litt.... http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=913 Han blir ikke klar i går da han skal på legesjekk idag.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Nov 2007, 16:20 
Grævling

Rød Jævel wrote:

Gutten er på Gjemselund i møter nå. Når han først har dratt seg helt hit så må vel det meste være klarert, får håpe på beskjed i løpet av kvelden!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Nov 2007, 16:35 
Klubbdirektør

Jada-jada wrote:
Rød Jævel wrote:

Nå får vi våkne litt.... http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=913 Han blir ikke klar i går da han skal på legesjekk idag.

hehe.. Er bare jeg som har blitt fullstendig døgnvill av eksamensinnspurten. Er bare fredag enda ja! :) Da ordner alt seg...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Nov 2007, 16:39 
Grævling

Fullt kjør nå, prøver å få tak på folk på kontoret med de er rimelig opptatt....og godt er det ;-)

Helsesjekk og diverse saker som må utføres, får bare håpe han ikke har blitt smittet av kne-problemene til King mens han var i Spurs ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Nov 2007, 17:16 
Klubbdirektør

Er veldig spent på denne spilleren. Er ufattelig gledelig at KIL har fått tak i denne spilleren.. så får vi bare håpe at han lever opp til forventningene ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Nov 2007, 17:52 
Klubbdirektør

Nå er det klart http://www.glomdalen.no/

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Nov 2007, 17:59 
Trener

Da er det bare å ønske ham velkommen til KIL :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Nov 2007, 19:01 
Spiller

Glimrende!
Spennende spiller (og en likanes ka virker det som!)
Han er tydeligvis høyrebent, så da er det vel ingen krise om Kamark går!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Nov 2007, 19:35 
Klubbdirektør

Velkommen skal du være! Tror dette skal vise seg å bli en meget god signering!

Da har vi 2 mann på plass, og i følge Thomas er det flere i vente. Var det 5-6 mann han sa? Hvis vi kan håpe på fire mann til så er det vel fortsatt forsvarsrekka vi er mest sårbare. Har vel kun fire mann der om Kamark forsvinner. Og midtbanen har vi jo fortsatt ikke fått inn noen nye utenfra utenom noen sultne juniorer. En solid midtstopper, en ung sulten forsvarsbauta, et ballvinner i midtbaneankeret og en kreativ indreløper står høyt på min ønskeliste! :) Kanskje også en ung lovende goalgetter? Vi får satse på at styret leverer pakkene frem mot jul!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 697 posts ]  Go to page Previous  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 47  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]