Saturnus wrote:
Hva er sjansen for at Tom Nordlie kan komme tilbake til KIL uten å blande seg inn i det sportslige? Ganske nære null, og derfor vil det heller aldri gå bra. Vi kan ikke ha to sjefer for det sportslige på Gjemselund, og nå er det Trond som er sjef. Se bare hvorden det gikk i LSK med Nordlie og Fjørtoft? Tom er for engasjert til å kunne holde kjeft hvis han er uenig med Tronds disposisjoner.
Synes forøvrig FFK virker som den mest skakk-kjørte klubben jeg har vært borti. Ikke økonomisk, men basert på (u)profesjonalitet og samhold. Til og med supporterklubben der er jo med på å bryte ned klubben. Håper vi aldri kommer dit selv.
Du har nok helt rett i det, Saturnus. Det blir nok med drømmen
Det er skummelt å lese om FFK om dagen. Men denne uprofesjonaliten merket vi jo allerede under ansettelsen av TN. Jeg kommer aldri til å skjønne hvordan han lot seg friste til å bli ansatt der. Jeg tror jeg ville ha tatt til takke med lavere lønn for å kunne fortsette å jobbe et sted hvor jeg var verdsatt og respektert. Hvis KIL fortsatt ville han da...for det vet vi jo ikke

Det går faktisk rykter om at TN har fått sparken, og at Knut torbjørn Eggen er ansatt. Ikke vet jeg om det er sant