KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 14 Jul 2025, 06:15

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 697 posts ]  Go to page Previous  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 47  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 26 Nov 2007, 23:50 
Klubbdirektør

mikeb wrote:
Rød Jævel wrote:
denne latterlige utdanningskompensasjonen.

Utdanningskompensasjonen er jo i utgangspunktet ikke latterlig da den er ment å sikre at små klubber som avler opp unge spiller skal få en del av kaka når de selges videre for gigantiske summer ute i den store summer. Men nå viser det seg jo at det er de store klubbene som er best på å utvikle også unge spillere, så da virker den jo litt mot sin hensikt.

Ser selvfølgelig poenget med regelen. Men i slike situasjoner som dette burde det kunne gjøres noe. Hva med en regel som sier at klubber i lavere divisjoner kan hente spillere vederlagsfritt? Er jo ikke noe poeng i at talenter skal måtte sitte på tribunen, fordi ingen som vil bruke de har råd til dem! Litt utenfor tema, men er kjedelig for små klubber som KIL og f.eks Raufoss at alle disse nye reglene og kravene skal skvise de ut av toppen fordi ikke har råd!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Nov 2007, 01:04 
Materialforvalter

Er ekstremt spent på hvem dette "scoopet" er. Kan egentlig bare komme på Arnar Førsund, som jeg forsåvidt ville regne som urealistisk transfer. (Han er vel neppe jaktet av svenske storklubber men...) Men, man skal aldri si aldri... For en utenforstående virktet det da som han trivdes rimelig greit i klubben sist.

Denne Bergman kan jo være spennende. Steen og Bertsen har jo vist at de har rimelig koll på svea-riket tidligere...

Må også innrømme at jeg neppe går inn i noen dyp depresjon dersom vår noe ustabile høyreback skulle takke nei til ny kontrakt. Noen er lettere å erstatte enn andre.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Nov 2007, 01:41 
Reserve

Bobby Mimms wrote:
Er ekstremt spent på hvem dette "scoopet" er. Kan egentlig bare komme på Arnar Førsund, som jeg forsåvidt ville regne som urealistisk transfer. (Han er vel neppe jaktet av svenske storklubber men...) Men, man skal aldri si aldri... For en utenforstående virktet det da som han trivdes rimelig greit i klubben sist.

Selv om jeg også skulle ønske at dette scoopet var Førsund, så må jeg si at jeg tviler på det...spesielt ettersom det står på glomdalen.no at det er to spiller I Sverige som har fått tilbud, hvorav en av dem er et scoop.

http://www.glomdalen.no/kil/article3149813.ece

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Nov 2007, 07:34 
Kaptein

Hvis det er en spiller I Sverige så kan det jo være Rønning........

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Nov 2007, 11:20 
Klubbdirektør

Tviler på at vi har mulighet til å lønne Rønning... men blir spennende å se ihvertfall.. :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Nov 2007, 11:23 
Grævling

BLIR IKKE NOE AV RØNNING TIL KIL NÅ!

...så slutt å mas om dette ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Nov 2007, 12:40 
Forumlegende

Raggen wrote:
BLIR IKKE NOE AV RØNNING TIL KIL NÅ!

...så slutt å mas om dette ;-)

Er det gjedda som sier dette?

http://www.fxt.no/tippeligaen/vif/article1463100.ece
Er vel dessuten så mye blest om Førsund, så det eneste vi kan gjøre om ham er å drømme ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Nov 2007, 15:05 
Klubbdirektør

Ham Kam har disse øverst på lista Christian Steen og Khilberg. Står ikke noe om Rønningen eller Førsund der.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Nov 2007, 15:10 
Reserve

Janko wrote:
Ham Kam har disse øverst på lista Christian Steen og Khilberg. Står ikke noe om Rønningen eller Førsund der.

Gidder du å publisere den lista? hadde vært fint å se hvilke spillere en klubb som HAM-KAM er interessert i å knytte til seg...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Nov 2007, 15:37 
Klubbdirektør

Var jo prat om Rønning og Ham Kam her inne. Hvis Kil for det til kan dem jo selge akskjer på hver spiller som kanskje blir litt for dyre. Skulle gå an det, bare det ikke blir som med Gundersen da.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Nov 2007, 15:38 
Klubbdirektør

Du får gå inn på sidene til Skamma. Det laget har ikke noe på forumet vårt å gjøre. Det som også virker en smule rart er at du er mer nysgjerrrig på hvem de vil ha enn hvem som er ønsket til KIL. :oops:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Nov 2007, 15:51 
Trener

Har snoka litt rundt på S***** sitt forum og det er mange som mener at stortalentet Marcus Pedersen bør leies ut til 1.div for spilletid.. Kanskje han kunne være en kandidat for langtidslån?? Ellers kan vi håpe i det lengste på Førsund, selv om jeg tviler.. Om ikke en eller annen investor ønsker å betale lønna..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Nov 2007, 16:22 
Reserve

Neil Lennon wrote:
Du får gå inn på sidene til Skamma. Det laget har ikke noe på forumet vårt å gjøre. Det som også virker en smule rart er at du er mer nysgjerrrig på hvem de vil ha enn hvem som er ønsket til KIL. :oops:

Nja, veit ikke om jeg er det...lista demmes er tydeligvis offentliggjort ett eller annet sted, ettersom folk veit at Steen og Kihlberg stod øverst på lista...greit å se om de har noen av de samme spillerne KIL vil ha...noen kan kanskje publisere lista til Berntsen også? så kan vi jo sammenligne...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Nov 2007, 16:25 
Reserve

Kongjohan wrote:
Janko wrote:

Gidder du å publisere den lista? hadde vært fint å se hvilke spillere en klubb som HAM-KAM er interessert i å knytte til seg...

Glem det, jeg fant det....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Nov 2007, 17:51 
Grævling

Sigurd wrote:
Har snoka litt rundt på S***** sitt forum og det er mange som mener at stortalentet Marcus Pedersen bør leies ut til 1.div for spilletid.. Kanskje han kunne være en kandidat for langtidslån??

IKKE FAEN!!

....alt jeg har å si om den saken!!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 697 posts ]  Go to page Previous  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 47  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]