Quote:
Å ha en sånn forsanger som Mosse supporterne har kan være en god ide for å få mer lyd på Gjemselund, selv om det kom en del rare gloser fra han som ledet MFK gjengen så var han ihvertfall med på å dra opp stemningen.
Hjelper ikke med forsanger når vaktene på Gjemselund ber folk om å roe seg. Vi gjorde noen forsøk på dette for noen år siden, med ropert og greier, men da truet KIL med å ta roperten i fra oss. De hevdet at det ble slengt mye drit med den, selv om det som ble slengt den gangen kom fra folk som ikke holdt i roperten.
Ellers til de som kritiserer de som ikke møter opp på bortekamper, jeg synes også det er synd at folk ikke møter opp på bussturer, og som styremedlem har jeg vondt i magen hver gang jeg ser at en busstur blir avlyst. Desverrre er jeg en av de som ikke er så flink til å møte opp på bortekampene/turene. Det handler som noen sier om prioritering, og som alenefar til et barn på 3 år, må jeg prioritere henne.
Jeg var i sin tid en av de sikre til allt som hadde med supporteraktivitet å gjøre, så jeg burde egentlig ikke ha dårlig samvittiget. Fotball er best på stadion, og det er der det bør oppleves.
Jeg kommer til å få med meg en bortekamp til i år, dersom det blir flere bussturer til kamper på østlandet. Jeg var i hvertfall på Sander, der var ikke så mange andre.
Jeg har også registrert "sesongkortet" til moss, og noen bør sende en mail til Kil om dette.