KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 01 Aug 2025, 20:17

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 31 Jul 2006, 10:41 
Grævling

Styre eller ikke styre......er elendig oppmøte uansett!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Jul 2006, 12:32 
Kaptein

Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Neil Lennon wrote:
Joda bra at du møtte opp der. Jeg har sett noen av de i styret på enkelte bortekamper. Men generelt sett så synes jeg flere av dem bør møte opp litt oftere, særlig når kampene går i østlandsområde.

Det er ikke meningen og henge ut noen, men en sterk anbefaling om å prioritere KIL litt sterkere. For det er i høyeste grad prioritering det er snakk om.

Kan ikke få blitt mer enig i det du sier Neil! :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Jul 2006, 13:54 
Forumlegende

Det var jo ikke så mye folk på Melløs i går heller og Moss selger nå "sessong" kort for de gjenstående kampene. Kunne dette ha vært en idé for KIL for å dra mer folk?

http://www.mossfk.no/ASP/nyheter/nyhet_vis.asp?id=1662

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Jul 2006, 14:18 
Grævling

For å være helt ærlig så har jeg liten tro på at det kunne være særlig til hjelp.

Det virker som om vi har en base på Vinger med 600-700 tilskuere som kommer stort sett uansett vær og vind. Så har vi 200-400 stk som kommer hvis det "passer greit"!

Potensialet er mye større, og er det noe helt ekstremt på gang....opprykk o.l. så kan det som kjent ta helt av.

Greia må bli å få økt "basen" samt få med flere i den gruppen av folk som kommer hvis det "passer greit"!! Hvordan dette skal gjøres er ikke godt å si......tror ikke det står på prisene i hvert fall.

Folk må rett og slett få inn i knotten at det å gå på Gjemselund skal være en tradisjon, og noe du skal gjøre for å støtte opp om nesten det eneste store byen har å by på.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Jul 2006, 14:23 
Trener

Quote:
Å ha en sånn forsanger som Mosse supporterne har kan være en god ide for å få mer lyd på Gjemselund, selv om det kom en del rare gloser fra han som ledet MFK gjengen så var han ihvertfall med på å dra opp stemningen.

Hjelper ikke med forsanger når vaktene på Gjemselund ber folk om å roe seg. Vi gjorde noen forsøk på dette for noen år siden, med ropert og greier, men da truet KIL med å ta roperten i fra oss. De hevdet at det ble slengt mye drit med den, selv om det som ble slengt den gangen kom fra folk som ikke holdt i roperten.

Ellers til de som kritiserer de som ikke møter opp på bortekamper, jeg synes også det er synd at folk ikke møter opp på bussturer, og som styremedlem har jeg vondt i magen hver gang jeg ser at en busstur blir avlyst. Desverrre er jeg en av de som ikke er så flink til å møte opp på bortekampene/turene. Det handler som noen sier om prioritering, og som alenefar til et barn på 3 år, må jeg prioritere henne.

Jeg var i sin tid en av de sikre til allt som hadde med supporteraktivitet å gjøre, så jeg burde egentlig ikke ha dårlig samvittiget. Fotball er best på stadion, og det er der det bør oppleves.

Jeg kommer til å få med meg en bortekamp til i år, dersom det blir flere bussturer til kamper på østlandet. Jeg var i hvertfall på Sander, der var ikke så mange andre.

Jeg har også registrert "sesongkortet" til moss, og noen bør sende en mail til Kil om dette.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Jul 2006, 17:08 
Klubbdirektør

Slenger meg på her jeg også.. jeg fikk ikke vært med på kampen pga økonomiske årsaker.. tjener ikke akkurat fett i forsvaret.. uansett, har dårlig følelse når jeg ikke får sett KIL sjøl om ikke pengene strekker til og at jeg har vært forholdsvis aktig på turer.. men når det er like mange i Tromsø som på Melløs på en og samme sesong.. ja da er det jo strengt talt noe som er feil.. det er ikke feil å prioritere familien f.eks.. men med ca 1.000 tilskuere på Gjemselund så er 10 på bortebane i Moss ganske ulogisk..

Men er dessverre ikke overrasket.. KIL tilhengere krever mye og når vi ikke ligger heelt der oppe.. så synker interessen sjøl om man med en liten titt på tabellen ikke trenger noen doktorgrad i matte for å finne ut at her er det ikke langt unna de aller aller øverste plasseringene.. og sånn har det vært en stund nå.. helt forjævelig!

Savner sjøl litt mer stæsj fra oss supportere.. nye store flagg fra italia.. nødbluss, kasteruller.. mange tenker at vi trenger folk får å utføre dette.. men snur vi det på hodet som kommer kanskje det fler folk når de ser at det skjer ting på rødt og hvit felt også..

Bare et forslag.. jeg var selv med på å få nødbluss og div. til Gjemselund og det er jævelig morro.. nå er det vanskelig for meg siden jeg aldri veit når jeg har fri.. men tifo er ikke vanskelig å få til så det hadde vært morro å fått se det på Gjemselund.. http://www.tifo.it er nettbutikken som vi har bestilt ting fra før.. ta en titt!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Jul 2006, 19:07 
Spiller

Åssen ligger det ann me gryn i suporter kassa? Vi kunne kanskje planlegge et heidundrades TIFO show på gjemselund,og gått ut i glomdalen med det! Kanskje det vil lokke fler tilskuere på kamp? Gi folk litt mersmak...men det avhenger jo selvsagt av at det er litt pæng i kassa og folk som stiller opp!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Aug 2006, 10:35 
Trener

Enig i at man ikke trenger være så mange for å få til et godt TIFO show. Jeg tror desverre at dette ikke kommer til å trekke så mye folk til Gjemselund. Det er tøft å se på, ingen tvil, men på vinger er det nesten ingen som vet hva TIFO er.

Men det hadde vært kult om vi fikk til noe snart igjen...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Aug 2006, 10:53 
Forumlegende

For min del så er ikke TIFO det som trekker meg på kamp, det er først og fremst det å koble av med en fotball kamp, se på et lag jeg liker som jeg har fulgt i mange år. Tror det med tilhørighet til laget er viktig og det tar lang tid å bygge opp igjen da en del nok forlot laget da det gikk dårlig på slutten av 90 tallet og disse er det ikke så lett å hente tilbake, muligens enklere å rekruttere nye unge tilhengere så jeg tror det er viktig å få de som er unge på kmap og at der blir kult å følge KIL og at det er status å gå med KIL drakt. Trenger nok sårt ett opprykk for å få til dette.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Aug 2006, 12:05 
Klubbdirektør

Det var ett fint forslag, men tror desverre ikke folk går på KIL kamp for å se TIFO show.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Aug 2006, 12:15 
Klubbdirektør

Var i bunn og grunn ikke det jeg mente.. tenkte mest på folk til midten.. hvor mange er det ikke som sto på rødt og hvit i 2004 som nå sitter et annet sted.. da var det liv.. og det trekker folk det også..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Aug 2006, 17:14 
Klubbdirektør

Tifoen bør spares til fine annledninger, som mulig kvalikk kamp om en 7/8år.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Aug 2006, 12:59 
Forumlegende

var på mcdonalds i lunsjen i dag og så at alle barn som kjøper happy meal får med biletter til lyns hjemmekamper

ganske bra tiltak siden man neppe sender poden alene på kam og da må mamma eller pappa bli med og kjøper dermed bilett

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Aug 2006, 18:00 
Reserve

mikeb wrote:
var på mcdonalds i lunsjen i dag og så at alle barn som kjøper happy meal får med biletter til lyns hjemmekamper

ganske bra tiltak siden man neppe sender poden alene på kam og da må mamma eller pappa bli med og kjøper dermed bilett

Det var jo rett og slett genialt

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Aug 2006, 16:01 
Kaptein

Tatt til etterettning. Tar med meg dama og dukker opp på søndag.....

Så da ser jeg frem til lollipopp i pausa Raggen.. ;)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]