KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 15 Jun 2024, 22:41

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 25 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
PostPosted: 20 Jun 2012, 20:26 
Offline
Reserve

Joined: 05 Apr 2009, 12:21
Posts: 186
skjønner ikke hvorfor ikke nordli prøver å gjøre noen grep. alle andre trenere hadde gjort det, ikke sikkert det hadde gått det heller men da hadde han prøvd ihvertfall


Top
 Profile  
 
PostPosted: 20 Jun 2012, 22:19 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 12 Apr 2010, 18:27
Posts: 1450
Location: Elverum
Janko wrote:
Ble svært glad over å se Kil så agresive i dag. :)


Enig. God kamp av KIL egentlig. Relativt få sjanser, men Kongsvinger var best gjennom hele kampen. Spesielt gode de 5 siste minuttene av 1. omg og det meste av 2. omg. Gutta kommer til mange innlegg, men det blir litt puslete foran mål.

Start hadde fint lite. Uflaks avgjorde kampen (og litt udyktighet.. :wink: )


Top
 Profile  
 
PostPosted: 20 Jun 2012, 22:20 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 12 Apr 2010, 18:27
Posts: 1450
Location: Elverum
radar wrote:
skjønner ikke hvorfor ikke nordli prøver å gjøre noen grep. alle andre trenere hadde gjort det, ikke sikkert det hadde gått det heller men da hadde han prøvd ihvertfall


Støtter den.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 20 Jun 2012, 22:37 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 09:45
Posts: 1223
Location: Oslo
Mulig jeg har blitt litt vell "blendet" av å se EM, men det jeg så fra Gjemselund i dag er noe av det dårligste jeg har sett på mange år!! Hvor mange feilpasninger er det egentlig mulig å få til??? Og hvorfor kan man ikke spille langs bakken og spille seg frem mot motstanderens mål??

For meg så spilte KIL en type fotball i dag: En i forsvar sentrer til en annen i forsvar, han sentrer tilbake til en annen i forsvar, han holder litt på ballen før han sentrer videre til nok en annen i forsvar. Den siste i forsvar slår en laaaaaang ball fra eget forsvar og opp mot en av spissene som ikke når ballen. Kan vi prøve noe annet enn Drillofotball?? Og i hvert fall noe annet en Drillofotball som ikke en gang fungerer...

De andre gangene som man faktisk prøvde å nå hverandre lenger enn bare i forsvar så ble det stort sett feilpasning til en startspiller. Jeg lurer på....er det egentlig sånn at de faktisk er så dårlige??? Altså at de ikke klarer bedre?? Er de for dårlig tekniske til at de kan spille langs bakken? Eller er det jeg som er for kravstor???

Synes for øvrig Henry Joseph har vært begredelig denne sesongen. Har gjort usedvanlig mange feil. Nå var ikke akkurat selvmålet hans det værste i dag, men ting han har gjort (eller ikke skulle gjort) i år er bare pinlig å se på...

_________________
KJÆRLIGHET I RØDT & HVITT
http://www.youtube.com/watch?v=mxUWbiPtVRM
http://www.youtube.com/watch?v=ZVlipIPLxLs


Top
 Profile  
 
PostPosted: 20 Jun 2012, 22:46 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3652
Jeg synes synd på Lester Blanco som skal ta imot alle de høye passningene som han kommer til å få. Tenk om Kil også kunne få en god passning legger på midten. Det hadde hvert herlig.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 20 Jun 2012, 23:01 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6466
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Bra defensivt, Start skaper ingen sjanser. Offensivt er vi tannløse med unntak av slutten av første omgang. Gutta burde ha skjønt etter det vi fikk til da at de ikke skulle lempe høye baller oppover, men få ned ballen på bakken. God Start keeper som nekter oss å gå videre i cup'n.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 21 Jun 2012, 08:20 
Offline
Spiller
User avatar

Joined: 30 Jul 2010, 12:22
Posts: 389
Location: Langeland, Kongsvinger
Hmmm, hvordan løser vi dette...? Jeg vet...vi kjører en langpasning! Nei...det funket ikke...hva gjør vi da? Jo, jeg vet! Vi kjører en langpasning! Nei, funket ikke nå heller...hm...hva gjør vi da?? JEG VET!!! Vi kjører en langpasning!!! Nei...funket ikke nå heller...Hm. OJ! Noen sleivet - og det ble til en pasning langs bakken - og da ble det jaggu en supersjanse ut av det!!! Hva gjør vi med neste da da?? Hm...JEG VET!! Vi kjører en langpasning!!!

Puh...er det mulig....???

_________________
Røde hvite, røde hvite, røde hviiiiite det er vi...
Vi er gutta ifra skogen, alle andre knuser vi...


Top
 Profile  
 
PostPosted: 21 Jun 2012, 09:39 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 28 Mar 2005, 18:28
Posts: 1648
Location: Oslo/Kongsvinger
Gleder meg til Lester er klar og Solum tilbake. Jeg er overrasket over hvor lite målfarlig våre spillere er og at nøkkelspillere vi har hntet inn ikke leverer.

Men det er et positivt tegn at vi dominerer deler av kampen mot et av topplagene.

At vi ikke går videre i cupen er ok. KIL har aldri vært noe veldig godt cuplag. Nå er det serien som gjelder og det er der vi skal gjøre det godt.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 21 Jun 2012, 10:27 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 18 Jul 2005, 01:31
Posts: 1029
Location: Oslo
Jeg så bare siste halvtimen via Start-TV (glimrende tiltak forresten) og KIL var jo soleklart best. Men det var ikke mange sjansene vi hadde og keepern deres sto jo rimelig stødig. Headingen til Førsund var jeg sikker på skulle gå inn, men nei.......

Og, har vi ingen på benken som kan skape litt trøkk på slutten istedenfor slitne bein og huer ?

Det positive må jo være at Start ikke skapte mange sjansene, forsvaret ser bra ut. Framover er det mye å gå på, og jeg ser også fram til at Solum er snart tilbake, og at Lester er klar i August. Bærum må knuses neste søndag, så håper jeg vi kommer i flytsonen igjen !


Top
 Profile  
 
PostPosted: 21 Jun 2012, 11:06 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3652
Hvorfor roper alle etter Solum hele tiden??? Hva har han gjort?? Jo 1 mål. Han blir ingen god spiss på Kil så lenge de ikke bruker han riktig. Hjelper ikke å ta en langpassning opp til han og håpe han for utrettet noe. I trenings kampene spilte Kil langs bakken og da var han og Kil gode. Men nå ser det helt panisk ut slik de spiller.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 25 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 53 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group