KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 16 Jun 2024, 00:48

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 59 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
PostPosted: 18 Jun 2011, 14:24 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 02 Sep 2009, 18:04
Posts: 1962
Ja, det er greit og si at Holmen ikke har prestert godt nok i år. Men det er han ikke alene om. Og slik det framstilles både her og i Glåmdalen, så er det bare en mann som har sviktet, og det er han. Jeg synes også det blir drøyt og foreslå en lagoppstilling hvor han ikke en gang er verdig en plass på benken. Saklig kritikk er alltid ok, samme hva og hvem det gjelder, men ikke hetsing/utfrysing og drittslenging.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Jun 2011, 16:53 
Offline
Reserve
User avatar

Joined: 25 May 2011, 12:35
Posts: 297
Angående diskusjon om Holmen.Må si meg helt enig med "Bergkamp" her, syns overhodet dette ikke er noen "mobbing". Synes faktisk han kan hvile noen kamper, sånn er det jo på et lag,andre må også få slippe til "Libra"!


Last edited by LØVINNEN50 on 18 Jun 2011, 16:54, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Jun 2011, 18:04 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 02 Sep 2009, 18:04
Posts: 1962
Jeg er helt enig med deg, Løvinnen, at de beste til enhver tid må få starte. Men jeg mener det er mobbing når en gruppe angriper en mann som ikke har mulighet til og forsvare seg. Det er ikke det som blir sagt det er noe i veien med, men måten det sies på.

Mer tror jeg egentlig ikke at jeg har og si om den saken :wink:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Jun 2011, 19:56 
Offline
Reserve

Joined: 03 May 2008, 11:38
Posts: 157
Location: Vinger/Oslo
Angående Kim Holmen :

1. så er det tydelig at de fleste her på forumet er enige i at han ikke har prestert som det forventes av ham.

2. De fleste er også enige i hva hans styrker er - stor fart og mye bakrom

3. Hvor mange kamper har vi hatt stort bakrom å angripe i år? Ikke mange (om noen)

4. Hvem er det da som setter Holmen i en rolle hvor han har liten sjanse til å lykkes ? (Per Brogeland)

5. Hvem er det som bør hetses her på forumet - Ikke Holmen - ?

Holmen gjør så godt han kan - men ut fra de forutsetningene han får utlevert så er det dessverre ikke rart han leverer som han gjør.
Lagene ligger bakpå mot KIL og laget som helhet spiller ikke godt nok.

Er helt enig i at Holmen trenger en pause fra laget men å putte ham på tribunen blir litt for drøyt.
Han er en god spiller å ha på benken med sine ferdigheter da han kan komme inn når vi kan bruke hans ferdigheter.

Men da må trenerne bruke ham når kampens klima tillater det og når de da har fått laget til å forstå hvordan Holmens kvaliteter skal brukes best mulig til fordel for laget ;)

All hetsen mot Holmen her inne er jo også Brogelands feil da Holmen ikke får litt fri når det går trått.

Og til slutt :
Hvis dere (Brogeland og medansvarlige) tror Løv-ham kommer til Kongsvinger med planer om å etterlate seg stort bakrom så tror jeg dere skal tenke en gang til - dermed er det kanskje en ide å forsøke noe annet enn lange baller på Holmen - Selv om Henning i avisa allerede har foreslått det for dere ;)


Last edited by albert on 18 Jun 2011, 19:59, edited 2 times in total.

Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Jun 2011, 20:04 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 02 Sep 2009, 18:04
Posts: 1962
Bøyer meg i støvet, Albert - for et veldig klokt, gjennomtenkt og flott innlegg :!: Jeg er enig i hvert ord, og det er slik det faktisk er :D


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Jun 2011, 21:01 
Offline
Kaptein

Joined: 04 Sep 2007, 22:01
Posts: 747
Location: kongsvinger
til informasjon så var brogeland på besøk i ølteltet forrige hjemmekamp og forklarte litt om laget og tok i mot spm.. .vi fikk da opplyst at han eller eide vil komme før hver hjemme kamp. .så da er det bare og møte opp, drikke øl og stille de spørsmål man vil.. . :)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 19 Jun 2011, 03:20 
Offline
Kaptein

Joined: 23 Jun 2005, 19:19
Posts: 758
Location: Gjemselund Stadion
Janko wrote:
Bergkamp wrote:
Libra wrote:
Når du later som han ikke lenger er en del av laget/ ikke eksisterer, så er det mobbing. Du kan jo lese litt mer om det her, hvis du har lyst:

http://no.wikipedia.org/wiki/Mobbing

Jeg ville ha vært veldig forsiktig med slike ting, hvis jeg ønsket et lag med spillere som trives/ønsker og gjøre en innsats for laget mitt. Og ikke minst av hensyn til personen selv.


Ærlig talt. Fordi jeg mener en spiller ikke er god nok for troppen basert på den siste tidens prestasjoner, er ikke mobbing. Supportere må få lov til å kritisere spillere når de ikke leverer. Greit nok, forsvaret har vært like elendig, men når det gjelder Holmen har prestasjonene vært svake i flere år på rad.. Sier ikke dette fordi jeg har noe imot Kim som person eller at jeg vil mobbe han ut av klubben, sier det fordi han ikke presterer godt nok og det klarer alle som har litt peiling på fotball å se. Oppspillene er for dårlige, men det er fortsatt tydelig å se at det skorter på både førstetouch og spilleforståelse når det gjelder å gå på løp. Oppspillene er ikke noe bedre til Guven, og det tar ikke lang tid å se at Guven er en bedre fotballspiller. Det samme gjelder Solum.. Ingen ting hadde gledet meg mer enn at Holmen slo gjennom og ble toppscorer, men dessverre spiller han ikke godt nok for øyeblikket.



Det er noen til på laget også som ikke trenger å være i troppen også. Som ikke har prestert i det hele tatt i år. Men det virker på meg som om det er Holmen som for skylda for at Kil ligger der de gjør i dag. Enig at han kanskje bør sitte på benken i et par kamper, men det er det også mange andre som burde å. Er ingen som har kritisert Gerson og Linnes enda. De har hvert skyld i del baklengs mål i år. Men de er jo lokale så da kan man vel ikke rope for gøyt.


Selvfølgelig er det flere som ikke har prestert i år. Forskjellen er at Holmen ikke har prestert på snart 3 år.. (inkludert Lyn) Mens Krogh og Linnes spiller på hvert sitt landslag. Det er noe man må gjøre seg fortjent til, så de har nok ikke vært like dårlige som Holmen, hvertfall ikke i like lang tid. Har ingen ting med at de er lokale og ikke bør kritiseres. Ser ikke helt hvem vi skulle satt inn for Linnes på backen. Han er ung og bør heller få tid til å bli enda bedre, det er normalt med litt varierende prestasjoner i så ung alder. Når det gjelder Krogh, ser jeg gjerne at Dosso tar plassen hans noen kamper.

Enig i at kritikken bør rettes mot Brogeland - han bør snart se at Holmen ikke fungerer mot lag som ligger lavt (synes heller ikke han fungerte kjempebra i fjor, mot lag som lå høyt..) Mulig jeg virker litt krass Libra, men det er frustrerende at vi ligger på nedrykk når vi har så mye potensiale i laget og vi fortsetter å kjøre på i samme blindgate. Grunnen til at jeg vil ha Holmen ut fremfor de andre er at jeg ser potensiale i de andre på laget. Holmen er en spiss som er på vei ned karrieremessig, mens en ung Solum som er i sitt livs form sitter på benken. Skjønner at du er Holmen-fan og prøver å støtte han så godt du kan, men du kan virkelig ikke si at han har vært god de to siste sesongene for KIL? Hvis Kim føler seg mobbet og støtt av det jeg skriver, så må han si fra, da skal jeg slutte å skrive.


Last edited by Bergkamp on 19 Jun 2011, 03:21, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
PostPosted: 19 Jun 2011, 08:13 
Offline
Reserve
User avatar

Joined: 25 May 2011, 12:35
Posts: 297
Krysser alt jeg har i dag for 3 poeng, håper alle spillerne er max skjerpet! HEIA KIL! :D


Top
 Profile  
 
PostPosted: 19 Jun 2011, 11:15 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Bergkamp wrote:
[


Enig i at kritikken bør rettes mot Brogeland - han bør snart se at Holmen ikke fungerer mot lag som ligger lavt (synes heller ikke han fungerte kjempebra i fjor, mot lag som lå høyt..) Mulig jeg virker litt krass Libra, men det er frustrerende at vi ligger på nedrykk når vi har så mye potensiale i laget og vi fortsetter å kjøre på i samme blindgate. Grunnen til at jeg vil ha Holmen ut fremfor de andre er at jeg ser potensiale i de andre på laget. Holmen er en spiss som er på vei ned karrieremessig, mens en ung Solum som er i sitt livs form sitter på benken. Skjønner at du er Holmen-fan og prøver å støtte han så godt du kan, men du kan virkelig ikke si at han har vært god de to siste sesongene for KIL? Hvis Kim føler seg mobbet og støtt av det jeg skriver, så må han si fra, da skal jeg slutte å skrive.


Det har ikke nødvendigvis noe å gjøre med om man er fan av noen eller ikke.
Det er bare det at KH nærmest framstilles som grunnen til all elendighet, slik som A Moen ble det for et par år siden en stund.
Men det er heller ikke lett å spille framme.
Siden 2004 da jeg begynte å vandre på Gjemselund så har det vært et sabla mas om midtspissenes udugelighet.

KILs angrepspill har ofte nå vært at Tuelo, Guven og Aas har prøvd å drible så mange som mulig selv.
Om laget som lag hadde en slags plan og samspillsplan ville kanskje mye sett annerledes ut, uansett spiss.

Dagens kamp mot LøvHam kan kanskje vise noe annet, men de 3 neste, Asker, Bryne og HamKam vil uansett vise mer enn dagens kamp mot jumboen, både framover og bakover.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 19 Jun 2011, 11:17 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
LØVINNEN50 wrote:
Krysser alt jeg har i dag for 3 poeng, håper alle spillerne er max skjerpet! HEIA KIL! :D


Her peker du på noe veldig viktig.
At man er forberedt til kampen og virkelig ØNSKER å vinne.
Og da at veien fra ønske til handling er kort!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 19 Jun 2011, 12:22 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 02 Sep 2009, 18:04
Posts: 1962
Bergkamp wrote:

Mulig jeg virker litt krass Libra, men det er frustrerende at vi ligger på nedrykk når vi har så mye potensiale i laget og vi fortsetter å kjøre på i samme blindgate. Grunnen til at jeg vil ha Holmen ut fremfor de andre er at jeg ser potensiale i de andre på laget. Holmen er en spiss som er på vei ned karrieremessig, mens en ung Solum som er i sitt livs form sitter på benken. Skjønner at du er Holmen-fan og prøver å støtte han så godt du kan, men du kan virkelig ikke si at han har vært god de to siste sesongene for KIL? Hvis Kim føler seg mobbet og støtt av det jeg skriver, så må han si fra, da skal jeg slutte å skrive.


Jeg skjønner godt frustrasjonen din, det er er ikke der det ligger. Jeg føler den samme frustrasjonen selv. Og Kim H. har ikke prestert godt nok i år. Jeg reagerer kun på at han blir framstilt som syndebukken alene. Og da legger jeg til de innleggene jeg leser i Glåmdalen på toppen av det som skrives her. Ut i fra hvor mye han jobber og sliter, så synes jeg ikke at det er fortjent. Og jeg tror ikke du kan forvente at han skal si i fra om han føler seg støtt. Såpass bør vi kunne regulere selv når vi skriver om spillerene våre :)

Og nei, jeg er ingen spesiell fan av Holmen. Du ser da vel hvem jeg har bilde av i profilen min :wink: Jeg støtter hele laget, og har jeg ikke noe bra og si så holder jeg stort sett kjeft. Brogeland derimot, har ikke mye tillit hos meg lenger.

Ellers sier jeg som Løvinnen: La oss håpe på seier i dag, og at gutta lykkes :D Det blir spennende og se laguttaket i dag.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 19 Jun 2011, 16:04 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 02 Sep 2009, 18:04
Posts: 1962
Nå ser det jo ut til at det kan bli et bytte i dag. Brogeland uttalte til Glåmdalen i går: "Per Brogeland har merket at det er misnøye blant fansen omkring valget med og foretrekke Kim Holmen foran unggutten Magnus Solum. Jeg synes vi har matchet Solum bra så langt. Det er ikke bare, bare og kaste han inn fra start- han er en ung spiller. Men han er i god utvikling og er hyperaktuell for og starte i morgen."

Så da får vi se da :D


Top
 Profile  
 
PostPosted: 19 Jun 2011, 16:57 
Offline
Trener

Joined: 28 Aug 2005, 19:27
Posts: 787
Libra wrote:
Nå ser det jo ut til at det kan bli et bytte i dag. Brogeland uttalte til Glåmdalen i går: "Per Brogeland har merket at det er misnøye blant fansen omkring valget med og foretrekke Kim Holmen foran unggutten Magnus Solum. Jeg synes vi har matchet Solum bra så langt. Det er ikke bare, bare og kaste han inn fra start- han er en ung spiller. Men han er i god utvikling og er hyperaktuell for og starte i morgen."

Så da får vi se da :D


Blir spennende å se laguttaket. Det er vel klart nå hvert øyeblikk. Dog litt vanskelig for å like uttalelsen fra Brogeland. Det mangler noe der føler jeg. Som trener så er det han som skal se det suporterne alt har sett. Skal likevel gi ham kred for at han stiller i ølteltet i dag også.

Men det er nok best for alle også Holmen at han benkes noen kamper og kan fokusere på B-laget og å trene.

Når det gjelder Janko som f.eks. sier at Krogh og Linnes har vært like dårlige som Holmen så stiller jeg meg undrende til det. De har vært variable. Det er sant. Men Krogh er f.eks. vår bestemann på assists. Han har 5 assists i ligaen hittil i år. Det er meget bra. Bare Bolseth som har flere i Adecco. Skulle likevel ønske at vi hadde spilt 4-3-3 så han kunne vært indreløper, da han er svak defensivt og har sin styrke i å legge fine stikkere til spissene. Da ville vi fått brukt styrkene hans ennå bedre og fått andre til å kompensere for at han fortsatt har mye defensivt å gå på.

Linnes har selvsagt variert litt. Han er ung og mangler erfaring på backplassen. Men han har spilt såpass bra at (som Bergkamp helt riktig påpeker) U21-ledelsen har valgt å ta ham ut på U-21 laget. Så de er tydeligvis uenige med Janko i hans prestasjoner.

I dag så stiller jeg meg uforstående til laguttaket om ikke vi har en del endringer. Men fasiten kommer snart :-)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 19 Jun 2011, 17:06 
Offline
Trener

Joined: 28 Aug 2005, 19:27
Posts: 787
Skulle trodd Brogeland hadde lest innlegget mitt om hvem som skal inn i forrige kamptråd. Var nesten så jeg skulle tatt ut laget selv :mrgreen:

Følgende elleve starter kampen mot LøvHam:

Tobias Holmen Johansen
Martin Linnes
Henry Joseph Shindika
Arnar Førsund
Samir Fazlagic
Christian Aas
Ørjan Berg Hansen
Hassane Dosso
Adem Güven
Lars Christian Krogh Gerson
Magnus Solum

Da får vi satse på seier.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 19 Jun 2011, 17:07 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 18 Jul 2005, 01:31
Posts: 1029
Location: Oslo
Og endringer ble det: :P

Tobias Holmen Johansen
Martin Linnes
Henry Joseph Shindika
Arnar Førsund
Samir Fazlagic
Christian Aas
Ørjan Berg Hansen
Hassane Dosso
Adem Güven
Lars Christian Krogh Gerson
Magnus Solum


Men Lars Christian som hengende spiss ? Blir det lange baller som gjelder fortsatt ? Jaja, blir spennende å se.....


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 59 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 42 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group