KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 23 Jul 2025, 11:48

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 09 Oct 2005, 19:06 
Forumlegende

deilig at vi endelig klare å snu en kamp igjen, plassen er så godt som sikra med denne seieren, bare teori som kan forårsake nedrykk

nå kan vi kose oss de siste kampene og begynne med å lage litt trøbbel for moss.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Oct 2005, 19:09 
www.kilsk.com

Bilder er ute.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Oct 2005, 20:23 
Klubbdirektør

Dagens kamp var like god som kampen mot Hønefoss synes jeg. Helt til vi scorte. Det må vel ha vært den første kampen på LEEEENGE hvor jeg har blitt flau av å være KIL-supporter. I første omgang ble supporterklubben (ikke at jeg sang så mye heller) overdøvet av EN DAME FRA ALTA som sto å gaula. Det var faktisk ikke en eneste KILsang i første omgang.

Først i andre omgang om det noen sanger. Dette må vi skjerpe oss på, for vi kan ikke forlange at styret skal gjøre jobben sin og signere nye spillere, når ikke vi gjør jobben vår og støtter laget, uansett hvordan det går. ( jeg tar også FULL selvkritikk her)

Men herlig Ragnar, du reddet dagen på en kjedelig og ellers dyster dag på gjemselund. Det ble faktisk litt stusselig etterhvert der. Men 3 poeng på en dårlig dag ( periode?) er alltid sterkt.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Oct 2005, 22:41 
Klubbdirektør

Lei jeg ikke fikk vært der i dag, men hadde en veldig god grunn for dette...

Uansett så bør kanskje vi i suporterklubben gå kurs i å lage leven... Var det Miss Alta eller?

Vi trenger virkelig et engasjement hvis en vanlig dame fra Alta tar peppen ut av oss...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Oct 2005, 09:33 
Forumlegende

Vi skal ha den at når forsangeren våres etterhvert dukket opp ble det litt liv uteover i 2. omgang. Men selvfølgelig var det ikke godt nok. Vi må jo klare å overdøve joik.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Oct 2005, 09:44 
www.kilsk.com

Syns Frk. Alta virker som en trofast supporter.. slike skulle vi hatt på Vinger.. hu støtter da laget selv om de ligger i bunn og er klare for andre divisjon.. mens vi som ligger på midten av tabellen omtrent(nesten da, veldig jevnt) vi får jo under 1000 tilskuere.. hvor har det blitt av de 5000 som var her mot UllKisa i 2. divisjon a?? Glåmdalen hadde nedtelling for den kampen i 14 dager.. var mye snakk om den i avisa og mange forventinger rundt kampen, fordi det var en avgjørende kamp.. uansett om kampen er avgjørende eller ikke så er det vi som er den 12. spillern på bana.. KIL kan ikke spille med en utvist hele tia.. det gjør at kil spiller dårligere og dårligere.. kom igjen a, jævla medgangssupportere

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Oct 2005, 21:47 
www.kilsk.com

Nå er det flere bilder ute på forsiden, fordi vi har vår egen fotograf ;) (Ja, er meg)
Bare å sjekk på "bilder" på forsiden.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]