Huff, jobber til klokka 1800 i morra...
Kan bli vanskelig å finne plass da gitt.
Skal prøve å få til vaktbytte littegranne tidligere, men for å få en brukbar plass i morra må man vel nesten være på plass klokka 1600
Så lenge gutta ikke blir for nervøse av forventningspresset fra så mange tilskuere, tror jeg dette blir knall.
Håper på dette laget:
-------------Conny --------------
Guiomar - Ryen - Strømnes - Frejd
------------ Risholt --------------
---------Ørjan --Torp ------------
Brenes ----- Risholt ------- Sylling
Conny er bankers.
Jeg har mine tvil til Guiomar som back over en hel sesong, men han kan gjøre jobben bra.
Ryen og Strømnes er et solid stopperpar.
Jeg synes Frejd har stått godt frem i treningskampene jeg har sett.
Risholt blir viktig. Han må være flink til å styre tempoet på pasningsspillet. Senke tempoet når det trengs å etablere spill/roe ned, og øke det når skamma er i ubalanse.
Ørjan og Torp blir ekstremt viktige som ballvinnere og ikke minst har begge (spesielt Torp) et veldig fint driv med ballen fremover som kan skremme skamma, sette press på backrekka og lage rom for kantene.
Brenes er en konstant trussel.
Sylling er en spiller som kan være utrolig frustrerende i det ene sekundet, mens i det neste dunker han ballen i krysset fra 20 meter. Jeg er en stor fan av han og han er en spiller som kan utfordre, avslutte og gi målgivende.
Risholt har jeg også store forhåpninger til. Beste timingen på hodet jeg har sett iallefall.
Tuelo og Digerud blir jokere fra benken.