KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 07 Jul 2025, 01:14

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 62 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject: Re: Oppussing av KIL.NO
PostPosted: 24 Feb 2009, 13:31 
Reserve

Lasse wrote:
OK. Jeg tar gult kort. Det kokte bare over et øyeblikk. Saken er at det jobbes, det jobbes.

Dette har jeg sett før Lasse "at du koker over" sist gang var når vi debbaterte på glomdalen.no om dårlig dekning av KIL stoff/live treningkamper fra Glomdalens side og du eksploderer og sjeller oss ut og dra kil.no i i sammenhengen uten at dette var nevnt i det hele tatt.
Fra meg så får du rødt kort da dette er andre gang og det gule ble udelt forrige gang. Jeg tilbyr meg til og med å hjelpe dere så hvis dere så forbanna mye å gjøre slik at det er nødvendig å koke over gang på gang så ta heller i mot hjelp :roll:

God bedring!

Last edited by Najja on 24 Feb 2009, 13:33, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 24 Feb 2009, 13:40 
Forumlegende

Synes Lasse skal slippe med det gule kortet. Og så bedømmer vi folk her inne etter det dem faktisk leverer her inne. Hva som skjer på Glåmdalen forum og andre steder er fullstendig irrelevant her inne.

Så..kil.no er tema her.

Profile  

PostPosted: 24 Feb 2009, 15:52 
Grævling

Gud bedre, med tanke på alt dritt som dukker opp her til tider så slipper han fint med grønt kort for min del, i tillegg er det vel enkelte som bør konsentrere seg mer om seg selv enn å snakke om "røde kort" på andre!!!

Profile  

PostPosted: 24 Feb 2009, 19:17 
Materialforvalter

Najja wrote:
Sende mail til de før jeg postet dette så får vi se om ting skjer.

Neste gang kunne det kanskje vært en idé å vente på svaret før du går ut på forumet ... Jeg oppfattet faktisk innlegget ditt temmelig kritisk og jeg skjønner godt at de som jobber med dette på frivillig basis følte det som en smule uberettiget kritikk. (Det blir selvfølgelig ikke bedre av at ivo følger opp med sitt vanlige akademiske pisspreik - og jada, jeg venter meg tyn for den ...) Da er det ikke så merkelig om man inntar forsvarsposisjon? Etter min smak er kil.no en av de beste sidene - både når det gjelder Adecco og Eliteserien. De er alltid raske med referater og de er dessuten meget godt skrevet, og som om ikke det var nok følger de opp med kommentarer dagen derpå. Jeg vet tilfeldigvis at de som skriver artiklene og tar bildene gjerne sitter en time eller to på Gjemselund etter kamp, og de får altså ikke så mye som en Salti for jobben. (For de uinvidde: Salti er lakrisgotteri som vi fikk for 5 øre på slutten av 60-tallet.)

At du tilbyr din hjelp er derimot veldig positivt. :D Forslag: meld deg som frivillig på kampdag hvis du har anledning - det ligger en oppfordring på kil.no - kanskje det er andre oppgaver du kan hjelpe til med også? :wink:

Til slutt til lfc: Hønefoss?? Kødder du?! Det er den mest rotete siden jeg har sett!

Profile  

PostPosted: 24 Feb 2009, 20:51 
Forumlegende

Ingen grunn til å kritisere Najja for startinnlegget.
Hvorfor det?

Kan ikke se noen usaklige bemerkninger fra Najjas eller min side for den saks skyld.

Ingen har ment at noen er dumme eller teite.
Man skal ikke alltid tro det værste.
Det er haugevis av nettsteder som burde vært, men ikke er oppdaterte.
Altså, det kan komme i en slags glemmebok.

Nettopp.
La oss se på forholdet med spillerne på bildet.
De har vel vært der mer enn 12 måneder etter at de sluttet i KIL.
Følgelig gjennom en hel sesong.
Endog på motstanderlag i samme serie.
Sånn intuitivt og sannsynlighetsmessig var det faktisk ingen grunn til å være *sikker* på en oppdatering.
Og ønsket man oppdatering slik Najja gjorde - ja hvorfor ikke spørre både her og der?

Tom Nordlie kom og kategoriserte mye som *dustete*, om vi ser litt tilbake på en del ting.
Man lo i kor og syntes det var tøft og moro.
Nikket sikkert med en bestemt mine.
Skapet ble satt på plass.
Nettopp...
Ser man poenget med de 3 foregående setningene, skjønner man det.
Hvis ikke, skjønner man det ikke.

Et skriftens ord sier at *man tukter den man elsker*.
I det ligger mye praktisk visdom.
I blant er det helt ok å bemerke noe man mener ikke er helt bra.
Uten at det betyr at man er negativt kritisk.
Eller slem.
Eller ondsinnet.

En perle, edelstenen, blir fysisk til ved bokstavelig irritasjon.
Det kan overføres til oss ved at det som kan være irriterende momenter - og ingen har snakket om hoder på fat -
blir positive incitament som kanskje fremmer det lille ekstra.

Når alt dette er sagt har jeg ingen problemer med å forstå hastige reaksjoner.

Profile  

PostPosted: 24 Feb 2009, 22:34 
Reserve

Jeg tar til meg at ivo aksepterer "hastige reaksjoner", og slutter meg til holdningen. Dette er et forum som bør ha litt takhøyde. At jeg selv blir tildelt kort i alle regnbuens farger, plager meg ikke. Det som plager meg litt, er ikke situasjonsbetinget til akkurat denne saken og akkurat nå. Jeg syns forumdebattantene - og glomdalenbloggerne for den saks skyld -og ta gjerne med Hedmarkinger generelt også! - ofte er ukonstruktivt negative. Jeg har skrevet om det før, og mener det fremdeles; Vi kommer ingen vei ved å hakke på hverandre, og mye av kritikken er grunnløs fordi kritikerne ikke vet hva som egentlig foregår av arbeid og innsats bak kulissene. Det blir for mye "Nå må de faenmeg få ut finger´n". Så enkelt er det bare ikke alltid. Når det er sagt: Ja, bildene på kil.no kunne vært byttet ut for lengst, men det kan jo hende at de som styrer med sånt syns det var greit med litt frivilligfri etter fjorårsavslutningen. Ny webside er i farta, og der blir selvsagt all informasjon up to date. Vi skal til og med lage en jævlig bra side i år. Ingen skal slå oss på aktualiteter. Layout og sånne ting blir ikke vesentlig endret, for siden er dokumentert vellykket.

Profile  

PostPosted: 24 Feb 2009, 22:38 
Forumlegende

Lasse wrote:
Layout og sånne ting blir ikke vesentlig endret, for siden er dokumentert vellykket.

Det er bra! Jeg synes sida i seg selv fremstår meget bra. Herlig med flaggbakgrunn i headinga. Og veldig brukervennlig side som det er enkelt å finne fram på. La layouten bli ja, den gir et godt fundament for en god web!

Profile  

PostPosted: 24 Feb 2009, 22:42 
Reserve

Enig, Karlsen. Layouten på kil.no er den som beviselig fungerer best (for tida, i det minste). Rask og oversiktlig informasjon.

Profile  

PostPosted: 25 Feb 2009, 00:01 
Reserve

Jeg er aldri sinna. Jeg er bare veldig, veldig skuffet :D

Profile  

PostPosted: 25 Feb 2009, 16:39 
Forumlegende

Lasse wrote:

1) Jeg syns forumdebattantene - og glomdalenbloggerne for den saks skyld -og ta gjerne med Hedmarkinger generelt også! - ofte er ukonstruktivt negative. Jeg har skrevet om det før, og mener det fremdeles;

2) Vi kommer ingen vei ved å hakke på hverandre, og mye av kritikken er grunnløs fordi kritikerne ikke vet hva som egentlig foregår av arbeid og innsats bak kulissene. Det blir for mye "Nå må de faenmeg få ut finger´n". Så enkelt er det bare ikke alltid.

1) Man har vel kort og godt forskjellige terskler og vurderinger.
Noen mener f.eks at glåmdøler er treige...
Noen mener f.eks at osloinger er verdensmestere...
Noen mener f.eks at ...

2) Såvidt jeg forstod så hadde vel trådstarter tatt opp noe før og syntes vel da det var rart at noe ikke hadde skjedd siden da.
Da kan man tolke det som enten
- slemhet
- genuin interesse.
Og sannsynligvis bare opp mot det målbare vedrørende visse ting.

Så vi bør vel ikke lage en hønsegård av en halv fjær noen av oss.
Men nå blir det jo spennende å se tingenes tilstand når den nevnte forandringen kommer.
Når gratulasjonene sikkert kommer husker du heller ikke dette.

Profile  

PostPosted: 01 Mar 2009, 10:26 
Forumlegende

Lasse wrote:
Ny webside er i farta, og der blir selvsagt all informasjon up to date. Vi skal til og med lage en jævlig bra side i år. Ingen skal slå oss på aktualiteter. Layout og sånne ting blir ikke vesentlig endret, for siden er dokumentert vellykket.

Aktuelle har man jo vel *alltid* vært.
Så dette blir spennende...

Profile  

PostPosted: 01 Mar 2009, 11:57 
Forumlegende

3 artikler siden kampen i går.
Flott.

Profile  

PostPosted: 04 Mar 2009, 21:59 
Forumlegende

men et eksempel på hvordan man ikke gjør det...

http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=1493

ved å følge linken kommer man til en side hvor man ikke helt intuitivt eller klart finner en døyt...
Altså burde linken vært mer direkte...

Profile  

PostPosted: 12 Mar 2009, 12:02 
Klubbdirektør

Gleder meg til å se resultatet i dag :D

Profile  

PostPosted: 12 Mar 2009, 20:07 
Forumlegende

http://www.kil.no/

Da var designet på plass, det ser ryddig og fint ut, gjenstår å se om jeg finner alt når jeg begynner å lete ;)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 62 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]