KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 13 Jul 2025, 23:01

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 201 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Next
Author Message
PostPosted: 27 Oct 2008, 22:10 
Trener

Ser ut som om Vegard Braaten står uten kontrakt:

http://fotballmagasinet.no/?mode=news&id=15305

Profile  

PostPosted: 27 Oct 2008, 22:57 
Kaptein

Vegard Braathen er absolutt en spennende spiller. 13 mål for et bunnlag lar seg høre. Men jeg synes det er vel så viktig at vi får på plass Brenes, Conny og Torp i første rekke. Og Kai selvfølgelig

Profile  

PostPosted: 27 Oct 2008, 22:59 
Klubbdirektør

Zambrotta wrote:
Etter en såpass god sesong, så må det da være flere spennende spillere på Flisa, uten at jeg kjenner laget altfor godt. Hva med Mergim Taqui eller Roger Flismyren?

Kødder du eller? Kil for bruke penger på Brenes og en 3-4 stk til som holder et høyere nivå en Flisa spillere.

Profile  

PostPosted: 27 Oct 2008, 23:14 
Klubbdirektør

Jeg sa også før forrige sesong at neste sesong ville bli enklere med tanke på opprykk. Men var kanskje ikke meg du siktet til? :shock:

Profile  

PostPosted: 27 Oct 2008, 23:27 
Klubbdirektør

Rød Jævel wrote:
Jeg sa også før forrige sesong at neste sesong ville bli enklere med tanke på opprykk. Men var kanskje ikke meg du siktet til? :shock:

Nei. Sikter til alle som vil dra hit spillere fra Flisa-Eidskog og hva de heter alle sammen. Nå har Kil Digerud-Jhar-Krogh Gerson pluss et par til som sliter med å komme med. Så hvorfor dra hit enda fler.

Profile  

PostPosted: 27 Oct 2008, 23:32 
Forumlegende

Janko wrote:
Rød Jævel wrote:

Nei. Sikter til alle som vil dra hit spillere fra Flisa-Eidskog og hva de heter alle sammen. Nå har Kil Digerud-Jhar-Krogh Gerson pluss et par til som sliter med å komme med. Så hvorfor dra hit enda fler.

Juniorene skal få litt tid på seg før de slår igjennom fullt på A-laget. Både Jahr og Digerud har vist at de har mye å bidra med i årets sessong, Krogh har fått noe mindre spilletid, men fortsatt tidlig å utelukke ham.

Profile  

PostPosted: 27 Oct 2008, 23:42 
Klubbdirektør

Enig der Mikeb. Så Kil for heller bruke litt tid på dem en å dra hit enda fler. Tror ikke det er så mange talenter rundt om i distriktet heller. Da hadde det vel hvert andre klubber å henta dem for lenge siden.

Profile  

PostPosted: 28 Oct 2008, 00:36 
Spiller

Det er definitivt en "mann" (gutt... :) ) på Flisa som vi burde ha høyt opp på lista.
Jonas Enkerud er navnet. 18 åring som har bøttet inn med mål.

Ellers er jeg enig at Vegard Braathen er et spennende navn!

Profile  

PostPosted: 28 Oct 2008, 10:18 
Reserve

Hva med Nikolai Hagen i MS ?
Han har kontrakt som går ut nå. Han kan være en fin forsterkning som kantspiller. Er nok ikke moden for eliten ennå selv om han selv ønsker seg dit ;)

Profile  

PostPosted: 28 Oct 2008, 12:55 
Klubbdirektør

Dette er kanskje en man bør vurdere.. Vi trenger en sterk god ledertype samt han er en veldig god spiller. http://www.h-avis.no/article/20081028/SPORT/565085609

Profile  

PostPosted: 28 Oct 2008, 14:54 
Saftblander

Kil har ikke klart å ta vare på noen av sine såkalte talenter har ikke blitt satset på noen i kil systemet siden kullet fremming pat, stormoen, ryen. Kil driver ikke med spillerutvikling men tenker kun på resulatat, å tar ikke vare å sine talenter, talentene er der, men blir rota bort av kil, råd til alle unge. Kom dere så langt unna kil som over hode mulig, i kil er det a-spillere og d spillere, sitat Herman Odden, det er så sant så sant.
Og når man ser hva slags spiller kjøp klubben har gjort så kan man lure.......Moen, Larsen, Destin, hadde jo fantastisk trent kropp i følge super trener kristiansen, men hvorfor er de ikke i start ellveren?
Kunne satset på mange unge fra distriktet som har samme ferdigheter som de a-lags spillerne som stort sett holder et middelsmådig 3 div nivå.
Tragisk er kil, talentløst, sitter en gjeng amatører som leder skuta, gudsjelov fått en i som skjønner seg på fotball( Tom N) Skjønner ikke alle spillerkjøpene, hvem sitter å vurderer disse dårlige spillerne,ferdighetene er jo ikke bra. Snakker om de som spiller 3div stort sett. Elendige.............................................

Profile  

PostPosted: 28 Oct 2008, 15:52 
Grævling

Jeg får spørre nå, som alle andre ganger når det kommer slike innlegg som det over her:

HVOR ENDER ALLE DISSE TALENTENE OPP SOM HAR BLIT VRAKET I KIL???????

Ikke en eneste en har kommet seg til en bedre klubb, eller blitt plukket opp av noen andre på et høyere nivå! Forbanna merkelig at de ikke har klart å kommet seg opp og frem her i verden når de tross alt skal være så fantastisk gode? Faen meg på tide at disse talentene starter med å ta en titt på seg selv først, før de surver om all urett som har skjedd dem i KIL.

Et lass med folk har etterhvert gått fra KIL til Eidsvoll og andre klubber rundt i distriktet. INGEN AV DEM HAR SLÅTT TIL, IKKE EN GANG PÅ LAVERE NIVÅ! Så hva faen har KIL gjort galt??

Jeg skulle gjerne sett at KIL var en klubb som kunne stille med 11 lokale karer på laget som holdt nivået for Adeccoligaen, ja gjerne også til Tippeligaen.....men da må vi faen meg få på plass en ny generasjon gutter med jern i legga som Nystuen, Pat, Fremming og Stormoen. Ja også Raabe og Sørlien viste vel at de kunne blitt bra, men fant vel ut at studier var viktigere. Dette var vel generasjonen med spillere som faktsik gadd å yte litt for å prøve å bli best mulig. Nå bruker vel talentene mest tid på å grine over hva de skal få betalt og å surve over liten eller ingen spilletid. Er du god nok så får du spille, enkelt og greit.......vi driver Toppfotball med små ressurser på Kongsvinger, ikke barnehage for gutter i 16-20 års alderen!

Profile  

PostPosted: 28 Oct 2008, 17:41 
Saftblander

man må få tillit i klubben for å utvikle seg, har vært spillere med potensiale i kil, som feks, gerhartsen, krybelserud, forfot, lindstad, osv.
Kil som klubb må bygge talenter, se på jahr, digerud, gerson, hvor mye spilletid har de fått, hvor motiverende er det å reise rundt å sitte på ytterste venstre benker,s. Blir ikke mye bedre fotballspiller av det. Satses ikke akkuratt på de gutta, er nå 19 år så begynner å bli på tide( det er kun adeccoliga vi snakker om)hvor lenge er du et "ungt lovende talent"
Mener du med hånden på hjertet at kil jobber bra som spillerutvikler, nei kiss my ass ........ så naiv og dum går det ikke ann å bli. Sats på de unge i steden for dårlige spillere som moen, larsen................. blitt ødlagt mange talenter under kil.
Du kan ikke skylde på umotiverte unge spillere som bare sutrer, for de som nevnt over trente hardt og jobbet veldig målbevisst, du sitter ikke inne med all kunnskap om alt av treningsgrunnlag hos de unge. Du vet ikke hvor mye tid som de gutta legger ned, tror ikke de trente såååååååå myyyyye mere holtet, fremming og co. De ble det satset på.
Tåpelig av deg å si det ikke finnes talenter som kil kunne satset på i distriktet, sier mere om deg som person. Manglende kunnskap

Profile  

PostPosted: 28 Oct 2008, 17:56 
Kaptein

Klart at KIL kan bli bedre iht. både talentutvikling og spillerkjøp.

Men begge deler lider jo under at vi er en liten pusleklubb relativt til mange standarder. Skeid er det samme, men de har iallefall et bedre opplegg iht. tilvekst av yngre talenter. Uansett, til deg lurer:

Kil er ikke så verst. Kom heller med noen forslag til nye rutiner / forbedringer i stedet, det er mer interessant enn å peke på alt som er galt. Og det som er galt er i tillegg enkelt å forklare årsaken til: KIL er en klubb som ikke har råd til å "gi de unge gutta mer tillitt og blablabla". Seriøst, Gundersen var ett unntak, og knapt nok det. Generasjonen til de lokale som spiller per i dag skillte seg positivt ut. Det vil alltid noen generasjoner gjøre. Dette trenger igjen, selvfølgelig, ikke bety at ting ikke kan bli bedre. Ellers må jeg da si at vi har en del lokale talenter per i dag! Så ser ikke helt svartmaling som nødvendig. Kanskje du er en av de unge som føler seg oversett, noe det egentlig virker som, så gjør jo det din frustrasjon enda mer forståelig. Lykke til isåfall. Noe som fører over til det neste punktet, Spillerkjøp:

Her kan man stille større spørsmålstegn! Dog blir det vel slik for en klubb som vår, at man må gamble iallefall litt. Prior til forrige sesong traff vi jo mildt sagt bedre med spillerinvesteringene. Allikevel bør man kunne ha seg frabedt fadeser (noe jeg antar yngre lovende spillere føler sterkere enn noen andre) som man jeg synes det er unødvendig å sette navn på her. Men som vi like fullt hentet til klubben før årets sesong.

Last edited by hNk* on 28 Oct 2008, 18:04, edited 3 times in total.

Profile  

PostPosted: 28 Oct 2008, 18:24 
Klubbdirektør

lurer wrote:
man må få tillit i klubben for å utvikle seg, har vært spillere med potensiale i kil, som feks, gerhartsen, krybelserud, forfot, lindstad, osv.
Kil som klubb må bygge talenter, se på jahr, digerud, gerson, hvor mye spilletid har de fått, hvor motiverende er det å reise rundt å sitte på ytterste venstre benker,s. Blir ikke mye bedre fotballspiller av det. Satses ikke akkuratt på de gutta, er nå 19 år så begynner å bli på tide( det er kun adeccoliga vi snakker om)hvor lenge er du et "ungt lovende talent"
Mener du med hånden på hjertet at kil jobber bra som spillerutvikler, nei kiss my ass ........ så naiv og dum går det ikke ann å bli. Sats på de unge i steden for dårlige spillere som moen, larsen................. blitt ødlagt mange talenter under kil.
Du kan ikke skylde på umotiverte unge spillere som bare sutrer, for de som nevnt over trente hardt og jobbet veldig målbevisst, du sitter ikke inne med all kunnskap om alt av treningsgrunnlag hos de unge. Du vet ikke hvor mye tid som de gutta legger ned, tror ikke de trente såååååååå myyyyye mere holtet, fremming og co. De ble det satset på.
Tåpelig av deg å si det ikke finnes talenter som kil kunne satset på i distriktet, sier mere om deg som person. Manglende kunnskap

Hvis du har sett b laget til Kil, så hadde du sett hvor mange talenter det er der. Ingen. Bare å se på hvordan det gikk med junior laget det. Rykka ned. Hvor var talentene på det laget. Jeg har sett mange kamper i den yngre garden i Kongsvinger,men er kanskje 3-4 av 50 stk som har noen ferdigheter som ikke de andre har. Kanskje du spilte på junior laget som rykka ned. Derfor du er så sur og gretten.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 201 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]