KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 14 Jul 2025, 05:52

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 40 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2005, 00:29 
Klubbdirektør

Hvis KIL blir et tippeligalag, så trur jeg Skogen blir lengre enn til 2007, men hvis KIL fortsatt er et 1.div lag på en plassering som vi har nå trur jeg at vi får takke Skogheim og kalle han frelseren, før han reiser. At Skogen har ambisjoner som trener for et meget godt lag er det liten tvil om, hvis han får Kongsvinger hjem til TL så tar jeg av meg hatten... og buksa mens jeg tar meg en tur på løpebana :mrgreen:

Profile  

Post subject: La'n gå
PostPosted: 26 Sep 2005, 00:32 
Materialforvalter

Er da vel ingen som seriøst mener vi er tjent med å la Skogen fortsette? Han er jo bare en kverulant som har skapt en masse røre innad i KIL, både i spillergruppa og i ledelsen. Nei, hvis dessa kreka på Hamar (eller raringene på Vestlandet) vil ha kranglefanten, så vær så god!

Profile  

Post subject: Re: La'n gå
PostPosted: 26 Sep 2005, 10:30 
Forumlegende

Plazan wrote:
Er da vel ingen som seriøst mener vi er tjent med å la Skogen fortsette? Han er jo bare en kverulant som har skapt en masse røre innad i KIL, både i spillergruppa og i ledelsen. Nei, hvis dessa kreka på Hamar (eller raringene på Vestlandet) vil ha kranglefanten, så vær så god!

bullshit :twisted:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2005, 14:04 
Saftblander

er du helt idiot eller PLAZAN....
han har vært en frelser på kongsvinger (skogheim).han har fått opp laget fra dystre 2 div, til et topp lag 1 div,kvalik i fjor og greier.hva er det du tenker med??han har gjort en snuopprasjon som hele Norge har lagt merke til med KNAPPE midler

skjerp deg gutt

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2005, 15:28 
Klubbdirektør

Dee får la ham prate.
Han var garantert på sin aller første KIL-kamp noensinne i går..

Ellers er han en av disse sittetribunefolka som KUN kommer på kamper når KIL har vunnet kampen før 2-sifret...

Profile  

Post subject: God argumentering...
PostPosted: 27 Sep 2005, 09:41 
Materialforvalter

Dere veit like mye om KIL som jeg veit om hagestell. Sett dere litt inn i ting før dere hyler ut med usakelig piss. Har vært fast på Gjemselund i 23 år. I løpet av disse åra har jeg blitt kjent med "et par" stykker innad i miljøet - og veit derfor litt av hva som foregår. Det gjør tydeligvis ikke dere.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2005, 09:52 
Forumlegende

Og argumetasjonen i innlegget ditt er god, eller.... ???

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2005, 11:09 
Reserve

Er du gartner Plazan ???

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2005, 11:33 
Grævling

hehe...tenker du på han som for litt over 10 år siden "pynta" på buskene langs riksveiene som passerer Gjemselund? ;-)

Tror ikke jeg har sett den karen noe særlig på Gjemselund de siste 25 årene, men det kan jo tenkes at han er en skap-supporter :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2005, 11:43 
Reserve

he, he, ja. Og er det tilfelle, burde han jo kanskje la buskene vokse så han har noe å gjemme seg bak!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2005, 11:46 
Forumlegende

Nå må vi huske at Skogen er relativt fersk som topptrener. Og da selvfølgelig ikke utlært, noe man aldri blir. Jeg mener Skogen bør fredes. Men i et bak-apparat, sportslig utvalg etc, bør man har rutinerte ringrever som kan fungere som rådgivere. Mulig sportslig utvalg har den oppgaven allerede.

Vi må la Skogen få arbeidsro, og få ta de nødvendige grepene som trengs, i samarbeid med de sportslig ansvarlige i klubben.

Er en som er noe mer rutinert enn Skogen som sliter værre om dagen (en viss Drillo)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2005, 12:11 
Klubbdirektør

Jeg har også sliti tribunen i 23 år, og det som alltid har vært feil her på Kongsvinger er att de som er i styret eller spillere ikke tåler mye. De er rett og slett amatører. De må tåle å høre att slik og slik skal det være men nei. Da blir dem sure. Skal Styre og spillere opp må man tåle og høre det trenern sier. Hvis du Plazan ser etter hva de i styret har gjort i disse åra så er det nesten konkurs hvert år. Vi må få noen inn i styret som ikke er fra Kongsvinger. Som ikke er inngrodd i brakka på Gjemslund.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2005, 12:13 
Grævling

Karlsen wrote:
Nå må vi huske at Skogen er relativt fersk som topptrener. Og da selvfølgelig ikke utlært, noe man aldri blir. Jeg mener Skogen bør fredes. Men i et bak-apparat, sportslig utvalg etc, bør man har rutinerte ringrever som kan fungere som rådgivere. Mulig sportslig utvalg har den oppgaven allerede.

Vi må la Skogen få arbeidsro, og få ta de nødvendige grepene som trengs, i samarbeid med de sportslig ansvarlige i klubben.

Er en som er noe mer rutinert enn Skogen som sliter værre om dagen (en viss Drillo)

Skal du være fotballtrener så må du like å "kjøre karusell" ;-)

Veien fra "Helt" til "Idiot" er rimelig kort.

Og Skogheim er fortsatt en "Helt".....han har litt å "gå på" etter de 2 siste sesongene.....for å si det slik 8)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2005, 12:17 
Grævling

Kil-ler wrote:
he, he, ja. Og er det tilfelle, burde han jo kanskje la buskene vokse så han har noe å gjemme seg bak!

Skal mer til enn et par prydbusker for å gjemme O-dalens store sønn ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2005, 12:36 
Kaptein

Dersom Plazan, den anonyme gartneren, skulle vise seg dyktigere på å grave hull enn å plante prydbusker, ville det vært å foretrekke at han kunne fores i sitt respektive hull hver hjemmekamp. Ikke mer enn 2 vafler.

Alvorlig talt. Er nærmest ingen som kan vise til lignende resultater i norsk toppfotball de siste årene, som Skogheim kan? Han har blitt et lite fenomen, og slike fenomener har det ikke vært mange av i Kil de senere år.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 40 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]