Jada-jada wrote:
Helt enig med deg Tina jeg har svelget litt ekstra enkelte ganger ivo har kommet med mye negativt men jeg har lovet Karlsen og ikke gå til personangrep

"og nei jeg har ikke fått noen advarsel av Karlsen"
NB-Karlsen en liten rettelse på glasskula er at KIL ikke stiller med samme lag som i forrige runde grunnet Pelu sitt gule kort....
Du må bare angripe meg på sak og som person - det er bare utfordrende det. Det er jeg vant til og tåler det
Jeg kan faktisk ikke se noe galt (correct me) eller er så fryktelig negativ.
Men, jeg har sagt det før og sier det igjen at noe bør man tåle her.
Men det mulig man ikke har nidkjærhet nok til sat troen er befestet på laget.
Jeg synes ja det er tåpelig at en som skulle være (anses som) en kulturpersonlighet som Levi (som jeg ofte møter i hans bil når jeg er ute på sykkeltrening) ikke hadde mer å bidra med om egnens folk enn det tafatte samme om "treigheten". Om du husker det gikk jeg også sterkt ut mot Skogheim i hans tid da han bar seg over hvor dumme man var her og treige - da de ikke forstod.............bla bla bla.
Jeg tror ikke jeg har karakterisert andre forumister direkte - borsett i fra en del erting om britisk fotball og litt rundt det.
Men hvis forumet bare er en plass hvor negative skal mørklegges, så er det en forn for sekterisme jeg ikke bruker krefter på.
Nidkjærhet for en ting er som sorg over noe - gir ikke alltid den samme "glansen" - så da så.
ps: synes det er flott at du og Tina sier hva dere mener......
en kort om intervjuobjekter --- meg, ............men et blir nok for sterkt......
tippet 7-2 mot Bryne jeg - men bør vel rette det til 0-3........