KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 Aug 2025, 14:54

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2007, 14:48 
Forumlegende

Tja..to defensive midtbanespillere gir ihvertfall god dekning defensivt mot et meget godt lag. Så hvorfor ikke? Et solid defensivt fundament er det første som må på plass for å få til et godt angrepsspill.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2007, 15:40 
Forumlegende

KIL bloggen: Disse ville jeg gjerne lest intervju med:

Per Anders Sjøvold
Kenneth Ringsrød
Julian Johnsson!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2007, 15:42 
Forumlegende

Og et intervju med Erik Holtan hadde jo ikke vært å forakte.

Og gjerne Per Brogeland og Vegard Skogheim.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2007, 16:42 
Klubbdirektør

Karlsen wrote:
Tja..to defensive midtbanespillere gir ihvertfall god dekning defensivt mot et meget godt lag. Så hvorfor ikke? Et solid defensivt fundament er det første som må på plass for å få til et godt angrepsspill.

Enig i det. Men tror Berntsen akter å spille mer offensivt på Gjemselund. En tankegang jeg må si meg enig i. Jeg tipper Ørjan går inn i laget, som indreløper og at Torp får hvile. Eventuelt kan det bli han som tar over den ledige plassen på kanten ettersom Pelu må sone.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2007, 17:11 
Trener

Er nok ganske sannsynlig det, ettersom Pat er skada.. Ellers ville jeg gjerne sett BKI på venstre og Sylling på høyre kant.. Mens Berg Hansen tar BKIs plass på midten!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2007, 17:36 
Klubbdirektør

Håvard Gimse har et brennende KIL hjertet, og hva med ordføreren? Hva tenker han om Gjemselund planene osv?

Eller.. riseth.. hvor ble det av han??? :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2007, 17:40 
Reserve

Takk for alle gode tips!
Vi får ta et møte på Moe's over en «kaffe» og prioritere lista. Med eller uten John Pelu og Disco-Arnar.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2007, 17:50 
Forumlegende

1892 wrote:
Håvard Gimse har et brennende KIL hjertet, og hva med ordføreren? Hva tenker han om Gjemselund planene osv?

Når det gjelde rordføreren så kan man vente til etter valget. Ja for det blir vel bytte av ordfører??

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2007, 19:26 
Reserve

For å virkelig la denne tråden skli ut i enda en retning:

Sjekk ut vår blogg om Bryne-bloggeren:

http://kilfotball.blogg.no/1180709732_b ... ggern.html

Hvis du ikke lar deg friste av det, kan vi også informere om det er rikelig med linker der om det interne bråket i Brynes spillergruppe.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2007, 19:47 
Forumlegende

Tina wrote:
IVO

Hvorfor er du ALLTID negativ? du klarer til og med å være negativ når ting virkelig er positivt eks at vi slo Molde i forrige runde :roll: Det må virkelig være trist å ha det sånn som deg? Jeg tror ikke jeg har sett et stk innlegg fra deg som det gløder litt positivitet av selv om du rabler ned masse vrøvel som flere og flere ikke gidder å responere på lenger..... litt synd det også kanskje? Du er sikkert en artig type å ha med seg på fest? eller NEI :(

Mvh

Tina

Jeg er da ikke negativ. Du får gjerne kalle det vrøvl.

Men jeg var faktisk 1 av de første som var ute med lovende ord etter Raufoss-kampen i vinter.
Dessuten ka du lese mitt svar til kamerat Danielsen i hans blogg etter hans utsagn om Pelu etter 1.saken. Hvor var dere andre da?

Gode deg -du må skille mellom negativitet og at man påpeker ting..........

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2007, 20:08 
Forumlegende

Jada-jada wrote:
Helt enig med deg Tina jeg har svelget litt ekstra enkelte ganger ivo har kommet med mye negativt men jeg har lovet Karlsen og ikke gå til personangrep :wink: "og nei jeg har ikke fått noen advarsel av Karlsen"

NB-Karlsen en liten rettelse på glasskula er at KIL ikke stiller med samme lag som i forrige runde grunnet Pelu sitt gule kort....

Du må bare angripe meg på sak og som person - det er bare utfordrende det. Det er jeg vant til og tåler det

Jeg kan faktisk ikke se noe galt (correct me) eller er så fryktelig negativ.
Men, jeg har sagt det før og sier det igjen at noe bør man tåle her.
Men det mulig man ikke har nidkjærhet nok til sat troen er befestet på laget.

Jeg synes ja det er tåpelig at en som skulle være (anses som) en kulturpersonlighet som Levi (som jeg ofte møter i hans bil når jeg er ute på sykkeltrening) ikke hadde mer å bidra med om egnens folk enn det tafatte samme om "treigheten". Om du husker det gikk jeg også sterkt ut mot Skogheim i hans tid da han bar seg over hvor dumme man var her og treige - da de ikke forstod.............bla bla bla.

Jeg tror ikke jeg har karakterisert andre forumister direkte - borsett i fra en del erting om britisk fotball og litt rundt det.

Men hvis forumet bare er en plass hvor negative skal mørklegges, så er det en forn for sekterisme jeg ikke bruker krefter på.

Nidkjærhet for en ting er som sorg over noe - gir ikke alltid den samme "glansen" - så da så.

ps: synes det er flott at du og Tina sier hva dere mener......

en kort om intervjuobjekter --- meg, ............men et blir nok for sterkt......
tippet 7-2 mot Bryne jeg - men bør vel rette det til 0-3........ :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2007, 20:09 
Trener

Karlsen wrote:
1892 wrote:

Når det gjelde rordføreren så kan man vente til etter valget. Ja for det blir vel bytte av ordfører??

Det får vi håpe.. Men han/hun kommer nok fra samme politiske fløy! ;) (sorry om dette ble off-topic, om du vil diskutere mer om dette kan det kanskje skje på PM??)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2007, 20:19 
Forumlegende

På generelt grunnlag kutter vi alle ut personangrep i denne tråden. Forskjellige personers egenskaper og uttrykksform er og blir forskjellig, naturlig nok. La oss leve i toleranse for det så lenge folk holder seg til SAK!

Og jeg skal ta meg sjøl i nakken og ikke blande inn politikk i denne tråden mere, heller ikke andre ting som ikke har med startinnlegget å gjøre.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2007, 21:10 
Trener

Hadde også vært moro å høre fra noen av de gamle gode KIL-heltene om hva de synes om laget og sesongen så langt. F.eks Tomteberget, Fimpen, Pellerud..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2007, 21:34 
Klubbdirektør

Enig og uenig er en ting og jeg har lært at diskusjoner rundt egne suportere blir både dumt og ender gjerne i utstrakte usakligheter ved personangrep.

Man skal selvfølgelig kunne diskutere og det er vel hovedgrunnen til at vi har et forum og da er uenighet et viktig poeng...

Jeg gidder slett ikke lenger å gå i strupen på enkelte selv om dem har et annet syn på diskusjonen en meg selv, men jeg tilater meg og dra frem denne egenskapen hvis noen fra Troms etc prater dritt om laget mitt.

God kveld :wink:

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]