KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 17 Jul 2025, 23:45

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 155 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 23 Oct 2006, 17:40 
Klubbdirektør

solstråla wrote:
Stemmer, han var utleid fra i sommer. Men kunne tenke meg at om han fikk lite spilletid i Godset fra før, så er vel mulighetene for å få mer spilletid der nå ikke veldig mye større enn de var før? om ikke mindre.. Uansett, så trenger KIL ihvertfall en som veit hvor målet står..

Om hans framtid i Godset skal ikke jeg uttale meg om.. Men det er klart, han har bevist at han kan score mål. Og det kan han sikkert gjøre for Godset også. 13 mål på 17 kamper er meget imponerende. Det vil jeg tro at denne fjotten av en fotball trener også synes..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Oct 2006, 17:40 
Grævling

..........KIL jobber med å skaffe nye spillere!! ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Oct 2006, 17:44 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
..........KIL jobber med å skaffe nye spillere!! ;-)

Var vel nettopp det som var poenget i det ene innlegget mitt også. Poenget er som jeg sa at KIL for alt vi vet kanskje prøver å snappe opp en av disse (Midtsian og/eller Sørum)..

Er vel kanskje LITT tidlig å bli oppgitt over at KIL ikke henter nye spillere før den nye sesongen. Sørum har tross alt vært innblandet i nedrykksstrid med MS (men er vel avgjort det utfallet nå), derfor kan jeg godt forstå at man ikke har gått ut med dette, hvis det har vært kontakt ang Sørum.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Oct 2006, 18:12 
Klubbdirektør

Kanskje dem spørr Nystuen også. Han har ikke fått mye spilletid, så det var nok ikke slik han hadde tenkt seg. Hadde vert artig med han nr 20 fra tromsdalen da. Et virkelig arbeidsjern av en spiss.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Oct 2006, 10:59 
Saftblander

Raggen wrote:
Fin denne jøssen Brann har hatt innom på prøvespill 2-3 ganger......hatt forskjellig alder alle gangene han har vært innom ;-)

Alder måles i tid, så det skal godt gjøres å prøvespille 2-3 ganger med lik alder :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Oct 2006, 11:13 
Klubbdirektør

http://www.glomdalen.no/kil/article2366461.ece

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Oct 2006, 12:21 
Grævling

MacGyver wrote:
Raggen wrote:
Fin denne jøssen Brann har hatt innom på prøvespill 2-3 ganger......hatt forskjellig alder alle gangene han har vært innom ;-)

Alder måles i tid, så det skal godt gjøres å prøvespille 2-3 ganger med lik alder :wink:

.......denne MacGyver har alltid vært en luring ;-)

Men ja......litt merkelig hadde det vel vært, poenget var liksom at han dukka opp med nye pass hver eneste gang....og nye fødselsdatoer....tror han bare ble yngre og yngre....og det er jo litt merkelig, han burde jo blitt eldre og eldre ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Oct 2006, 12:45 
Forumlegende

Jada-jada wrote:
http://www.glomdalen.no/kil/article2366461.ece

sysn dette høres spennende ut, det kan jo virke som om alle våre kantspillere er usikre foran neste sessong (holtet, olaussen, pelu og mile)

Sto på kil.no at Holtet var usikker på fremtida i KIL og har vel stagnert litt i forhold til sitt beste.

Olaussen begynner å jobbe i Arvika og er usikker på fremtida i KIL.

Pelu er bare på lån, men har sagt han er åpen for tilbud. Så her bør styret få ut pennen fra jakkelomma fort.

Mile har stort sett vært skadet og er jeg usikker på om han får fortsatt arb.tilatelse. Dessuten har han tilgode og overbevise.

Derfor er denne Nybergsundspilleren absolutt spennende, i tilegg syns jeg KIL skal vurdere David Jansen fra Eidsvoll Turn selv om han fortsatt er veldig ung samt ta en ny kikk på Fredrik Dahm dersom Sparta skulle rykke ned. Kantspillerne er meget viktig i ett 4-3-3 system!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Oct 2006, 13:04 
Reserve

Jeg har poengtert det flere ganger på forumet her.....og gjør det igjen. Få Bredvold til KIL. Han matcher alle kantspillerne i klubben pr dags dato og vil gå rett inn på laget. Så omskoleres Pat til back (han spilte det i Skeid). Det kan fint la seg kombinere med frispark, cornere, innlegg....Det er her Pat har sin styrke.
Olausson og Mile forsvinner vel etter all sannsynlighet. Trenger da 1 klasseving til (i tillegg til Bredvold) og kanskje en ung spiller (f eks Jansen i Eidsvold Turn) for å ha gode alternativer på vingplassen.
Hva med å se litt rundt i tippeligaklubbene....Mange unge gode spillere som er avhengig av spilletid på høyest mulig nivå. Se bare på Elyounoussi i FFK f eks, Lyn har flere gode unggutter, Vålerenga, osv....

Pelu, Berg Hansen og Eriksen bør sikres ny kontrakt kjapt

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Oct 2006, 13:44 
Forumlegende

Hvis vi skal se etter kantspiller fra tippeligaen er dette en spiller som har imponert meg tidligere når han spilte i TIL og Glimt, men han har fått lite spilletid i RBK.
http://www.rbk.no/index.jsp?stats=spill ... erId=15655

Men jeg tror ikke KIL skal satse for mye på å hente etablerte tippeligaspillere siden disse neppe ligger innenfor hva KIL har å rutte med på lønnsbudsjettet.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Oct 2006, 14:20 
Klubbdirektør

Tror vi kan se laaaaaangt etter Karim Essidiri ja...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Oct 2006, 14:26 
Grævling

Tidligere i sommer så snusa vi vel på kantspilleren Petter Larsen, nå i Lørenskog, før dette på Skeid.....putta 2 mål mot oss på Gjemselund i fjor.

Han har hatt en knall sessong for Lørenskog i år, står bak en haug med assist etter hva jeg har forstått. Etter at Lørenskog nå blir værende i 2. divisjon så kunne dette vært en kar og forhøre seg litt med.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Oct 2006, 15:07 
Klubbdirektør

JOHAN NÅS har scoret 15 mål for follo. Ikke dårlig det. Enig at dem kunne prøve Holhte som back ellers tror jeg ikke han er med i den videre satsingen til Kil. Han kom med sist i siste liten.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Oct 2006, 22:26 
Kaptein

Janko wrote:
JOHAN NÅS har scoret 15 mål for follo. Ikke dårlig det. Enig at dem kunne prøve Holhte som back ellers tror jeg ikke han er med i den videre satsingen til Kil. Han kom med sist i siste liten.

En spennende type som kan spille både stopper og spiss. Men 15 mål har han ikke i 1. divisjon. Der står han med 11 scoringer, og det er dårlig når han spiller for et bunnlag

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Oct 2006, 22:27 
Kaptein

Janko wrote:

En spennende type som kan spille både stopper og spiss. Men 15 mål har han ikke i 1. divisjon. Der står han med 11 scoringer, og det er dårlig når han spiller for et bunnlag. Ellers tror jeg dessverre ikke at Pat holder 1. div nivå uansett om han spiller back eller kant. Han har stagnert

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 155 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]