David Justice wrote:
Melder meg gjerne inn hvis jeg kan bidra til endringer, les fjerne Njøsen, men det er vel lenge til neste årsmøte og spørsmålet er vel egentlig hvor sterk støtte Njøsen nå har fra nøkkelpersoner som f.eks. investorene med Roy Holth i spissen?
Det er vel mulig at disse har gått så lei av de tidligere styrenes manglende styring at Njøsen nå kan ta seg til rette som en diktator uten at noen gidder / orker å ta til motmæle fordi det har vist seg så vanskelig å finne kompetente styremedlemmer i det siste? Jeg håper naturligvis at dette ikke er tilfellet, men uansett, for å fjerne Njøsen må en nok ha en annen kandidat klar.
Skal det vurderes endringer så bør man vel også ha andre kandidater klare ja, og gudene skal vite at det ikke kan være mange å velge på i distriktet. Jobben er jo tross alt ulønnet.
Men, når det gjelder påvirkningskfraft så skal det jo ikke stort til for å få gjort endringer mann måtte ønske. Det har vel møtt opp ca 30 stk på de 2 siste ekstraordinære årsmøtene nå i høst... sier jo sitt om hvor mye folk faktisk bryr seg. Fikk ikke gått på disse møtene selv en gang... så da betyr det vel at jeg selv også er i ferd med å gi F