admin wrote:
Quote:
Vi spiller i Tippeligaen, ikke 2. Divisjon.
Vel, jeg kan jo nevne at blant annet Kjell Roar Kaasa, Geir Frigård og Vidar Riseth kom fra 2. og 3. divisjon når de ble hentet til KIL. Og det var vel ikke akkurat noen bomkjøp? Når du putter nærmere 40 mål som midtbanespiller i 3 divisjon, så er du utvilsomt en bra spiller.
Kjetil Brudeset er årets største profil i romsdalsk lokalfotball (puttet 30 mål) og er invitert til Molde FK for å vise seg frem.
Morten Eriksen er årets klart beste spiller i Sandnes Ulf. Han har inneværende sesong scoret 21 mål for Sandnes Ulf. Hurtigtoget er soleklar toppscorer i de tre øverste divisjonene.
Jeg vil anbefale at man kikker nærmere på disse spillerne, og ikke minst Henriksen fra RBK. Et kjempetalent med svært gode landskamper for ungdomslandslaget.
Ikke skyld på meg, dersom man lar andre plukke opp disse kommende storspillerne

Joda, du sier noe. Men er det så sannsynlig at en 26 åring skal utvikle seg fra å være en 3. divisjonsspiller til tippeligaspiller på en vinter da? Greit at han har scoret 30 mål i 3. divisjon, det høres absolutt interessant ut. Ta han på prøvespill, og se hva han er god for. (På FM ryktes det at han er rask og avslutningssterk)
Scoret ikke Thomas Sørum 22 mål i adeccoligaen da? Uansett, ta gjerne Morten Eriksen på prøvespill også. Men jeg tror vi heller trenger en stor sterk Hoås fyr, istedenfor en rask en. En som kan holde på ballen der oppe, ta ned lange klareringer. Heller raske kanter, som kan utfordre backene og løpe i bakrommet.