Antienga wrote:
Leser med ny fortvilelse at det nok en gang meldes om at det ikke er penger til en venstreback. Det har vært og er veldig mye kommunikasjon frem og tilbake omkring hvor langt midlene rekker.
Jeg stusser også på dette med de manglende midlene for å gjøre forsterkninger klubben selv har sagt er nødvendige. Mange tall har blitt kastet frem og tilbake, men var det ikke snakk om at klubben hadde 22-23 mill til rådighet? En sum som også inkluderte midler fra en investorgruppering som skal brukes til å handle spillere. Har vi brukt disse allerede? Jeg hadde ikke inntrykk av at de nye spillerne har kostet skjorta. Er det tilgangen av sponsekroner og generell forsiktighet som har ført til en stille nedjustering av budsjettet, eller har pengene virkelig fått ben å gå på?
For all del, i disse tider har jeg ikke problemer med at klubben i mitt hjerte ikke drister seg ut på et prosjekt man kan knekke nakken på om alt ikke går helt etter planen, men det har vært veldig uklar kommunikasjon her. Nå skal det riktignok sies at klubben aldri har vært noen ledestjerne når det gjelder kommunikasjon da...
Ser forresten i Stavanger Aftenblad at det ligner full krise i Bryne. Noen billige venstrebacker der vi kan overta? Eller skal vi vente til Glimt eller Tromsø går ad undas slik at vi kan få oss en back med Tippeligaerfaring med støtte fra lønnsgarantifondet.