KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 14 Jul 2025, 19:48

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 276 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 19  Next
Author Message
PostPosted: 23 Nov 2010, 16:10 
Saftblander

Tenk å gi bort drakter, testimonialkamper og banketter til KIL på denne uselviske måten, ikke rart han fikk sparken, man skulle nesten tro han vill skaffe KIL større inntekter til neste år, og hvordan skal styreleder få skryt for arbeidet sitt da?!

Profile  

PostPosted: 23 Nov 2010, 16:15 
Klubbdirektør

TT wrote:
Åmot wrote:
TT

Her må man vel snakke med Riseth, samle noen dyktige folk og kalle inn til nytt styrevalg med støtte fra supportere og sponsorer?

Det virker som om styret idag tar elendige valg og man trenger en ny start, og der må Riseth være med.

Det må bare tvinge seg frem endringer nå. Noe annet er uaktuelt.

Jeg skjønner like lite i dag som jeg gjorde i går. Virker som alt som er bygget opp de siste årene, inkludert profesjonalitet innen sponsor, treningstider og ambisjoner blir rasert i rekordtempo. Greit at klubben må senke målene litt og spare penger, men er det nødvendig å kaste seg utfor stupet liksom.... :roll:

Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor man må kaste ut folk som vil bidra, for kanskje å erstatte det med noe som i beste fall blir halvbra eller dårligere. Jeg pleier å være optimistisk i forhold til KIL, men akkurat nå ser jeg svart på alt. :|

Profile  

PostPosted: 23 Nov 2010, 16:31 
Klubbdirektør

Jeg vet ikke om dere hørte Vidar på nærradioen nå. Han sa at det strandet på selve modellen hans, og ikke det øknomiske. De kom aldri så langt som til og diskutere det. Han sa også at han sannsynligvis allerede i kveld kommer til og takke ja til en annen klubb som ønsker seg modellen hans.

Profile  

PostPosted: 23 Nov 2010, 16:34 
Materialforvalter

Sånn er det, og KIL mister et vanvittig nettverk!

Profile  

PostPosted: 23 Nov 2010, 16:49 
Reserve

Dette er vel resultatet av arbeidsgruppa som ble satt ned tidligere i høst og ble hyllet. Er ikke bare Njøsen som bestemmer dette, men han må jo i sitt verv som nyvalgt styreleder fronte alt sammen.

Men uansett en stor gåte at Vidar sitt opplegg ikke skal fungere og jeg ser som mange andre litt svart på situasjonen akkurat nå. Men etter jul burde vel alt være på plass, så da får vi se om det nye opplegget fungerer.

Tvilen kommer alltid tiltalte tilgode i mine øyne så får håpe dette ordner seg. Synd at vi blir en breddeklubb igjen, men det er jo tydeligvis ikke noe annet som fungerer på sikt her.

Er nå jeg skulle ønske at Kongsvinger TF var en medlemsklubb med 1-2000 medlemmer som hadde betalt 2-3000,- i året og virkelig møtte opp/hadde stemme muligheter uten å møte fysisk opp. De pengene skulle gått til lønn av styremedlemmer og administrasjon. (synd at drømmer sjelden blir virkelige)

Profile  

PostPosted: 23 Nov 2010, 16:52 
Kaptein

http://www.glomdalen.no/rk/article5392492.ece

nå forhandler han med ny klubb

Profile  

PostPosted: 23 Nov 2010, 17:00 
Spiller

HeiHei wrote:
http://www.glomdalen.no/rk/article5392492.ece

nå forhandler han med ny klubb

Bare å gratulere styret med Njøsen i spissen en gang til viss dette er tilfelle. Skulle ikke forundre meg om dette er en annen adecco klubb. Kansje Ham-Skam..... Skal se dem drar inn flere millioner i spons neste år, pga denne modellen til Riseth...
Men men, sånne modelletr var ikke tenkt ut på 90-tallet og da kan jo ikke Njøsen bruke det i 2010 heller. Skuffende!

Profile  

PostPosted: 23 Nov 2010, 17:06 
Materialforvalter

Så klart; mange som vil ha den modellen. Vinn-vinn det her, og masse bra kontakter.

Profile  

PostPosted: 23 Nov 2010, 18:33 
Trener

Libra wrote:
Jeg vet ikke om dere hørte Vidar på nærradioen nå. Han sa at det strandet på selve modellen hans, og ikke det øknomiske. De kom aldri så langt som til og diskutere det. Han sa også at han sannsynligvis allerede i kveld kommer til og takke ja til en annen klubb som ønsker seg modellen hans.

Det er jo fordi "Der Führer" ikke er tilsnakkenes. Det er "either my way or the highway" på Gjemselund så lenge grinebiteren Njøsen bestemmer.

Last edited by David Justice on 23 Nov 2010, 18:41, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 23 Nov 2010, 18:37 
Saftblander

Riseth til skamma?? Oh lord! Da snakker vi skuffa da...
Nei, KIL styret, hvis dere skulle se dette. Det er lov å ta feil, og det er lov å si "ok, vi dreit oss ut!" Så få ut fingern før hele klubben går til hælvette.

Profile  

PostPosted: 23 Nov 2010, 18:40 
Trener

TT wrote:
David Justice wrote:
TT wrote:
mikeb wrote:
TT wrote:
Ingen personlig vendetta her. Det bekreftes 100%. Mulig det er en personlig agenda fra Njøsen?

Beklager spissformuleringen, men mener at det å trekke seg som sponsor er ett drastisk tiltak selv med bakgrunn i det som har skjedd i klubben.

Ja, men det må skje noe nå! Purehelp.no var tydelig uønsket.

Det som må skje er at grinebiter Njøsen må gå, men hvem vil overta?

Det er en forferdelig utsatt stilling. Tidkrevende gratis arbeid. Det må være en samlende og visjonær person, med gode kommunikasjonsevner. Vedkommende bør også ha ambisjoner om å øke budsjetter, ikke bare jobbe for kraftige reduksjoner på inntektssiden. Vi kommer aldri tilbake til Tippeligaen med de skisserte ambisjoner.

Yep, fullstendig enig med deg vedrørende dette. Kun Henrik Mohn som har de egenskapene av de som har vært styreformann i de siste 10 årene ihvertfall. Dessverre villle han jo ikke ta på seg ansvaret igjen i høst.

"Visjonæren" Njøsen hadde i sin forrige periode som uttalt målsetning at KIL skulle rykke opp i 2008, men han gjorde jo ingenting for å oppnå målsetningen. Utsagnet ble kun en stupid floskel, og særlig når han holdt på å sende klubben ned i 2. divisjon det året i stedet.

Profile  

PostPosted: 23 Nov 2010, 18:47 
Trener

Ser at de utlyser kåringen av "Årets Glåmdøl" på glomdalen.no nå. Jeg synes det bør bli Vidar Riseth.

Profile  

PostPosted: 23 Nov 2010, 18:55 
Klubbdirektør

David Justice wrote:
Ser at de utlyser kåringen av "Årets Glåmdøl" på glomdalen.no nå. Jeg synes det bør bli Vidar Riseth.

Forslag sendt. Så får vi se om de godtar en som ikke er fra distriktet.

Profile  

PostPosted: 23 Nov 2010, 19:40 
Reserve

Fakkeltog!!!!!!! Dette kan ikke supporterklubben bare sitte å se på. Jeg garanterer fakler!

Profile  

PostPosted: 23 Nov 2010, 19:43 
Spiller

Styret i supporterklubben: Hva med en offisiell uttalelse fra supporterklubben?????? supporternes syn på saken, virker som om mange av supporterklubbens medlemer er av samme syn på saken.....

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 276 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 19  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]