KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 13 Jul 2025, 22:28

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 697 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 47  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2007, 21:26 
Forumlegende

minner litt om 36,9 strategien til Jagland for en del år siden

grubla på masse jeg burde skrive når jeg leste siste nytt på Glåmdalen, men jeg tror jeg lar være (frustrasjonsnivået er for høyt til å si noe saklig som ikke allerede er sagt i de foregående innleggene)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2007, 21:31 
Grævling

Syns jeg hørte noe om at det var mye positivt sett i forhold til neste års budsjett tidligere i høst. Ikke stort som tyder på det i disse dager dessverre.

Men men.....det så ikke så lyst ut ved disse tider for 1 år siden heller, så det er vel fortsatt mulig at det plutselig renner inn en skokk med kvalitetsspillere etterhvert.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2007, 21:49 
Klubbdirektør

Jeg tviler ikke på at det fortsatt er gode spillere som er interessert i å spille for KIL. Men vi må stikke fingeren i jorda og innse at vi var jævlig heldige med de vi signerte i fjor. Men nå har vi jo allerede mistet to av de bedre vi sikret oss på det tidspunktet. Skal vi ha opprykksambisjoner holder det ikke med stallfyll. Vi må ha spillere som kan gå rett inn i laget og heve det! Og hvis ikke det er noe alvorlig galt i klubben så regner jeg med at det er de beste spillerne vi går etter i første omgang. Nå glipper de en etter en fordi vi ikke er frempå nok!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2007, 21:56 
Reserve

Karlsen wrote:
mikeb wrote:
Antienga wrote:
Jada-jada wrote:
http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=910 ikke så bra :(

Snodig å velge Sogndal fremfor KIL hvis han virkelig mener at han har lyst til å spille i Tippeligaen igjen. Sjansene for å klare det med Sogndal er ihverfall ikke større enn med KIL.

penger...

Ja han skal vel melke mest mulig kr i sin aktive karriere. Og det er jo både naturlig og forståelig. Men veldig trist dette.

Vel, penger kunne han vel fått ved et opprykk med KIL, men han innser vel at han ikke er god nok for Tippeligaen dessverre. Synes ikke noen trenger å deppe så mye p.g.a Stormoen, langt værre med Sylling Olsen. Kanskje på tide med et nytt kontraktsforslag?

Noen gave (utover ekstra dårlig HB) fra Supporterklubben synes jeg uansett Stormoen ikke har fortjent etter denne exiten.

Last edited by Antienga on 23 Nov 2007, 22:21, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2007, 22:14 
Kaptein

helt enig "Antienga" ... stormoen er ikke uerstattelig... men sylling er vanskeligere å erstatte..... han bør få forbedret kontrakstilbud nå... vi bør strekke oss langt for at han blir med videre.......

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2007, 22:23 
Forumlegende

Harald Stormoen har gjort en kjempejobb for laget her.

Det er bare å ønske en flott fyr lykke til videre i Sogndal.

*
Ellers er det ingen grunn til å syte så fælt som mange gjør nå om dagen. Det jobbes i klubben - jobbes hardt.

De viktigste er her:
keepern midtstopperne - torp - pelu - samuelsson - holtet - berg hansen--

dette fyller seg nok opp. Nevner ikke Syllingen ettersom han er på vei bort -muligens.

Ingen grunn til å deppe.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2007, 23:11 
Grævling

Antienga wrote:
Noen gave (utover ekstra dårlig HB) fra Supporterklubben synes jeg uansett Stormoen ikke har fortjent etter denne exiten.

Han skal nok slippe å få dårlig HB fra Alvdal fra KIL-SK, det klarer han sikkert å skaffe selv.

Hvis ikke Solan fortjener en ekstra oppmerksomhet etter å ha lagt ned 10 års innsats for KIL, så er det vel strengt tatt neppe noen andre som kommer til å fortjene det i fremtiden heller. Det er surt at han går, men de fleste klarer nok fint å forstå valget.

Folk flest bytter jobb i løpet av livet, og vi kan jo bare tippe hva han nå vil tjene i kroner og øre på denne overgangen. Det er nok ganske betydelig. Som for alle andre så bytter også fotballspillere beite når muligheten for betydelig mer lønn frister.

Får bare slå seg til ro med at det er vi som har fått hans beste år som fotballspiller, og han skal ha en stor takk for det han har lagt ned av arbeid for vår klubb.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2007, 23:12 
Kaptein

Enig med Rød ovenfor. Blitt ganske lei av å sitte godtroende og med naivt kryssede fingre for at ting skal "ordne seg". Dette har skjedd før, og det skjer igjen. Det som gjør det vondt å være vitne til er den såkalt "satsningen". Spillerne vil spille for Kil, men velger jo (direkte dårligere) andre alternativer, tilsynelatende KUN pga. økonomi. Det er trist å bevitne.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2007, 23:24 
Reserve

Karlsen mener ki er passive! Han sitter trolig på informasjon om klubbens jakt etter investor kroner for Strømnes....Eller? Hva vet Karlsen om klubbens jakt etter penger?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2007, 23:48 
Forumlegende

allan wrote:
Karlsen mener ki er passive! Han sitter trolig på informasjon om klubbens jakt etter investor kroner for Strømnes....Eller? Hva vet Karlsen om klubbens jakt etter penger?

Uforskammet lite. Men av og til fremstiller man seg selv som passive i media. Derav bruken av det ordet.

Er man hårsår så tror ikke jeg dette forumet er noe å anbefale :P Her hagler det med mening og synsing. Heldigvis.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Nov 2007, 00:00 
Klubbdirektør

Det er vel vanskelig å si hvordan disse fristene påvirker prosessen, men jeg lurer på om vi ikke bør stikke fingern i jorda og kjenne vår posisjon i markedet slik som andre her har påpekt. Når Pelu og Ørjan skrev under i fjor skjedde dette hhv 12.12 og 23.12, jeg er ikke så sikker på at de hadde stresset for å skrive under i november dersom de hadde fått like strenge frister som det gis i år.

Det virker som norske spillere blir for dyre samme hva, vi får håpe på et par svensker i samme klasse som Månsson og JGN.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Nov 2007, 01:41 
Saftblander

Faen skjer med at spillere forlater laget i hytt og pine nå da!?:o Sylling Olsen, Stormoen.. og på Tips sine sider kan man også se at Smolinski er oppført på overgangssidene i tabellruten under overganger UT... huff:(

http://www.tips.as/default.asp?menu=6&id=1740

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Nov 2007, 10:54 
Klubbdirektør

pokermoen wrote:
Var en gammel kjenning av KIL i fjor som har besøkt benken til AIK i år, som var en liten svipptur innomn i dag. .. Og etter hva jeg forstod, var han ikke her på besøk... :lol: :lol: :lol:

Ja det hadde vært en deilig nyhet før juleribba hvis vi fikk han tilbake meen er skeptisk.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Nov 2007, 12:14 
Forumlegende

pokermoen wrote:
Var en gammel kjenning av KIL i fjor som har besøkt benken til AIK i år, som var en liten svipptur innomn i dag. .. Og etter hva jeg forstod, var han ikke her på besøk... :lol: :lol: :lol:

Oioioi..å dæven hakke..hvis man får til det.. Tør ikke håpe for mye, men likr tanken..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Nov 2007, 13:23 
Klubbdirektør

Siste nytt fra sjefen http://www.glomdalen.no/kil/article3146736.ece hente inn 1-3 profiler høres da lovende ut.. Vel da vet man hva Stormoen har i lønn neste år :lol:

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 697 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 47  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]