KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 20 Sep 2024, 23:23

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 71 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5
Author Message
 Post subject: Re: Sesongen 2024.
PostPosted: 04 Apr 2024, 15:05 
Saftblander

KIL i år a?

Var vi vitne til det mest interessante avslutningen av et overgangsvindu (sett med KIL-briller) i går? Hva skjedde den siste uken av vinduet? Og hvor nydelig var ikke mediedekningen av KIL med Espen "Liasvarten" Nystuen i monitor den siste timen av deadline-day sendingen til Tv2?

I løpet av kvelden i går ble det for meg knyttet store forhåpninger til årets sesong. Jeg sa for flere uker siden at KIL bør hente ny venstreback, høyreback og to stoppere. Og det er nettopp det Espen & CO leverer på oppløpet her. Nå blir det luksusproblem med å velge ut en ellever. Håper KIL satser på tre stoppere, det så syltynt ut med 4-4-2 i første omgang mot Ranheim.

Tar vi Lyn på søndag så får vi en flying start på sesongen, alle de andre store avga poeng i første runde. Det kan bli bra der her

Profile  

PostPosted: 04 Apr 2024, 19:51 
Klubbdirektør

Gary Hamilton wrote:
KIL i år a?

Var vi vitne til det mest interessante avslutningen av et overgangsvindu (sett med KIL-briller) i går? Hva skjedde den siste uken av vinduet? Og hvor nydelig var ikke mediedekningen av KIL med Espen "Liasvarten" Nystuen i monitor den siste timen av deadline-day sendingen til Tv2?

I løpet av kvelden i går ble det for meg knyttet store forhåpninger til årets sesong. Jeg sa for flere uker siden at KIL bør hente ny venstreback, høyreback og to stoppere. Og det er nettopp det Espen & CO leverer på oppløpet her. Nå blir det luksusproblem med å velge ut en ellever. Håper KIL satser på tre stoppere, det så syltynt ut med 4-4-2 i første omgang mot Ranheim.

Tar vi Lyn på søndag så får vi en flying start på sesongen, alle de andre store avga poeng i første runde. Det kan bli bra der her

Ser bra ut dette. Men jeg håpte på en spiss også.

Profile  

PostPosted: 05 Jul 2024, 07:31 
Klubbdirektør

Gutta er tilbake på feltet etter en ferie, og de har utvilsomt en jobb å gjøre etter det skuffende avslutningen på vårsesongen. Lite nytt å høre fra brakka. Noen som har hørt rykter rundt spillere ut/inn?

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

PostPosted: 08 Jul 2024, 18:03 
Klubbdirektør

Spennende spiller på plass, posisjon midtbane/kant https://www.glomdalen.no/svensk-midtban ... 19-1560173. Jeg regner med at det er flere på vei inn, siden dette ikke er plassen hvor vi primært trenger forsterkninger. Har tru på at Orri blir lenger, hvis ikke hadde han vel vært tilbake i Canada allerde.

Profile  

PostPosted: 30 Aug 2024, 18:04 
Klubbdirektør

Jeg har store forhåpninger til Kapskarsmo, og trur en kraftspiss vil passe bra med de offensive spillerne vi har fra før: https://www.glomdalen.no/mot-sjokkoverg ... 19-1586995

Føles også mer lovende å låne fra en toppklubb kontra LSK, FKH, e.l. Håper han smeller til allerede mot Åsane!

Profile  

PostPosted: 02 Sep 2024, 07:24 
Klubbdirektør

Tilhenger wrote:
Jeg har store forhåpninger til Kapskarsmo, og trur en kraftspiss vil passe bra med de offensive spillerne vi har fra før: https://www.glomdalen.no/mot-sjokkoverg ... 19-1586995

Føles også mer lovende å låne fra en toppklubb kontra LSK, FKH, e.l. Håper han smeller til allerede mot Åsane!

Enig. Vi har så bra offensive spillere ellers at en kraftspiss kan bli veldig bra. Ser en del omtale det som et kupp å få han.... så får vi se om det stemmer :-)

Never red - Alltid rød!
-------

Profile  

PostPosted: 02 Sep 2024, 08:21 
Trener

Han Oscar har jeg på følelsen kan bli en skikkelig hit for oss i OBOS, men fortsatt pottesur at vi ikke bare lot 1 plassen forsvinne, men 2,3,4,5. Helt begredelig periode.
Slå Åsane 5-0 i dag og snu denne trenden så får vi se hvor vi ender opp, men er nok for sent for å kapre 2 plassen. Den tar vel motbydelige Knappen med ræva fotballen sin, evt Myhre med en gjeng amatører.

Profile  

PostPosted: 02 Sep 2024, 11:05 
Klubbdirektør

Vi har satt selv i en vanskelig situasjon, men Kapskarsmo kan kanskje være nøkkelen til seire framover? Vi har tettet igjen bakover(måtte det fortsette), men har slitt med å omsette sjansene.
Jeg ser ikke for meg at Bryne og Moss holder helt inn, men må innrømme at det glir godt for Bryne om dagen. Uhyre viktig å ta 3 poeng i dag mot Åsane. Det blir alt annet enn enkelt ettersom de er i god form etter at Bakke tok over. Men vi skal være bedre, og vinner vi så passerer vi Stabæk. Forza KIL !

Profile  

PostPosted: 02 Sep 2024, 23:26 
Trener

Vurderer å selge sesong kortet for 200kr, men vil ingen så vondt.

Sorry Wennberg, du er sikkert en hyggelig fyr på feltet, men tydelig at du ikke har erfaring som hovedtrener.

Alle lag har dårliger perioder, og da handler det om å snu trenden så fort som mulig. Der har du feilet totalt

Profile  

PostPosted: 03 Sep 2024, 07:43 
Klubbdirektør

Ser ut til å bli en kamp for å "redde" kval-plass. Ikke det jeg så for meg etter kampen 16. mai, som vel er den eneste jeg har sett i år hvor de spiller 2 gode omganger.
Må si jeg stusser over en del merkelige spiller-disposisjoner. Først og fremst at de ikke erstattet Hellan, så at de omskolerte Langrekken og når han begynte å få litt tak på back-plassen, så er plutselig Gjerstrøm omskolert til back. Langrekken er bedre på backen en Gjerstrøm, og Gjerstrøm er utvilsomt mye bedre på midtbanen. Snodig.

At de leier ut Holtan er også merkelig.

Never red - Alltid rød!
-------

Profile  

PostPosted: 03 Sep 2024, 09:27 
Klubbdirektør

Drublic wrote:
Vurderer å selge sesong kortet for 200kr, men vil ingen så vondt.

Sorry Wennberg, du er sikkert en hyggelig fyr på feltet, men tydelig at du ikke har erfaring som hovedtrener.

Alle lag har dårliger perioder, og da handler det om å snu trenden så fort som mulig. Der har du feilet totalt

Ta med de 2 andre trenerne som er der også. Men her har Nystuen trenere som han kan styre som han vil.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 71 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5

All times are UTC + 1 hour [ DST ]