KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Mar 2024, 19:40

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 12 posts ] 
Author Message
PostPosted: 21 Sep 2021, 18:14 
Offline
Materialforvalter

Joined: 18 Aug 2008, 19:56
Posts: 96
Da er det klart for årets siste cupkamp uansett resultat i morgendagens kamp. (neste runde i årets cup spilles først i mars 2022)

Motstander er da Fløy fra Flekkerøya som spiller i den andre avdelingen i PostNord.

Fløy er et av bunnlagene (ligger per nå nest sist) og har tatt 14 poeng på 17 kamper så langt.

De spiller 4-3-3 og ønsker å spille fotball. Den sentrale midtbanespilleren deres spiller med relativt stor risiko og her kan KIL få en del gunstige ballvinster.
Deres nummer 8 har et godt tilslag og er kapabel til å skyte fra over 30 meters avstand så her bør August være på tå hev.
Ellers er nummer 11 en hurtig kant/spiss som de i det bakre leddet til KIL bør ha kontroll på når sjansene for overganger til Fløy dukker opp.
Dødballer variere de med å slå utover- eller innoverskrudd på cornerne og korridorfrisparkene.
Keeperen deres har ikke allverdens tilslag og søker ofte venstre backen slik at den og bør KIL kunne skaffe seg gunstige ballvinster på.

Defensivt ligger de ofte djupt i en 4-5-1 fra cirka 30 meter og inn, men kan også forsøke seg med situasjonsbestemt høyt press men dette fører ofte til at de får strekk i laget.
De prøver også enkelte ganger å stå høyt på 5-meterne til motstanderen men da for ofte kun med de tre frontspillerne noe som gjør at det sal være fint mulig å spille seg ut evt slå over det første pressleddet og angripe derfra.

Dette er et lag KIL bør kunne slå på en vanlig dag på Lunden. Jeg vil vel tippe at de er på nivå omtrent med Bærum, eller der omkring, i vår avdeling.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 22 Sep 2021, 13:29 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 22 Apr 2005, 13:20
Posts: 1367
Location: Auli, Nes
Fine kamptråder du lager :-)

Cup er cup, men dette bør gå veien. Får dessverre ikke sett kampen i dag :-(

_________________
"Hånda i været, midterste finger
Den er til alle som ikke er Vinger"

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no


Top
 Profile  
 
PostPosted: 22 Sep 2021, 15:07 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 18 Jul 2005, 01:31
Posts: 1015
Location: Oslo
Cup er cup ja, men mer heldig med trekninga er vel nesten ikke mulig.
Bare vi unngår undervurderingsfella og stiller relativt slagkraftig, så bør dette gå veien.

Neste runde er vel i mars, så ekstra gulrot å trene for på starten av neste sesong i Obos :-D


Top
 Profile  
 
PostPosted: 22 Sep 2021, 16:36 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Blir stream i dag, rekker ikke kampen etter jobb og skal se Grüner-Høybråten i 6. Div etterpå :)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 22 Sep 2021, 21:13 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Grei skuring etterhvert. Bra innsats av samtlige på topp i dag, men det lugga ganske bra fremover til tider. Litt urovekkende at vi igjen måtte ty til Güven for å kvæle kampen. Jeg ser per i dag ikke hvem som skal ta over arven etter han.

Vedeler hadde vel ikke sjans på målet, men han har litt å gå på med ballen i beina. Tydelig at vi skulle prøve å spille av høyt press i dag, men det gikk vel sånn passe. Fløy lyktes delvis med å slå i bakrom i 1.omgang, men Røer brukte fart og rutine.

Vi er på vei!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 23 Sep 2021, 09:20 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Enig i at savnet etter Guven blir stort, men kan han portugiseren og Zlatan holde på til de er 40 så kan vel Adem det også.

Langrekken blir ofte skrytt opp i skyene av folk rundt laget, men han har ikke overbevist i kamp selv om han av og til har noen frekke bevegelser.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 23 Sep 2021, 16:12 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
[quote="mikeb"]Enig i at savnet etter Guven blir stort, men kan han portugiseren og Zlatan holde på til de er 40 så kan vel Adem det også.

Langrekken blir ofte skrytt opp i skyene av folk rundt laget, men han har ikke overbevist i kamp selv om han av og til har noen frekke bevegelser.[/quote


Nå må du ikke banne i kirka gitt. Er ikke alle som liker at vi skriver negativt om spillerne. Men er enig med her. Er noen spillere til som har blitt skrytt opp i skyene, men som ikke har tatt nivået. Men rykker dem opp blir det vel ryddet litt opp i stallen ja.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 24 Sep 2021, 01:29 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Jeg er enig i at han ikke er noen topp-spiller enda, men jeg tror også han har potensiale til å bli noe bra.
Hittil har vi egentlig ikke fått sett hva som bor i han over tid. Enten så har han vært skadet, eller så har han vært på utlån.
Det har alltid vært et eller annet.

Langrekken har noen egenskaper jeg liker. Han er en karakter på banen, han hisser på seg motspillere, han løper rett på mål, og han gir alt.
Så har han selvfølgelig noen mangler.
Men jeg synes allikevel vi trenger sånne personer i stallen.

Jeg synes også en viss nordlending på topp begynner å vise seg mer og mer frem.
Det er potensiale her altså.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 24 Sep 2021, 13:28 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Janko wrote:
mikeb wrote:
Enig i at savnet etter Guven blir stort, men kan han portugiseren og Zlatan holde på til de er 40 så kan vel Adem det også.

Langrekken blir ofte skrytt opp i skyene av folk rundt laget, men han har ikke overbevist i kamp selv om han av og til har noen frekke bevegelser.



Nå må du ikke banne i kirka gitt. Er ikke alle som liker at vi skriver negativt om spillerne. Men er enig med her. Er noen spillere til som har blitt skrytt opp i skyene, men som ikke har tatt nivået. Men rykker dem opp blir det vel ryddet litt opp i stallen ja.


Var vel ikke så negativt, tror neppe LAngrekken blir en ny Guven, men kan sikkert levere noe. Må jo først se om han holder OBOS nivå om vi rykker opp


Top
 Profile  
 
PostPosted: 24 Sep 2021, 13:29 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
maggot wrote:
Jeg er enig i at han ikke er noen topp-spiller enda, men jeg tror også han har potensiale til å bli noe bra.
Hittil har vi egentlig ikke fått sett hva som bor i han over tid. Enten så har han vært skadet, eller så har han vært på utlån.
Det har alltid vært et eller annet.

Langrekken har noen egenskaper jeg liker. Han er en karakter på banen, han hisser på seg motspillere, han løper rett på mål, og han gir alt.
Så har han selvfølgelig noen mangler.
Men jeg synes allikevel vi trenger sånne personer i stallen.

Jeg synes også en viss nordlending på topp begynner å vise seg mer og mer frem.
Det er potensiale her altså.


Brage virker veldig tent om dagen :)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 24 Sep 2021, 18:54 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 22 Apr 2005, 13:20
Posts: 1367
Location: Auli, Nes
Langrekken har «noe». Han trenger en hel sesong uten skader, og med mye spilletid. Jeg tror han kan bli en meget god OBOS spiss i hvertfall.

Brage har også potensial.

_________________
"Hånda i været, midterste finger
Den er til alle som ikke er Vinger"

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no


Top
 Profile  
 
PostPosted: 24 Sep 2021, 21:49 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
gonzo99 wrote:
Langrekken har «noe». Han trenger en hel sesong uten skader, og med mye spilletid. Jeg tror han kan bli en meget god OBOS spiss i hvertfall.

Brage har også potensial.




Er Guven-Brage og Hoel Andersen her i 2022, tror jeg Langrekken har en lang vei inn på laget. Men kanskje bedre å leie han ut så han for spille.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 12 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 51 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group