KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Mar 2024, 15:08

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ] 
Author Message
 Post subject: Øygarden - KIL
PostPosted: 28 Oct 2020, 09:45 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 18 Jul 2005, 01:31
Posts: 1015
Location: Oslo
Utrolig viktig kamp på Sotra i dag, hvis den i det hele tatt blir spilt da
https://mittkongsvinger.no/kil-sportsko ... ale/642456

Qaka er ikke med i troppen, og Røer, Holter og Langrekken er meldt fra start.
Taperen her er nok 100% ute av det, og uavgjort er heller ikke godt nok for noen av lagene. For min del hadde det ikke gjort noe om denne kampen ble flyttet innendørs, men mitt tips er at denne kampen går på myra på Ågotnes ! Her er det bare å brette opp ermene og gå inn i krigen, KIL !!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Øygarden - KIL
PostPosted: 28 Oct 2020, 12:49 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
Håper han starter med det samme laget som mot Ranheim. Utenom Qaka da. Håper Laham for spille nå. Har vert i Sotra et par ganger, og Kil har ikke vert positive de gangene. Men håpe at det snur i dag.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Øygarden - KIL
PostPosted: 28 Oct 2020, 15:18 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 28 Mar 2005, 15:04
Posts: 731
Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Kampen går innendørs- Og dette vinner KIL.. Går ikke ann å tro på noe annet om dagen i vår utsatte posisjon :D

_________________
EN SKOG! ETT LAG!
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Øygarden - KIL
PostPosted: 28 Oct 2020, 15:36 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 18 Jul 2005, 01:31
Posts: 1015
Location: Oslo
Den har blitt flyttet til Åsanehallen ja, og det må være fordel KIL. I tillegg ligger Grorud og Ull/Kisa under 0-2.
Kom igjen nå KIL, dette tar vi !


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Øygarden - KIL
PostPosted: 28 Oct 2020, 18:43 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
En liten fordel for oss at den spilles på gølvteppe og ikke blaut åker ja. Krig blir det nok uansett. Forhåpninger om Langrekken og Hoel Andersen skal få det til å fungere bra der fremme.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Øygarden - KIL
PostPosted: 28 Oct 2020, 21:15 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 12 May 2009, 19:05
Posts: 769
Location: Tråstad
Får prøve å se positivt på det. 1 poeng nærmere kvalikk.

Men stusser over at begge lag virka fornøyd med 1 poeng når det nærmet seg 80 min spilt. Øygarden lå å drøyde tid, KIL tuslet rundt med ballen i bakre firer.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Øygarden - KIL
PostPosted: 28 Oct 2020, 23:03 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Hvert år så kommer disse forblåste øyboerne og minner meg på hvorfor jeg misliker dette laget.
Eneste trøsten får være at de mest sannsynlig er et PostNordliga-lag i 2021.

De skapte vel egentlig kun den ene sjansen de skårer på.
Kongsvinger KLARER jo pokker ikke å skåre mer enn ett mål pr kamp.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Øygarden - KIL
PostPosted: 29 Oct 2020, 10:53 
Offline
Reserve

Joined: 01 Sep 2009, 20:30
Posts: 161
Ett poeng er selvfølgelig to poeng for lite i den situasjonen vi er i. Særlig når flere av de andre resultatene gikk vår vei.

Men hvis vi på forhånd hadde blitt tilbudt 4 poeng for de to kampene mot Ranheim og Øygarden, så tror jeg de fleste ville takket ja til det. Nå ble det slik at 3-poengeren kom mot Ranheim i stedet for mot Øygarden.

Vi er fortsatt ubeseiret på de fire siste kampene. Det er ikke umulig å slå Raufoss på søndag heller, selv om de . Jeg kan ikke se for meg at Øygarden vil ta nok poeng til å klare seg. Vi får bare håpe at Grorud og Ull/Kisa fortsetter å tape.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Øygarden - KIL
PostPosted: 29 Oct 2020, 11:40 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Her gikk det trått, selv om vi nok var best. Ett poeng er nok litt lite, men Nystuen er oppe på 1.5 poeng i snitt pr. kamp.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Øygarden - KIL
PostPosted: 29 Oct 2020, 19:12 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
pnord wrote:
Ett poeng er selvfølgelig to poeng for lite i den situasjonen vi er i. Særlig når flere av de andre resultatene gikk vår vei.

Men hvis vi på forhånd hadde blitt tilbudt 4 poeng for de to kampene mot Ranheim og Øygarden, så tror jeg de fleste ville takket ja til det. Nå ble det slik at 3-poengeren kom mot Ranheim i stedet for mot Øygarden.

Vi er fortsatt ubeseiret på de fire siste kampene. Det er ikke umulig å slå Raufoss på søndag heller, selv om de . Jeg kan ikke se for meg at Øygarden vil ta nok poeng til å klare seg. Vi får bare håpe at Grorud og Ull/Kisa fortsetter å tape.




Vis Kil skal ligge blant de 20 beste må dem slå slike lag. Skal vel ikke være fornøyd med uavgjort vel. Skjønner ikke innstillingen til Espen heller. Er ikke mot slike lag vi skal vinne(Ranheim). Eller Tromsø. Da har dem ikke riktig fokus. Skulle ikke Kil ha spilt mot RBK i cup finalen da, forde dem er så gode. Nei tror ikke dem klarer dette. Ser ikke hvem vi skal vinne over i de siste kampene. Når dem ikke har vunnet før i år mot dem. Dessverre.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Øygarden - KIL
PostPosted: 29 Oct 2020, 21:02 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 18 Jul 2005, 01:31
Posts: 1015
Location: Oslo
Janko wrote:
pnord wrote:
Skjønner ikke innstillingen til Espen heller. Er ikke mot slike lag vi skal vinne(Ranheim). Eller Tromsø. Da har dem ikke riktig fokus. Skulle ikke Kil ha spilt mot RBK i cup finalen da, forde dem er så gode. Nei tror ikke dem klarer dette. Ser ikke hvem vi skal vinne over i de siste kampene. Når dem ikke har vunnet før i år mot dem. Dessverre.


Jeg skal innrømme at jeg synes det hørtes rart ut jeg også, men dette er ren psykologi. Det var vel for å unngå og legge unødvendig press på allerede tynnslitte nerver og høye skuldre ? Man må vel kunne si det var et vellykket trekk mot Ranheim ?

Selvfølgelig burde vi vunnet mot strilene. Ufattelig kjipt å slippe inn mål i mot i deres første (og eneste) Men vi ser vel framgang i de siste kampene eller ?
Raufoss skal vi faen meg slå på ren vilje og tæl !


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Øygarden - KIL
PostPosted: 29 Oct 2020, 23:18 
Offline
Reserve

Joined: 01 Sep 2009, 20:30
Posts: 161
Janko wrote:
pnord wrote:
Ett poeng er selvfølgelig to poeng for lite i den situasjonen vi er i. Særlig når flere av de andre resultatene gikk vår vei.

Men hvis vi på forhånd hadde blitt tilbudt 4 poeng for de to kampene mot Ranheim og Øygarden, så tror jeg de fleste ville takket ja til det. Nå ble det slik at 3-poengeren kom mot Ranheim i stedet for mot Øygarden.

Vi er fortsatt ubeseiret på de fire siste kampene. Det er ikke umulig å slå Raufoss på søndag heller, selv om de . Jeg kan ikke se for meg at Øygarden vil ta nok poeng til å klare seg. Vi får bare håpe at Grorud og Ull/Kisa fortsetter å tape.




Vis Kil skal ligge blant de 20 beste må dem slå slike lag. Skal vel ikke være fornøyd med uavgjort vel. Skjønner ikke innstillingen til Espen heller. Er ikke mot slike lag vi skal vinne(Ranheim). Eller Tromsø. Da har dem ikke riktig fokus. Skulle ikke Kil ha spilt mot RBK i cup finalen da, forde dem er så gode. Nei tror ikke dem klarer dette. Ser ikke hvem vi skal vinne over i de siste kampene. Når dem ikke har vunnet før i år mot dem. Dessverre.


Selvfølgelig skal KIL slå lag som Øygarden. Det er alle enige om. Ingen var vel fornøyd med uavgjort?

Hvis fokuset til Espen og gutta ikke skal være å slå Ranheim og Tromsø når det er Ranheim og Tromsø som står på motsatt halvdel, da skjønner jeg ingenting. Hva i alle dager er vitsen med å stille til avspark da?

"Ser ikke hvem vi skal vinne mot i de siste kampene. Når dem ikke har vunnet i år mot dem." Fascinerende logikk. Det er ikke rart du ikke har trua med den innstillingen der. Opp med hodet, det kan faktisk gå!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Øygarden - KIL
PostPosted: 29 Oct 2020, 23:35 
Offline
Reserve

Joined: 01 Sep 2009, 20:30
Posts: 161
pnord wrote:
Janko wrote:
pnord wrote:
Ett poeng er selvfølgelig to poeng for lite i den situasjonen vi er i. Særlig når flere av de andre resultatene gikk vår vei.

Men hvis vi på forhånd hadde blitt tilbudt 4 poeng for de to kampene mot Ranheim og Øygarden, så tror jeg de fleste ville takket ja til det. Nå ble det slik at 3-poengeren kom mot Ranheim i stedet for mot Øygarden.

Vi er fortsatt ubeseiret på de fire siste kampene. Det er ikke umulig å slå Raufoss på søndag heller, selv om de . Jeg kan ikke se for meg at Øygarden vil ta nok poeng til å klare seg. Vi får bare håpe at Grorud og Ull/Kisa fortsetter å tape.




Vis Kil skal ligge blant de 20 beste må dem slå slike lag. Skal vel ikke være fornøyd med uavgjort vel. Skjønner ikke innstillingen til Espen heller. Er ikke mot slike lag vi skal vinne(Ranheim). Eller Tromsø. Da har dem ikke riktig fokus. Skulle ikke Kil ha spilt mot RBK i cup finalen da, forde dem er så gode. Nei tror ikke dem klarer dette. Ser ikke hvem vi skal vinne over i de siste kampene. Når dem ikke har vunnet før i år mot dem. Dessverre.


Selvfølgelig skal KIL slå lag som Øygarden. Det er alle enige om. Ingen var vel fornøyd med uavgjort?

Hvis fokuset til Espen og gutta ikke skal være å slå Ranheim og Tromsø når det er Ranheim og Tromsø som står på motsatt halvdel, da skjønner jeg ingenting. Hva i alle dager er vitsen med å stille til avspark da?

"Ser ikke hvem vi skal vinne mot i de siste kampene. Når dem ikke har vunnet i år mot dem." Fascinerende logikk. Det er ikke rart du ikke har trua med den innstillingen der. Opp med hodet, det kan faktisk gå!


Edit: Jeg misforsto deg nok litt når det gjelder dette med fokus. Du viste kanskje til det Espen har uttalt? I så fall er vi enige om noe. Hehe!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Øygarden - KIL
PostPosted: 30 Oct 2020, 16:28 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Strategien nå er vel å raske med seg de poenga man kan, realistisk poengfangst er vel rundt 10 poeng på de siste 7 om man holder poengsnittet på 1,5 poeng som Espen har fått på sine kamper. Man trenger nok over 30-32 for å overleve og da trenger man nok minst 12 poeng noe som betyr 4 seiere på 7 kamper. Neppe realistisk å holde plassen, men et ørlite håp om kvalifisering.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot], Google [Bot] and 67 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group