KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Mar 2024, 12:14

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 12 posts ] 
Author Message
 Post subject: KIL-KFUM
PostPosted: 04 Oct 2020, 16:14 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Ligger an til 0 poeng hvis dette står seg. Det vil i så fall bety en solid spiker i Postnord kista. Det er mange poeng å kjempe om men blir det 0 poeng hjemme mot både ham-kam og KFUM ser jeg vanskelig for meg at vi skal karre til oss nok poeng.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL-KFUM
PostPosted: 04 Oct 2020, 17:55 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 18 Jul 2005, 01:31
Posts: 1015
Location: Oslo
Huff og huff. Det er som Nystuen sier, vi er for svake i begge ender. Det er fortsatt mange kamper igjen, og at vi plutselig skal finne vinnerformelen, virker mer og mer usannsynlig.
Men Strømmen, Jerv, Ranheim, Øygarden og Raufoss i de 5 neste. Her må vi nesten ha minst 10 poeng for å ha heng på sikker plass. Brett opp ermene og kom igjen KIL !


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL-KFUM
PostPosted: 04 Oct 2020, 18:31 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
Hvordan skal Kil vinne nå, da dem ikke har gjort det hittil. Spille stallen er rett og slett for dårlig. Bare å se på de dem setter innpå det. Hever ikke laget noen ting. Da dem ligger under fortsetter dem med det sammedrit spillet i de bakre rekker. Og hørte ikke noe mer rop fra benken i dag en når Mika satt der. Like rolig


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL-KFUM
PostPosted: 04 Oct 2020, 21:57 
Offline
Reserve

Joined: 01 Sep 2009, 20:30
Posts: 161
Nei, skal vi gi opp da, dere? Legge oss ned og grine? Ringe Strømmen, Jerv, Ranheim, Øygarden og Raufoss og si at vi ikke tør å spille?

Selvfølgelig ikke! Dette er fortsatt mulig. Større undre har skjedd før. Hvis det hadde hjulpet å slenge dritt, så skulle jeg også gjort det. Når det stormer, finnes det to typer mennesker; de som gjemmer seg bak en stein og klager over dårlig vær og de som går ut i stormen og bygger vindmøller. På Facebook ser jeg mange av den første typen. Engasjement og følelser hører med i fotballen og alle har rett til å ytre seg. Jeg blir også frustrert og forbanna når det går dårlig. Men hva hjelper det KIL at jeg lirer av meg dritt på Facebook? Ingenting. Jada, jada - profesjonelle spillere må tåle å få høre kritikk osv. Men hjelper det noe?? Bidrar det til å gjøre KIL bedre i den situasjonen de er i nå?? Tvilsomt. Så kanskje vi skal prøve noe som KAN hjelpe? Kanskje vi skulle møtt opp på treningsfeltet med et stort banner og uttrykt vår støtte? Kanskje vi skal gi Nystuen en klapp på skuldra for å ta ansvar og gjøre et forsøk? Kanskje vi skal ta med oss det som tross alt var positivt fra kampen i dag? Hva er mest konstruktivt?

KIL må bare kjempe videre og så får vi telle opp til slutt. Nå har dem tatt grep og så får vi bare se hvordan det går. Kampen mot KFUM er historie. Den er det ingen som får gjort noe med nå. Skal vi grue oss til kampen mot Strømmen eller skal vi se på det som en ny mulighet til å snu den dårlige trenden?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL-KFUM
PostPosted: 04 Oct 2020, 23:20 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
pnord wrote:
Nei, skal vi gi opp da, dere? Legge oss ned og grine? Ringe Strømmen, Jerv, Ranheim, Øygarden og Raufoss og si at vi ikke tør å spille?


Det går vel mer på at en del av oss begynner å se realitetene i øynene. Jeg er i nesegrus beundring ovenfor de som klarer å øyne håp helt frem til det kun gjenstår teori. Hadde nok ikke blitt mye vindmøllebygging på meg. Så er nok ikke det den mest takknemlige jobben man kan ha for tiden heller.

Jeg skal gi det frem til Jerv-kampen før jeg gjør en endelig vurdering av sjansene for OBOS-spill i 2021. Danielsen og Holtet forutsatte minimum 4 peng i de to neste kampene for at det skulle være håp om videre eksistens.

Vi har veldig mye å takke Nystuen for. Ressursene er fortsatt små i OBOS-målestokk, og han fikk økonomien på beina i en periode som holdt på å sende oss rett ut i et langvarig mørke.

Årets sesong har vært altfor dårlig ut fra forutsetningene. Årsaken er selvfølgelig sammensatt, og Nystuen skal ha ros for å prøve alt for å snu resultatene. Kanskje han nå sitter og forhandler om overgang for en Ligue 1 spiss. Da blir i så fall denne pessimisten omvendt for en liten periode :wink: .


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL-KFUM
PostPosted: 05 Oct 2020, 08:10 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
Hva var positivt i kampen mot KFUM da pnord. At de klarte å holde ledelsen i noen min. Og jeg skjønner ikke hvorfor noen blir sure fordi de leser noe negativt om Kil. Hva tror du det hadde stått i andre klubber sine forumer. 10 ganger verre en det som blir skrevet om Kil. Kongsvinger folk skal ikke få lov å si noe eller skrive noe. Da er man idioter eller tullinger som ikke liker Kil. Så bare det som skjedde på Åråsen da det gikk dårlig for LSK. Så vi her på bygda er engler i forhold til andre supportere. Og tåler ikke folk å lese noe negativt som blir skrevet om Kil er det ikke mye håp.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL-KFUM
PostPosted: 05 Oct 2020, 15:09 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 28 Mar 2005, 15:04
Posts: 731
Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Janko wrote:
Hva var positivt i kampen mot KFUM da pnord. At de klarte å holde ledelsen i noen min. Og jeg skjønner ikke hvorfor noen blir sure fordi de leser noe negativt om Kil. Hva tror du det hadde stått i andre klubber sine forumer. 10 ganger verre en det som blir skrevet om Kil. Kongsvinger folk skal ikke få lov å si noe eller skrive noe. Da er man idioter eller tullinger som ikke liker Kil. Så bare det som skjedde på Åråsen da det gikk dårlig for LSK. Så vi her på bygda er engler i forhold til andre supportere. Og tåler ikke folk å lese noe negativt som blir skrevet om Kil er det ikke mye håp.


Amen :wink:

_________________
EN SKOG! ETT LAG!
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL-KFUM
PostPosted: 05 Oct 2020, 16:09 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Roller, du må oppdatere signaturen din. Eller håper du på retur fra Bergdølmo ;)

Bosted: Der Mr Bergdølmo leder gutta til seier!!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL-KFUM
PostPosted: 05 Oct 2020, 20:17 
Offline
Reserve

Joined: 01 Sep 2009, 20:30
Posts: 161
Janko wrote:
Hva var positivt i kampen mot KFUM da pnord. At de klarte å holde ledelsen i noen min. Og jeg skjønner ikke hvorfor noen blir sure fordi de leser noe negativt om Kil. Hva tror du det hadde stått i andre klubber sine forumer. 10 ganger verre en det som blir skrevet om Kil. Kongsvinger folk skal ikke få lov å si noe eller skrive noe. Da er man idioter eller tullinger som ikke liker Kil. Så bare det som skjedde på Åråsen da det gikk dårlig for LSK. Så vi her på bygda er engler i forhold til andre supportere. Og tåler ikke folk å lese noe negativt som blir skrevet om Kil er det ikke mye håp.


Det positive var vel at det ikke raknet fullstendig etter at KFUM tok ledelsen. Og at det var en klar forbedring i intensitet og duellvilje siden Sogndal-kampen. Det er selvfølgelig en veldig mager trøst.

Jeg tror du får lese innlegget mitt på nytt, for her misforstår du. Hvem har sagt at man er "idioter eller tullinger som ikke liker KIL"? Du og andre skal selvfølgelig få lov til å slenge så mye dritt dere bare ønsker. Jeg stiller bare spørsmålet: Hjelper det noe?

Åråsen? Couldn't care less.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL-KFUM
PostPosted: 05 Oct 2020, 22:24 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
Det hjelper vel ikke noe vis ingen tørr å si noe. Skal alle bare gå rundt å godta alt. Tror mange av de som kommer med det negative har vert på Gjemslund i 40-50 år. Slik som meg og syns dette er noe av det verste dem har sett. Og jeg er enig. Det er jo ikke noe glød verken på banen eller benken. Ingen som roper eller sier noen ting. Bare løper rundt som ville høner innimellom. Virker som om alt av fotball interesse nede på lunden har blitt borte. Dessverre.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL-KFUM
PostPosted: 06 Oct 2020, 14:50 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 28 Mar 2005, 15:04
Posts: 731
Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
mikeb wrote:
Roller, du må oppdatere signaturen din. Eller håper du på retur fra Bergdølmo ;)

Bosted: Der Mr Bergdølmo leder gutta til seier!!


:D :x :D
Skjønner at jeg ikke er inne her så ofte lenger ja.. :wink:

_________________
EN SKOG! ETT LAG!
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL-KFUM
PostPosted: 06 Oct 2020, 16:12 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
Da ble det ingen nye spillere til Kil. Vis dem ikke for tak noen som ikke har kontrakt da. Men eiier ikke Mapei et fotballag i Italia. Må vel kunne hente et par stk derfra.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 12 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 85 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group