KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Mar 2024, 17:01

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 129 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Author Message
PostPosted: 06 Mar 2020, 11:24 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 22 Apr 2005, 13:20
Posts: 1367
Location: Auli, Nes
Liker Gjerstrøm og liker at det er 3 års kontrakt. Enig i at en spiss til må inn. Tar gjerne et rivjern av en midtbanespiller også.
Ellers begynner det å likne noe

_________________
"Hånda i været, midterste finger
Den er til alle som ikke er Vinger"

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no


Top
 Profile  
 
PostPosted: 06 Mar 2020, 13:55 
Offline
Materialforvalter

Joined: 18 Jun 2007, 10:59
Posts: 59
Location: Kongsvinger
Får vi inn en bra spiss i tillegg til Guven så blir dette bra. Tror vi går mot en spennende sesong. Gleder meg.

_________________
sveino


Top
 Profile  
 
PostPosted: 06 Mar 2020, 15:09 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 12 May 2009, 19:05
Posts: 769
Location: Tråstad
Ble mektig imponert over kampen mot Mjøndalen, vi var bedre enn de på alle måter. Pasninger satt, det gikk fortere, løp mer enn de, presset de til feil så fort de fikk tak i ballen. Så fortsetter man slik kan 2020 bli året.
Men ja, kunne tenkt meg en skikkelig spiss til. Guven drar på åra å kan bli mye skadet. Unggutta er fortsatt unge.

Gjerstrøm har jeg også trua på, kan bli den nye Calle Torp med trening og selvtillit.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 06 Mar 2020, 20:49 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 12 May 2009, 19:05
Posts: 769
Location: Tråstad
0-0 pause mot Skeid. Helt motsatt av MIF kampen. Ingenting fungerer.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 06 Mar 2020, 21:38 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 09 Apr 2005, 14:47
Posts: 2722
Location: Oslo
Hva er stillingen?

_________________
Always red and white


Top
 Profile  
 
PostPosted: 06 Mar 2020, 22:02 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 12 May 2009, 19:05
Posts: 769
Location: Tråstad
2-0 slutt. Marklund å Vinjor. Bedring fra 55 min til slutt


Top
 Profile  
 
PostPosted: 06 Mar 2020, 23:13 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Skeid var tydeligvis et mye mer aggressivt og løpsvillig lag enn Mjøndalen.
Nå synes jeg jo at Skeid var et av de lagene som fikk dårlig betalt i Obos i fjor. Det er mye vilje og talent.

1.omgangen var jevn, intens og sjansefattig.
Men det er godt å se at de justerer seg og girer opp et hakk i 2.omgang.
Skeid løper seg tomme og divisjonsforskjellen blir vel egentlig ganske klar mot slutten av kampen.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08 Mar 2020, 02:30 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Er det et lite fare signal at prestasjonen kan svinge så mye med bare en uke mellomrom? Det at Skeid sitt press klarte å hindre oss i å spille vårt spill i en hel omgang sier litt om hva som kreves for at vi skal holde på spillestilen vår. Men som Maggot sier, de var aggressive og satte oss under press. Midtbanen fikk aldri satt sitt preg på kampen og både Holter og Gjerstrøm var svake i første omgang. Gikk rykter om at Holter ikke var helt frisk på benken til KIL.

Andre omgangen ble noe helt annet, og Pålerud sitt fremspill på 1-0 var nesten like følsomt som i Drammen. Lee, Marklund og Aanesland var gode fremover, og Grodås var også god store deler av kampen. Güven også skaper mye farligheter når kan kommer inn, og Ali skremmer de fleste når han kommer brølende ut og tar ballen. Selv om han holder på å drible seg bort ett par ganger.

En godkjent omgang og en direkte svak, men med tanke på pre-season i fjor skal vi kanskje være fornøyd så langt?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 10 Mar 2020, 22:59 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Spennende tider og ca. tre uker igjen av overgangsvinduet. Stallen teller per nå 24 spillere, mulig en eller to er tenkt utlånt når det nærmer seg seriestart. Jeg regner med at det eventuelt kun er snakk om å hente en spiss til i dette vinduet. Det er stille rundt Ibrahim og Holtan jeg regner med at det skyldes et ventespill mellom klubbene og at det først blir bevegelse helt mot tampen. Jeg ser at det heller ikke er med prøvespillere i morgendagens tropp.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 11 Mar 2020, 10:39 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Hvis det blir noen sesong ;)

Tomme tribuner fremover da ettersom Kongsvinger kommune sier at man skal avlyse arrangementer med 150 deltagere eller mer, på landsbasis 500. Er ikke mange kamper som går av stabelen da, men det roer seg vel før seriestart forhåpentligvis.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 11 Mar 2020, 16:20 
Offline
Materialforvalter

Joined: 18 Jun 2007, 10:59
Posts: 59
Location: Kongsvinger
Grei kamp av Kil i dag, lite målsjanser til begge lag, men Kil hadde banespillet og kanskje de fleste og største mulighetene til å skåre.
Sarpsborg 08 Skyldte på at det var et reservepreget lag de benyttet, men sa før kampen at de regnet med å vinne.
Kil dominerte, det er bra.

_________________
sveino


Top
 Profile  
 
PostPosted: 11 Mar 2020, 18:52 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 12 May 2009, 19:05
Posts: 769
Location: Tråstad
Holtet var fenomenal i dag. Samme var Lee.
Håper Vinjor er raskt klar igjen for han å kommer til å være fast i 11ern i år


Top
 Profile  
 
PostPosted: 12 Mar 2020, 05:14 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Egentlig en veldig bra kamp mot et middels besatt Sarpsborg-lag.
Men de har ikke nødvendigvis vært fullt besatt de foregående gangene heller (og hvor vi da fikk direkte juling).

Vi skaper kanskje for få sjanser i forhold til banespillet, men dette 08-forsvaret skal jo ligge et nivå høyere enn oss.
Jeg synes faktisk at man kan se fremgang hos de fleste spillerne.

Mange skriker etter spisser fordi vi ikke skåret mot et Eliteserielag. Samtidig så glemmer man kanskje at vi skåret elleve mål på de tre foregående treningskampene før der.
En kvalitets-spiss inn (og styrking av stallen) er selvfølgelig positivt men jeg synes nå situasjonen er positiv allikevel.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 12 Mar 2020, 10:38 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Syns Aanesland har tatt steg i vinter, og virker som han trives godt i en rolle litt mer ut på kanten.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 12 Mar 2020, 13:40 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
[quote="maggot"]Egentlig en veldig bra kamp mot et middels besatt Sarpsborg-lag.
Men de har ikke nødvendigvis vært fullt besatt de foregående gangene heller (og hvor vi da fikk direkte juling).

Vi skaper kanskje for få sjanser i forhold til banespillet, men dette 08-forsvaret skal jo ligge et nivå høyere enn oss.
Jeg synes faktisk at man kan se fremgang hos de fleste spillerne.

Mange skriker etter spisser fordi vi ikke skåret mot et Eliteserielag. Samtidig så glemmer man kanskje at vi skåret elleve mål på de tre foregående treningskampene før der.
En kvalitets-spiss inn (og styrking av stallen) er selvfølgelig positivt men jeg synes nå situasjonen er positiv


Hvem har vi når Guven blir skadet. Ingen. Aanesland er bedre som ving en som spiss. Men kanskje Mr Lee kan ta over en dag.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 129 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 67 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group