KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Mar 2024, 14:02

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ] 
Author Message
 Post subject: Aalesund - Kongsvinger
PostPosted: 05 Apr 2019, 14:01 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Så hva tror folket?

Glasskula var ikke veldig optimistiske registrerte jeg. Kanskje med god grunn. Laget mangler litt samspill og statistikken mot tango-trøyene er heller ikke den beste. Dette er vel kanskje en av de kampene der man kalkulerer med tap på forhånd.

Allikevel. Vi ledet 1-0 til det gjenstod noen få minutter i fjor. Vi virker litt "strammere" defensivt i år og det går gjerne litt i stå for Lars Bohinens menn. Det er mange gode spillere og en gørr kjedelig spillestil (skal vi tro en del supportere der borte).
Castro er forøvrig ute med skade.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 05 Apr 2019, 23:32 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Gøy med lørdagskamp. Det passer jo ofte oss å være underdog på bortebane, både mot Aalesund og Viking i fjor holdt det på å holde helt inn. Vi må selvfølelig unngå å havne under tidlig, forsvaret og Ali vil nok få det travelt i store deler av kampen. Kontringene og overgangene må sitte, hvis ikke blir det fort tungt å stå i mot en hel kamp.

Jeg tipper samme lag som sist, mulig Bojang starter på bekostning av Mafi. Mulig vi burde prøve 5-4-1. Greit å slippe Castro, men det er mange nok på motstanderlaget med kvaliteter.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 06 Apr 2019, 15:09 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
Eneste forandringen er at Røer kommer inn i stedet for Mafi. Syns da ikke Mafi var dårlig sist. Kanskje trenern prioterer Røer pga hodestyrken.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 06 Apr 2019, 16:23 
Offline
Spiller
User avatar

Joined: 19 Apr 2005, 18:34
Posts: 435
Kampbildet er vel som forventet, å da regner jeg med alle feilpasninger og mangelfulle mottak.
Jeg er veldig for å ha lokale profiler i klubben, men da må dem være gode nok. Røer er absolutt ikke god nok for dette nivået. Håper Gazimba ser det jeg hatt sett å setter innpå Mafi.

Vi er mer med etter scoringen imot. Men er som kommentatoren på eurosport sier; KIL blir rundspilt.

Håper på en mer positiv 2.omgang. Kom igjen gutta.

_________________
Forza Vinger!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 06 Apr 2019, 16:28 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Ser ikke helt hvordan vi skal komme tilbake, ikke mye muligheter til å spille eget spill. Men får vi innpå litt mer fart kanskje vi kan få til noen bra kontringer.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 06 Apr 2019, 16:31 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Synd vi får det piss-målet imot oss.
Keeperen hadde tatt det skuddet glatt om den ikke hadde vært innom en spiller.
Aalesund strutter av energi, og vi klarer knapt nok å spille ballen i mer enn et par trekk av gangen før vi slår den bort.
Og backene våre er jo fullstendig på bærtur hittil i kampen.
Skuffende.

Eneste positive er at vi faktisk har klart å skape et par veldig gode muligheter selv.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 06 Apr 2019, 16:55 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
Henta dem ikke en av de raskeste backene i Norge da. Vis han er så god som dem vil ha det til, så må han jo få spille. Samme med han på midtbanen.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 06 Apr 2019, 17:09 
Offline
Reserve

Joined: 01 Sep 2009, 20:30
Posts: 161
Ali er helt konge i mål. Og tidvis veldig god til å sette i gang spillet. Han virker trygg bak der. Når han får spilt seg i form og blitt litt mer "fit", så blir han lei å score på. Men da må han få hjelp av backene...

Har på følelsen at det er mulig å rane med seg ett poeng her i sluttminuttene. Hvis ikke AaFK punkterer kampen...


Top
 Profile  
 
PostPosted: 06 Apr 2019, 17:24 
Offline
Spiller
User avatar

Joined: 19 Apr 2005, 18:34
Posts: 435
Ble forbedring defensivt i 2.omgang, men vi skapte vel ikke 1 sjanse i 2.omgang.

Dagens KIL-gutt; Ali Ahamada.
Ellers er det ikke mange å trekke frem.. ser frem til neste kamp.

_________________
Forza Vinger!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 06 Apr 2019, 17:24 
Offline
Spiller

Joined: 23 Jun 2005, 20:06
Posts: 356
Ali? Wow der har vi gjort et scoop! Men backene i dag var stusselige greier (Ble bedre med Mafi). Pålerud må da ha spilt sin dårligste kamp?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 06 Apr 2019, 17:36 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Jeg tror jeg har pådratt meg magesår på minst tre steder samtidig.
Hva enkelte holdt på med utpå der i dag......altså.....gud bedre.

Det er jo allikevel noe positivt å ta med seg.
Vi evner jo faktisk å skape noen få sjanser i kampen, men det hjelper lite når vi mangler en spiss (joda Nystuen, vi gjør faktisk det).
Dessuten har vi fått en ny keeper-helt. Han hadde nok jaggu tatt skuddet som ble mål også om det ikke hadde vært innom en spiller.
Dønn solid.
Landry fikk også sine første minutter. Tror han blir ekstremt viktig når han kommer litt i form.

Vi ble vel fullstendig overkjørt i fjor også på denne arenaen. En av årets vanskeligste kamper er unnagjort.
Bare å brette opp armene å jobbe videre.
Vi har kun sluppet inn ét mål på to kamper nå. Det viser jo at vi iallfall er bedre på noen områder kontra fjoråret.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 06 Apr 2019, 17:37 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Vanadium wrote:
Ali? Wow der har vi gjort et scoop! Men backene i dag var stusselige greier (Ble bedre med Mafi). Pålerud må da ha spilt sin dårligste kamp?


Pålerud alene er vel skyld i to av tre magesår jeg pådro meg i dag.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 06 Apr 2019, 17:51 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
Virker som om Pålerud har en lang vei på å komme dit han var før operasjonen. Kunne ha brukt den nye backen vi har. Samme med Røer. Mafi er mye bedre syns jeg. Men Espen må vel se hvor tynt det er i angrepet. Er ingen å spille til der oppe.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 06 Apr 2019, 18:20 
Offline
Materialforvalter

Joined: 02 Apr 2012, 21:33
Posts: 61
Janko wrote:
Virker som om Pålerud har en lang vei på å komme dit han var før operasjonen. Kunne ha brukt den nye backen vi har. Samme med Røer. Mafi er mye bedre syns jeg. Men Espen må vel se hvor tynt det er i angrepet. Er ingen å spille til der oppe.


Nå var Pålerud BB i forrige kamp. Bojang har ikke trent med laget en uke en gang, og vil nok bruke litt mer tid før han er klar for å kjempe om en plass i førsteelleveren. At Røer starter borte mot et så innleggssterkt lag som AAFK da han er mye bedre enn Mafi både på hodet og defensivt. Mafi er best offensivt. Skal også sies at backene fikk ekstremt dårlig arbeidsforhold i dag da AAFK ved enhver anledning hadde overtall på sidene siden indreløperne til AAFK trakk ut og backene doblet rundt. Pålerud hadde en dårlig dag på jobb, men at Røer skal lastes for mye pga dette synes jeg blir feil. Også veldig feil å ta treneren på laguttaket når man tenker på hva et forventet kampbilde vil være på forhånd. Vi møtte antagelig seriens beste lag på bortebane, det er forventet at det skal være kvalitetsforskjell pdd.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 61 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group