Bojang virker som en fornuftig signering.
Vi trenger en god backup til Pålerud og Mafi på backene, og særlig nå som Essaeh er skadet.
Skal ikke se bort ifra at han går rett inn og tar en av plassene heller.
Ser også at Landry har signert kontrakt. Kan ikke se noe annet enn at det er en kanonsignering. Veldig bra jobbet av Nystuen.
Greit nok at noen spillerne trenger tid på å komme seg i form, men på sikt kan disse spillerne dominere fullstendig.
Da forstår jeg desto mindre av hva man tenker helt fremme på banen. Vi har offensive og gode backer samt kantspillere med fart og teknikk. Men hvem skal de slå inn på? Guven og Marlinho?
Alt i alt synes jeg vi har kommet bra ut av overgangsmarkedet med tanke på spillere inn (minus spissplassen).
Greit nok at mange gode spillere forsvant ut men det kom da jammen litt kvalitet inn også.
Jalasto - meget god signering på Obosnivå. Styrker forsvaret og konkurransen på stopperplass.
Ali - vi etterlyste en topp-keeper og her er han. Gi fyren noen kamper og vi har en av Norges beste keepere.
Bolstad - helt grei 2.keeper.
Marklund - kanskje en av de mest spennende signeringene. 19 år, treårskontrakt og et supertalent.
Rønningen - bra og rutinert spiller som kan bidra med mye når han kommer i bedre form.
Mr Lee - et litt ubeskrevet blad men har sett frisk ut det lille jeg har sett av han.
Landry - har jeg allerede kommentert. Vanvittig signering, særlig hvis han finner tilbake til gammel form.
Bojang og Gjerstrøm virker også som fornuftige lån slik situasjonen har vært nå.
Det dette laget trenger er tid til å sette seg. Synes man så mye bra mot Notodden.
Men man så også at laget trenger bedre samhandling og at Gazimba trenger mer tid med laget.
Det er veldig mye nytt, og mye nytt som må innøves (nye trenere, nye spillere, nytt system osv).
Flere spillere må også få tid på å komme i form.
Tror vi har noe bra på gang
.
Håper de har senket skuldrene litt etter seieren mot Notodden. Har vært mye negativitet i vinter.