KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Mar 2024, 18:23

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 268 posts ]  Go to page Previous  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 18  Next
Author Message
PostPosted: 05 Mar 2019, 23:20 
Offline
Reserve

Joined: 01 Sep 2009, 20:30
Posts: 161
Tilhenger wrote:
Jada! Marklund har skrevet under for tre år :D . Dette blir knallbra. Jeg spår at han blir stor i OBOS i to sesonger før han blir solgt for en pen sum til Eliteserien eller Allsvenskan.


Knallbra! Satser på et innbringende videresalg, men mye moro før den tid kommer!
Det begynner å se bedre ut nå. Neste kanin opp av hatten er forhåpentligvis en keeper til.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 06 Mar 2019, 01:21 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
Mangler fortsatt et par stk med litt tyngde og erfaring.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 06 Mar 2019, 10:05 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 22 Apr 2005, 13:20
Posts: 1367
Location: Auli, Nes
Janko wrote:
Mangler fortsatt et par stk med litt tyngde og erfaring.


Enig

_________________
"Hånda i været, midterste finger
Den er til alle som ikke er Vinger"

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no


Top
 Profile  
 
PostPosted: 06 Mar 2019, 17:28 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
pnord wrote:
Tilhenger wrote:
Jada! Marklund har skrevet under for tre år :D . Dette blir knallbra. Jeg spår at han blir stor i OBOS i to sesonger før han blir solgt for en pen sum til Eliteserien eller Allsvenskan.


Knallbra! Satser på et innbringende videresalg, men mye moro før den tid kommer!
Det begynner å se bedre ut nå. Neste kanin opp av hatten er forhåpentligvis en keeper til.


Tipper neste "kanin" er en langbein med navn Mame ;-)

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 06 Mar 2019, 18:39 
Offline
Materialforvalter

Joined: 02 Apr 2012, 21:33
Posts: 61
På transfermarkt står det nå: «French journalist Loïc Tanzi affirms that former Toulouse FC goalkeeper Ali Ahamada will soon join Kongsvinger IL.» Loic Tanzi har skrevet følgende på sin egen twitterkonto med 26000 følgere: «L’ancien toulousain, Ali Ahamada, doit s’engager la semaine prochaine à Kongsvinger (D2 Norvège) #Mercato» som kan oversettes til noe lignende «Den tidligere Toulousekeeperen, Ali Ahamada, signerer neste uke for Kongsvinger (nivå 2 i Norge) #Mercato».

Dette ble skrevet 1. Mars, så «neste uke» er altså denne uken.

Virker jo som en keeper som hører hjemme et helt annet nivå enn kil. Noen som har noen forklaring på hvorfor han vil gå til nivå 2 i Norge? eller som har sett han på trening etter LSK-kampen som kan si noe om hvilket nivå han er på pdd?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 09 Mar 2019, 15:35 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
Keeper Ali Ahamada er klar for spill i KIL.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 09 Mar 2019, 16:24 
Offline
Reserve

Joined: 01 Sep 2009, 20:30
Posts: 161
Janko wrote:
Keeper Ali Ahamada er klar for spill i KIL.


Herlig! Bienvenue, Ali!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 09 Mar 2019, 18:51 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Jevn kamp mot UllKisa som kunne bikket begge veier.
Men det er litt typisk allikevel. Vi lager et straffespark (klønete) og mangler generelt litt trykk fremover.
Skaper noen sjanser men det blir litt tynt.
Synes vel også at formasjonen vi bruker fungerer bedre defensivt (med unntak av litt småplukk) enn offensivt.
Guven blir ofte litt alene og man er avhengig av at de andre kommer etter.
Marlinho er en ekstremt uforutsigbar spiller, dessverre også for lagkameratene virker det som.
Samhandlingen blir vel forhåpentligvis bedre.

Ser forøvrig at Jonas Rønningen fikk prøve seg litt. Han var vel sterkt delaktig for Kristiansund da de rykket opp samt første året i Eliteserien. Skadet meste av sesongen i fjor og fikk ikke ny kontrakt. Ble operert etter sesongen og må vel kanskje trene seg opp.
Ble i sin tid kåret til Eliteseriens kjekkeste spiller 8) :lol: .

Også strålende og se at vi har fått en førstekeeper på plass.
Han fremstår vel som et aldri så lite langtids-prosjekt han også, men dæven så bra det kan bli på sikt.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 10 Mar 2019, 21:33 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Vanvittig CV på han Ali ja. Nesten på nivå med Pinto, får bare håpe det ikke ender som med Pærlan. 27 år er jo ingen alder for en keeper, så får håpe han finner tilbake til gammel storhet og han vil trives på Vinger. Det ser uansett ikke ut som at han vil være klar til seriestart. Satser på at Bolstad griper sjansen.

Det drøyer med spiss, mulig man har holdt Niang litt på vent frem til Marklund og førstekeeper skulle komme på plass.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 13 Mar 2019, 19:32 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Kikket litt på kampen i dag men fikk dessverre ikke sett hele. Har vel sett nok (og nok kommentarer) til å danne meg et inntrykk.
Dette virker jo til å ha vært relativt tynn suppe.

Allikevel, når folk snakker om den voldsomt vanskelige sesongen vi går i møte så klarer jeg ikke helt å lene meg mot det heller.
Vi blir rundspilt av et lag som skal være mange hakk bedre enn oss, og det genererer ingen våken-netter her iallfall.
Sarpsborg er en medaljekandidat i Eliteserien, spilte i Europa i fjor, har en spillestil på hjemmebane som er vanskelig å håndtere for dårligere lag, og de stilte et ganske sterkt mannskap i dag.

KIL manglet vel også noen viktige brikker (Guven, Jalasto, Gang osv).

Når vi knuser Notodden 3-0 hjemme i første serierunde så er denne kampen her glemt for lenge siden 8) .
Vi blir sikkert spådd litt nedover på tabellen i 2019 og det betyr null og niks.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 13 Mar 2019, 21:30 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 09 Apr 2005, 14:47
Posts: 2722
Location: Oslo
maggot wrote:
Kikket litt på kampen i dag men fikk dessverre ikke sett hele. Har vel sett nok (og nok kommentarer) til å danne meg et inntrykk.
Dette virker jo til å ha vært relativt tynn suppe.

Allikevel, når folk snakker om den voldsomt vanskelige sesongen vi går i møte så klarer jeg ikke helt å lene meg mot det heller.
Vi blir rundspilt av et lag som skal være mange hakk bedre enn oss, og det genererer ingen våken-netter her iallfall.
Sarpsborg er en medaljekandidat i Eliteserien, spilte i Europa i fjor, har en spillestil på hjemmebane som er vanskelig å håndtere for dårligere lag, og de stilte et ganske sterkt mannskap i dag.

KIL manglet vel også noen viktige brikker (Guven, Jalasto, Gang osv).

Når vi knuser Notodden 3-0 hjemme i første serierunde så er denne kampen her glemt for lenge siden 8) .
Vi blir sikkert spådd litt nedover på tabellen i 2019 og det betyr null og niks.


Sarpsborg er en sterk motstander, treningskamp eller ei.. Så at vi ikke vinner borte mot Sarpsborg er i så måte helt greit. Det er heller ikke nå vi skal vinne kampene våres.

Dette var den første kampen jeg så denne sesongen og jeg synes det virket til å være en meget tynn suppe. Resultatet er nå en ting... Men hva finner vi bak dette resultatet? Jeg ser egentlig ingenting.. Hva er kampplanen? Det virker tafatt og puslete.. Feilpasninger... Tynt... Jeg synes heller ikke at de som har kommet inn så langt er nok til å erstatte de som har kommet inn (Men igjen, dette baserer jeg kun på denne kampen. Jeg har hørt at vi spilte en godkjent kamp mot LSK).

Men vi trenger noen nye spillere som kan gå rett inn på laget veldig snart..
Seriestarten nærmer seg med stormskritt...

_________________
Always red and white


Top
 Profile  
 
PostPosted: 13 Mar 2019, 21:53 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
Vi blir alt for små i duellene. Skal Kil satse på å være blant de 20 beste lagene i Norge må dem nok få tak i noe spillere med kjøtt på kroppen. Er enig med ManUtd om å få spillere som går rett inn på laget, men er redd at det for vi nok ikke se. Kil skal jo satse på unge spillere fra distriktet og da må vi vente lenge for å finne en Linnes eller Krogh. Er redd vi må kjempe på nedre halvdel i år. Vis dem ikke overasker og kjøper et par rutinerte spillere før serie start.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 13 Mar 2019, 22:43 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Jeg sliter også litt med å se hva som er planen i spillet. Güven er god til å holde på ballen og vente inn andre spillere, men noen tanksenter blir han nok aldri. Jeg håper og tror at det jobbes med å skaffe mer fysikk på topp. Kjeldsrud Johansen i Brann virker å kunne trenge en kickstart på karrieren. Har lang CV men er ikke mer enn 26 år. Nå er det jo ryddetid i Eliteserieklubbene, så forhåpentligvis blir det noen spillere med på nivået «for god for OBOS for dårlig for ES» ledige snart.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 13 Mar 2019, 22:56 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
Bare dem ikke henter et par spillere på leiekontrakt så. Blir jo ikke noe billigere det en å kjøpe. Og så reiser dem etter sesongen, Å så er det samme leksa igjen til nyttår. Har jo leid spillere de siste sesongene som omtrent ikke har spilt. Hadde vert artig med en Risholt eller Torp typer. Dem hadde guts. Spillet dem har nå virker litt rotete ja. Lite plan over det.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 14 Mar 2019, 18:47 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Har vanskelig for å tro at 2019 skal bli noe verre enn det Eriksen klarte å få til


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 268 posts ]  Go to page Previous  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 18  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 35 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group