KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Mar 2024, 09:54

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 41 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
PostPosted: 19 May 2010, 14:25 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Åh jeg elsker også denne årstida. Hvem kommer og hvem går fra og til hvor?

For å ta mitt United først:
Pokerface Ferguson er ikke lett å lese. Men det er lett å lese Uniteds stall og se at vi trenger en ving, en sentral midtbanespiller og en spiss. Kanksje også en høyre back og en keeper. Foster drar, Carrick, Anderson, Hargreaves og Berbatov kan gjerne også dra. Og da frigir man midler som enten går til å dekke gjelda til G***** eller man får midler til å hente inn folk.

Arsenal mister trolig Fabregas. Synd for engelsk fotball at spanjolene nå posisjonerer seg med de beste spillerne i verden. Villa klar for Barca, Ronaldo kjenner vi historien til. Fabregas drar trolig. Men så lenge Fulham spilte finale i EL er det vel fortsatt håp for PL.

Hva skjer med Liverpool? Blir Torres og Gerrard? Og blir Rafa sittende/får sitte? Skal bli spennende å følge utviklingen der i gården.

Spurs i CL ja. Modric og Bale kan gjerne dra til den røde delen av Manchester. Men de blir nok. Og Harry er amibisiøs i følge diverse ryktebørser. Joe Cole et hett navn her.

City er i ferd med å selge sjela si. Særlig om de kvitter seg med sine to siste local lads Ireland og Richards. Dog bør ikke de to dra for langt mener jeg. Ekte Manchestergutter må jo spille på det eneste ekte laget i Manchester. Gamle Alex ser visst for seg et slikt scenario. Kunne jo tatt med Joe Hart i samme slengen?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 23 May 2010, 19:18 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 09 Apr 2005, 14:47
Posts: 2722
Location: Oslo
Anderson kan gjerne bli på Old Trafford, ellers er jeg enig med deg! 8)

_________________
Always red and white


Top
 Profile  
 
PostPosted: 23 May 2010, 20:52 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Karlsen wrote:
Hva skjer med Liverpool? Blir Torres og Gerrard? Og blir Rafa sittende/får sitte? Skal bli spennende å følge utviklingen der i gården.


Hu kers ainnimår?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 30 May 2010, 17:30 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Karlsen wrote:
Modric og Bale kan gjerne dra til den røde delen av Manchester.


Da kan du glemme Luka, han blir på WHL i øyas peneste drakt minst til 2016 :D

http://www.tottenhamhotspur.com/news/ar ... 00510.html

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 30 May 2010, 19:58 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Raggen wrote:
Karlsen wrote:
Modric og Bale kan gjerne dra til den røde delen av Manchester.


Da kan du glemme Luka, han blir på WHL i øyas peneste drakt minst til 2016 :D

http://www.tottenhamhotspur.com/news/ar ... 00510.html


HEEEEEY, også Bale har signert, for 4 år til 2014, så da kan dere loppe noen andre ;-)

Men så lenge Glazer blir så får dere vel holde dere til norsk adeccoliga og andre mindre ligaer for å finne spillere dere har råd til ;-)

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 30 May 2010, 20:09 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Ja. Joe Cole til United er visst et hett rykte nå. Gratis - og snart avdanka.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 30 May 2010, 20:18 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Karlsen wrote:
Ja. Joe Cole til United er visst et hett rykte nå. Gratis - og snart avdanka.


Knallbra til å legge assist til selvmål, fiksa 2 for England mot Japan i dag ;-)

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 30 May 2010, 20:20 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Og Henry er visst veldig aktuell for United :shock: For 5 år sida hadde jeg jubla. En gammel avdanket veteran, billig/gratis signering, jada, men 5 år for seint Ferguson!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 30 May 2010, 20:25 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
http://www.football-rumours.com/ <---- Elsker denne sida. javisst, enkelte som skriver lever nok i FM verdnen. men har fulgt med her de siste par årene og sannelig er det en del ting som har hatt hold i seg.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 30 May 2010, 20:28 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
HER har vi nyheten sin ja! http://msn.tv2sporten.no/fotball/spania ... 18461.html

Mourinho med "United-klausul" i kontrakten med Real. Jeg kjenner på følesen av the special one på OT. Og jeg liker den tanken!


Last edited by Karlsen on 30 May 2010, 20:28, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
PostPosted: 01 Jun 2010, 14:12 
Offline
Trener

Joined: 04 May 2005, 19:25
Posts: 957
Location: Oslo
Hva med han nye spissen, Hernandez, som Man Utd har signa? Har ikke sett han spille noe, men er spent på å se han i VM.. :)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 03 Jun 2010, 23:18 
Offline
Reserve
User avatar

Joined: 10 Nov 2009, 12:56
Posts: 124
Location: Eidsvoll Verk
Wolverhampton har vært veldig offensive allerede, med to signeringer og planer for utbygging av Molineux for over £40 mill.
de mener tydeligvis alvor av å etablere seg som et PL lag, en innstilling jeg liker. Men dette kommer til å bli en meget tøff sesong (noe alle 2. sesonger er).


Top
 Profile  
 
PostPosted: 03 Jun 2010, 23:21 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Trenger ny manager da :roll:
Takk for alt Rafa, YNWA!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 04 Jun 2010, 09:16 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Rafa har reist/blitt tvangsbortført. Hva nå Liverpool? I Madrid sitter Mourinho med diverse drømmer om Gerrard. Drar han også? Er det full oppløsning i den røde delen av Liverpool?

Det må da være kjedelig å tilhøre den blå delen av Liverpool? Skjer jo "aldri" noe i Everton. Kontinuitet og respektable resultater år ut og år inn. Med god produksjon av egne spillere. (Send Rodwell til United..NÅ!) Lurer på om Everton har funnet nøkkelen til suksess; Tålmodig jobbing over tid. En eller to spillere inn der og vi har en outsider til 4. plassen neste sesong?

Wolves ja, van Damme er vel klar? Håper ulvene etablerer seg i den divisjonen de hører hjemme i.

Ellers leser jeg på ryktesider om Newcastle som skal handle alt som kan krype og gå. Og det er slike kryp ingen andre vil ha. Lærer dem aldri der i nord? Lukter krise nok en gang der oppe. Men begynner ikke det å bli en vane? Utrolig at en slik klubb ikke kan stabilisere seg i toppen!

Så, hva med de 4 som skal spille CL?
Chelsea renner over av penger. En allerede overfylt stall med kvalitet skal styrkes. Har de tenkt å spille i en verden for seg selv? Ingen av de andre er i nærheten av å kunne bruke så mye penger på så mye kvalitet. Dog leste jeg at Aguero, etter å ha blitt konfrontert med Chelsea sa noe sånt som at han heller ville til en klubb med historie :lol: (Og brått bli City helt uaktuelle også) HAN har skjønt det. Kom gjerne til Manchesters røde del Aguero.

Arsenal: Hva gjør Fabregas? Og hva handler de? De må ha rutine og klasse i hver lagdel. Ellers blir det nok en nesten sesong!

Tottenham: De trenger vel strengt tatt ikke å handle all verden. De har vel trolig det beste laget offensivt i England med kantspillere av klasse og flere spisser som scorer just for fun. Men gamle Harry er en lur rev, han finner nok på noe.

United: Stille...før stormen? Neppe. Ferguson har en pussig tro på at Berbatov skal blomstre og Hargreaves skal bli skadefri. Og hadde det for seg denne sesongen at ligamesterne fra 1995 Neville, Scholes og Giggs også i 2010 skulle ta hjem gullet for oss. Alt har sin tid Ferguson. Ja bortsett fra Fergusons selv da. Dog må jeg si jeg liker hans tro på klubbens unge talenter. Gibson dro seg inn i førstelaget i fjor. Hvem står for tur i år? Catchart, Rafael, Fabio, Smalling, James, Cleverley, Macheda og Welbeck er alle potensielle kandidater til å etablere seg. Så merk dere navnene!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 04 Jun 2010, 13:21 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Gerrard går ikke!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 41 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group