KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 29 Apr 2024, 16:59

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 01 Jul 2006, 19:20 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6462
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Regner med at det er Lennon du mener ;)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 01 Jul 2006, 19:49 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Selvfølgelig........godt å få dem ut....når de har bevist at de er tidenes dårligste lag på straffer gjennom en årrekke så er det jo helt utrolig at de ikke går for å avgjøre denne kampen tidligere....selv med 10 gubb!

Men men....historien gjenntar seg, psykopater drar på seg unødvendige kort, og stjernene setter elendige straffer.

...og etter 5 elendige kamper, hvorfor skulle dette laget fortjene å gå til semifinalen?

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 01 Jul 2006, 19:58 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Dette her er pinlig. Med DE offensive spillerne på banen burde det gå an å tørre å gå i angrep. Svennis er feig, feig fotball lønner seg aldri. Det viser seg gang på gang, og særlig i VM, lag som er defensivt orientert ryker til slutt. England ba om å få straffer. De hadde hatt større sjanse til å vinne selve kampen om de hadde turt. Det er nok like bra Svennis regime er over. Han har overlevd på at enkelte av spillerne har ekstreme ferdigheter (Beckham)

Dette egnelske landslaget representerte ikke England på noen god måte i det hele tatt.

Ellers har England og Man U samme svakhet: De er avhengige av Rooney som fortsatt bør gå under katergorien umodent talent. Alle lag som er avhengige av umodne talenter og ikke har noen gode alternativer har et problem.

Det positive: Hargreaves, som jobber som enhver engelskmann burde jobba. (Fa.. Sir Alex..Hargeaves er mannen som kan løse midtbanekrisen i United!!) Lennon som får til noe og jobber som en engelskmann.

Resten er under pari. Og treneren er feig.

NB: Jeg mistet all sympati for Portugal etter Nederland kampen og det er virkelig trist at slike filmere som er overkvalifiserte for Hollywood skal gå videre. Måtte Brasil eller Frankrike virkelig KNUSE Portugal i semien!! :evil:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 02 Jul 2006, 11:47 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Flott Rooney! Haha, han slår til igjen :lol:

Det er greit, hvem ville ikke tråkket den idioten i ballene så fort en fikk sjansen, men kanskje burde du vente litt til dommern sto litt lenger enn 1 meter unna? ;)

Rooney bør skyldes på for at det ble straffer spør du meg. Med 11 mann kunne nok England greid å avgjøre dette. Positivt innhopp av Lennon forresten, dere yids har virkelig noe å glede dere til der (noe må dere jo ha). Ellers er jeg forferdelig skuffet over at Theo Walcott ikke fikk ett eneste minutt. Hva i hælvete var vitsen med å ta ham med da? Jeg har sitti å sett hver eneste england-kamp (som ikke har vært mye underholdende) i håp om at han får ett innhopp. Men får han det? Neiida.


Ellers synes jeg Ashley Cole hadde ett godt VM for England. Bra kamp av Ash i går.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 129 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group