KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 29 Apr 2024, 15:20

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 16 Jun 2006, 07:59 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Mot Sverige er det vel tid for litt matching av de som ikke har spilt allverden.

Synes som nevnt at de to lynvinga Downing og Lennon bør få spille seg skikkelig i gang og starte mot Sverige. Robinson og Ferdinand/Terry bør ikke rokkes ved. En skandale hvis en av de to stopperne blir skada! Carragher trenger tydelig kamptrening, gi han ene backen. Og så har jeg tatt en titt på troppen en gang til og der fant jeg faktisk et gammelt United produkt: Phil Neville :shock: Lillebror Neville kan jo være løsningen på så mangt faktisk: Han kan i motsetning til Carragher gi laget fart og offensive kvaliteter fra en av backene.(Altså, i motsetning til Carragher klarer han faktisk å legge innlegg) Videre kan han også ha en defensiv anker rolle på midtbanen. Hvem husker vel ikke P. Nevilles klassiske opptrender for United mot Arsenal som Keane erstatter? Blant annt har han god erfaring i å nøytralisere Vieira fullstendig. Noe å tenke på om England skulle dumpe borte Frankrike i løpet av mesterskapet. (Vel..Frankrike blir neppe med noe særlig lenger enn gruppespillet ser det ut til..)

Når man først har en kamp man kan eksprimentere (Selv om den trolig bør vinnes for å unngå tyskere i neste runde) er det jo greit å la han lilleputten fra Arsenal få noen minutter også.

Forøvrig ser Crouch ut til å være meget rusten, men det skyldes neppe manglende kamptrening, det er vel bare sånn han er.

Ashley Cole burde vel forsåvidt få spille, er jo rusten og trenger kamptrening han også. Han er jo laaangt unna det vi vet han kan.

Uansett, hadde jeg vært i Svennis sine sko ville jeg valgt følgende halv eksprimentelle lag i 4-5-1 mot Sverige:

Robinson - Carragher, Ferdinand, Terry, P. Neville- Lennon, Lampard, Beckham, Gerrard, Downing - Rooney


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 16 Jun 2006, 16:23 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Brasil fortsatt favoritt????

Noen som sitter og ser på Argentina i dag?

Verdens beste fotballag......uansett hvordan det skulle ende i denne turneringen!!

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 16 Jun 2006, 17:46 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
EB: Joda er enig i at Ashley Cole er viktig. Jeg bruker vel forsåvidt hans Arsenal tilhørighet mot han... :P

Og ja, P.Neville i landslagstroppen er vel ikke akkurat en styrke.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 20 Jun 2006, 23:23 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
2-2 mot "söta" bror. Ikke helt bra det egentlig.

Nå er det snart så jeg ønsker David James på banen!! Værre skussmål kan vel ikke Robinson få?
Og England som har produsert 2 meter høye monstere av midtstoppere i 100 år sliter inne i egen boks på dødballer imot :shock:

Men må jo legge til at den perioden England var gode var de virkelig GODE. Det var betryggende. Når er de på vei mot formen. Derfor passer det utmerket at det ikke ble tyskere i neste runde.

En kamp til nå så er England "der". Rooney har en stigende formkurve. Offensivt begynner det å bli bra. Joda, England kan nå langt. Veldig langt.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 20 Jun 2006, 23:46 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6462
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
ble hvertfall en severdig kamp, og det kan man jo ikke si om det hverken England eller Sverige har vist tidligere i VM. Tror Sverige får problemer mot Tyskland. Ecuador er umulig å forutsi, men normalt bør England ta dem.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 21 Jun 2006, 16:52 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 09 Apr 2005, 14:47
Posts: 2722
Location: Oslo
England skuffer nå veldig synes nå jeg da, det samme gjør forøvrig Brasil. Blir ikke overrasket hvis England ryker ut mot Ecuador..

_________________
Always red and white


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Jun 2006, 17:48 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Da er det pause mot Ecuador. Meget søvndyssende så langt. England er meget stillestående. Har ikke sett så dårlig bevegelse i en fotballkamp siden jeg selv var på banen for supporterklubbens bedriftslag i vinter!

Dette skal ikke være mulig med det mannskapet England har??

Jeg forventer og forlanger at sindige Svennis pisker gutta ut på banen igjen og starter 2. omgang med å løpe filler av Ecuador!! :evil:

VM-gull my A**!!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Jun 2006, 18:48 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 00:28
Posts: 1116
Location: Meymaneh, Afghanistan
1 0 nå, tam kamp..hva driver England med egetlig, greit nok de styrer kampen. Men, hvor er sjansene??

_________________
eer du fra vinger du æl?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Jun 2006, 18:54 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Jaja, det hangler og går. Med en småspyende Beckhams høyrefot.

Hvor langt kan man egentlig hangle seg i et VM? Uansett om motstanderen heter Nederland eller Portugal i kvartfinalen er jeg redd (Eller glad...) det er bråstopp for England.

På den positive siden var det godt å se at Rooney spiller seg i form til alvoret begynner..i Premier League!

Og så får vi håp John Terry fortsetter å kløne videre i PL for Chelski.

England er jo det laget som ligner minst på England i årets VM. Tror jeg skal adoptere Australia fra nå av. De spiller ihvertfall engelsk!!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Jun 2006, 19:00 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 00:28
Posts: 1116
Location: Meymaneh, Afghanistan
Hva driver F. lamard med om dagen..han sliter med og sette skuddene om dagen gitt. Jævlig synd, virkelig håpe England reiser seg mange hakk til neste kamp, hvis de skal forsette og hevde seg i dette VM`et.

_________________
eer du fra vinger du æl?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Jun 2006, 23:02 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Og da ble det til slutt Portugal for England i neste runde. Ja..om Portugal kan stille lag da? Etter opptelling av antall kort får man bare håpe Portugal har 11 spilleberettigede.

Og Deco må stå over kvarten, noe England skal takke for.

Keepern til Portugal gjør alt han kan for å leke David James forresten. Så mye tvilsomt feltarbeid har ikke verden sett siden...sist David James ble observert. Har Svennis litt humor putter han James i mål mot Portugal.

Et svekket Portugal i neste runde altså...skal Svennis bevise at det faktisk går an å hangle seg til en semifinale i VM? Isåfall: England, verdensmester 2006..i hangling.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Jun 2006, 13:54 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Ashley Cole reddet røøøven til England i går gitt. Det kaller jeg helhjertet innsats på den sjansen til Ecuador etter 11 min. :wink:

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 30 Jun 2006, 19:56 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Jaja, de lagene som spiller morsomst fotball forsvinner en etter en. Spania, Nederland og nå Argentina. Hvis det er en trend at de som spiller den kjedeligste fotballen går videre er England skyhøye favoritter til å vinne hele VM!

Men jeg skal støtte Svennis i at det eneste som teller er å vinne. Han har rett, det deles ikke ut stilkarakterer i fotball. Heldigvis..for England.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 30 Jun 2006, 21:43 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6462
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Tyskland har kanskje spillt kjedelig i tidligeer VM, men har da definitivt vært ett av de mest severdige i dette VM.

Litt dårligere i dag, men målet var jo en perle.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 01 Jul 2006, 18:53 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Det er EN mann på dette laget som gidder å prøve, gidder å underholde.....synd han har så tragiske medspillere!!!

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 154 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group