KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 29 Apr 2024, 16:16

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
PostPosted: 10 Apr 2006, 12:07 
Offline
Saftblander

Joined: 10 Apr 2006, 12:05
Posts: 13
Hei. Vi Glimtsupportere er temmelig oppgitt over den svake dekningen av Adeccoligaen til TV2 som skulle satse på fotball i år. Derfor har jeg komponert denne mailen som jeg håper å få med meg flest mulig supportere fra flest mulig klubber med på, en slags underskriftkapanje om dere vil..

Quote:
Hei

Jeg er en supporter av Glimt (legg inn Klubben din) som hadde gledet oss over at adecco skulle få større dekning på TV og Web-tv etter den nye TV-avtalen.

Til vår store skuffelse ser vi at det ikke er mulig å få se kamper på Web-TV for vårt lag, noe som ikke koster all verden og som dere garantert ikke vil tape penger på, i og med at interessen for Adeccoligaen er sterkt økende. Legg inn noe relame før og etter kamp og i pausen, så går dere i pluss, samtidig som dere gir service til det norske folk. Vi synes det er ufint å kjøpe opp rettigheter for tv-sendinger fra adeccoligaen uten å bruke dem.

Dekningen på ordinær TV av Adecco er direkte pinlig. Dårlige TV-bilder fra to kamper. Det er 16 lag i Adeccoligaen, ikke 2. Vi har forståelse for at opprykkskanditatene får størst oppmerksomhet. Men slik som det ligger ann i dag er det ikke bare Aafk og Strømsgodset som er klare kandidater til opprykk. Det er 3-4 lag til som kommer til å blande seg i toppen.

Med Hilsen




send mailen til gunnar.stavrum@tv2.no

_________________
Bodø/Glimt til æ dør


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 10 Apr 2006, 16:20 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Enig i mailen. Kanskje supporterklubben kunne kastet seg på denne?

Men vi er vel ikke talsmann for de såkalte opprykkslagene i år, så vi bør vel heller slå i bordet med at mange lag i Adeccoligaen er tradisjonsrike klubber med en fin historie i norsk fotball. KIL, Moss, Glimt, Sogndal..og muligens noen flere er jo velklingende navn når man snakker norsk fotball historie.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 121 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group