KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Mar 2024, 12:48

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 18 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject: Re: Moss-Hamskam
PostPosted: 16 Feb 2010, 20:50 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 18 Jul 2005, 01:31
Posts: 1015
Location: Oslo
Neil Lennon wrote:
Har sendt følgende mail til informasjonssjef Siv Stenseth siv.stenseth@sparebanken-hedmark.no :

Hei!

Det har kommet meg for øret at Sparebanken Hedmark i år skal sponse HamKan med mer enn hva enn man skal sponse eliteserielaget Kongsvinger med. Jeg lurte på om dere kan berolige meg med at dette ikke er tilfelle. SKulle det være riktig synes jeg det er meget beklagelig at banken ikke ser at et eliteserielag har en større verdi enn ett 2.div lag, og at mine og andre kunders penger brukes på ren støtte lokalstøtte til et lag som befinner seg i kommunen der bankens hovedkontor ligger.



Vi er flere kunder som lurer på dette, og som mener dette har betydning for videre bankforbindelse.



Venter i spenning på svar på denne ja. :twisted: Det ville jo være tragisk hvis så var tilfelle, uansett hvor stort nedslagsfelt det er på Hedemarken. Man snuser jo på andre banker også og dette vil være en sterk pådriver i så måte


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Moss-Hamskam
PostPosted: 16 Feb 2010, 21:56 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 28 Mar 2005, 18:28
Posts: 1648
Location: Oslo/Kongsvinger
Skal lese litt årsrapporter for å se om jeg kan få bekrefte min hypotese om at prosentvis markedsandel er større i vår region enn hamarregionen.

Ikke fått noe svar på mailen enda. Men om flere sender mail til SH gjør det ikke noe.

Uansett skal jeg garantert bytte bank om kamma får mer penger.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Moss-Hamskam
PostPosted: 18 Feb 2010, 23:18 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 28 Mar 2005, 18:28
Posts: 1648
Location: Oslo/Kongsvinger
Fått svar på Sparebanken. Faktisk bruker de IKKE mer penger på skamma enn KIL. Poster positivt svar fra banken her:

Hei!



Du skriver at du hører banken i år skal sponse HamKam (2. div) med mer enn hva enn vi skal sponse (eliteserielaget) Kongsvinger.



I følge sponsoransvarlig i banken er dette ikke tilfelle, så jeg kan berolige deg!



Dersom dere legger sponsing til grunn for valg av bankforbindelse burde jo valget uansett være soleklart.
Ingen annen bank i Hedmark engasjerer seg så bredt og med så store beløp som oss.

Håper dette var et tilfredsstillende svar,

hilsen Siv S

Med vennlig hilsen
Sparebanken Hedmark
Siv Stenseth
informasjonsdirektør


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 18 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group