KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 29 Apr 2024, 07:21

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 19 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 30 Sep 2005, 14:52 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Karlsen wrote:
Ja sorry Raggen, men faktisk har jeg ikke klart å få sterke følelser for det norske landslaget. og tru på jeg har tatt en del runder med meg selv for å finne ut av dette. Men det kan vel også være at jeg ikke akkurat er nasjonalist. Javisst, det er deilig å være norsk da langrennsgutter parkerer resten av verden, eller når Gamsten blir stjerne på balløya. Man er jo tross alt norsk. Men poenget er at KIL-Follo og ligacup mellom Man United og Rochdale er mer interessat enn landslaget. Spør meg ikke hvorfor! :?


Javisst jaggu var det artig å være norsk når en landsmann gjorde jobben sin og senket man u :twisted:

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 30 Sep 2005, 15:47 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Du kan ikke dy deg nei Korslundinho..hehe

Takk for oversikten Raggen!
For å starte med en forkortelse: UBC står for Ullevål Bussiness class!! Dette er pamper over alle pamper. Disse folka har såvidt meg bekjent også tilgang til alkoholholdige drikkevarer. Hvorfor i h... ikke vanlige supportere får den tilgangen i samme grad er et mysterium. Fiffene kan ta seg et vinglass, men en vanlig supporter får ikke øl. Noe sånt som øltelt inne på stadionområdet har NSA prøvd å få til, men det er vel ingen bombe at det ikke er mulig.

Når det gjelder billetter har KIL supporterklubb en kvote gjennom NSA til landskamper. Vi har selvfølgelig ikke til cupfinaler, men finalelagenes supportere får en liten kvote hver gjennom NSA. Og det er greit også, jeg vil for skams skyld ikke oppta en plass som en Molde eller LSK supporter hadde gjort alt og litt til for å få! Kan tenke meg marerittet med vill kamp om cupfinalebilletter internt i supportergjengene. Sikkert mange hardbarka supportere som ike får tak i billett. Og det er en skam. Er det noen som fortjener festen er det de som støtter opp i hverdagen og reiser rundt og ser laget sitt.

Fordlingsnøkkelen har faktisk blitt bedre det siste året :shock: Tenk hvor ille det var! NSA har hatt flere fingre med i spillet her og jobbet målbevisst mot at supporterne skal få større kvote av cupfinalebillettene. Marginale forskjeller, men dog et framskritt.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 07 Oct 2005, 11:23 
Offline
Materialforvalter

Joined: 20 Jul 2005, 14:09
Posts: 88
Location: Oslo
Nå ser jeg at Skottene faktisk sender borti 500 mann til Ullevaal på lørdag for å heie frem Moldova. De har sågar lært seg moldovske kampsanger gjennom Romanias ambassade i London. Dett er attpåtil samtidig som Skottland selv spiller viktig kamp mot Hviterussland på Hampden Park.

Makan til supportere skal man leite lenge etter. Jeg VIL ha det sånn i Norge også.

_________________
Så stolt, så Vål`enga!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 07 Oct 2005, 11:52 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6461
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
De tenger det vel, for det kommer neppe mange Moldovere


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 19 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 129 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group