KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Mar 2024, 11:12

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 21 Sep 2005, 11:58 
Offline
Reserve

Joined: 02 Sep 2005, 12:06
Posts: 157
Hva med den lille lielle stakkars naboen i grønt som heter Grue....HAHAHA...4.div!! Tipper Ståle synes det er stas....han som hater KIL... :oops:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 21 Sep 2005, 12:56 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Sander ikke opp, Grue ned. Skal vi sette kronen på verket med Skamma ned? Isåfall skal jeg så smått begynne å vurdere om grønt faktisk kan være en ålreit farge :P


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 24 Sep 2005, 10:37 
Offline
Saftblander

Joined: 24 Sep 2005, 10:10
Posts: 11
Ja til Sander og Øivind Berg, nei til Kongsvinger or Raggen! Heia den som vinner buksa full av kvinner, uah den som taper buksa full av aper! Raggen er en premiestut!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 24 Sep 2005, 16:13 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
DaddyO wrote:
Ja til Sander og Øivind Berg, nei til Kongsvinger or Raggen! Heia den som vinner buksa full av kvinner, uah den som taper buksa full av aper! Raggen er en premiestut!


Neste gang kan vi kanskje håpe på noe mer konstuktivt?

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 24 Sep 2005, 20:13 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
DaddyO er ikke det en sånn dårlig oney M låt :roll:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 24 Sep 2005, 21:23 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
...her skulle det være ;-)

Får vel spore dette tilbake til trådens tema!!

Da er 3.div. avdeling 5 avgjort.....

Elverum kliner tiul med hele 5-0 borte mot Eidsvold IF og vinner dermed avdelingen.....heislaget har dermed muligheten til opprykk til 2.div. via kvalifisering mot vinneren av en annen 3.div. avdeling!!

Sander går på ei kjempeblemme hjemme mot Trysil, taper 3-0 på hjemmebane!!

KIL-2 avsluttet serien med 2-2 mot Stange...blir dermed nr. 2 i serien!!

Så... da blir det heller ingen lokale lag i 2.divisjon neste år.....vi rykker i hvert fall ikke ned fra 1.divisjon ;-)

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 13 Jan 2007, 21:59 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
På tide å dra opp denne tråden og informere om at Sander's A-Lag i dag fikk til et ganske brukbart resultat mot vårt jr-lag (Interkrets)!

Sander A - KIL jr-Interkrets 1-7!!

.....tenke seg til....for noe år siden skulle de ta over som distriktets flaggskip ;-)

....SanderAirforce har tydelig gått inn for landing!!

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 13 Jan 2007, 22:05 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Hehe.. for en gjeng!! :lol:

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 13 Jan 2007, 22:57 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 11 May 2005, 20:35
Posts: 1387
Location: Nes/Romerike
Flytt denne tråden da gitt har ikke noe med A laget å gjøre......


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 14 Jan 2007, 03:09 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Raggen wrote:
På tide å dra opp denne tråden og informere om at Sander's A-Lag i dag fikk til et ganske brukbart resultat mot vårt jr-lag (Interkrets)!

Sander A - KIL jr-Interkrets 1-7!!

.....tenke seg til....for noe år siden skulle de ta over som distriktets flaggskip ;-)

....SanderAirforce har tydelig gått inn for landing!!


Jaggu i meg debuterte ikke bror din for Interkrets i dag også. ;)

Uansett, Sander var så dårlig at jeg trur nok det blir nedrykk på dem i år.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 14 Jan 2007, 10:43 
Offline

Joined: 14 Jan 2007, 10:26
Posts: 2
Enig i at kampen NTG-Sander i går var enveis kjøring! Men slik er det hver vinter/vår når NTG spiller mot lokale lag. De har vel slått Galterud og Rasta med omtrent de samme siffrene på omtrent den samme tiden forrige sesong. Slike resultater kan man ikke henge seg opp i, da NTG trener omtrent 3 ganger så mye, og har ikke en av og på bryter som de lokale lagene har.

Når det gjelder samarbeidet som har vært diskuterte/nevnt i tidligere i denne tråden, så må jeg jo si at det samarbeidet har KIL likesåvel "drept" som det Sander har gjort. I stedet for å hjelpe Sander med det nevnte opprykket, valgte Kil den geniale løsningen å låne spillerne sine ut til andre klubber, enn å tenke langsiktig for sine talenter. Hvis Kil ville hatt et lokalt lag i 2 div, så hadde Kil bidratt litt! Men man snakker om å være KONGE på egen haug!! Utover dette, så har faktisk Kil og Sander en ok dialog, men dette får ikke dere som kaller dere supportere med dere.

Det er sannsynlig at det ikke vil bli noe 2 div lag i distriktet. Dette fordi Kil som klubb IKKE vil, og da tenker jeg ikke på Sander spesielt, men også evt andre klubber som lokalt vil kjempe om opprykk. Sander har heller aldri hatt ambisjoner om å bli "flaggskipet" i distriktet. Hvor har dere dette fra. Vi alle vet hvor rammene ligger....eller! :oops:

_________________
R.Keane


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 14 Jan 2007, 22:38 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
.....det har vi vel fra en midtstopper på Sander, men denne diskusjonen trenger vi kanskje ikke dra opp noe mer ;-)

Ellers, at vi supportere ikke får med oss så veldig mye av det som diskuteres mellom de forskjallige klubbene i distriktet har du nok helt rett i. Det kommer vel som et resultat av at informasjonen om slikt aldri kommer ut til oss.

Men.....som andre har etterspurt. Denne tråden kan vel nå flyttes over på et mer egnet forum!

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2007, 13:53 
Offline

Joined: 14 Jan 2007, 10:26
Posts: 2
Du har rett i det Raggen, derfor finner jeg det også litt merkelig at dere som liksom skal holde med flaggskipet i distriktet, føler dere provosert av innlegg som blir lagt inn av bl.a Sander airforce..... Utspill som kommer derfra er, og vil bli utspill/innspill fra en som ikke mener noe annet enn at Sander i den perioden dette var snakk om, faktisk gjorde det bra på sitt nivå! Det er jo ikke alt for mange år siden at Sander A-Lag slo Kil sitt A-lag 1-0, men som du sikkert vil kontre med, så var dette ikke i sesong osv....men slik er jo fotball!

Uansett! Både Sander og KIL ville i den perioden Sander var gode på sitt nivå, hatt nytte av å ha et lag i 2 div, så hvorfor ville ikke Kil hjelpe en nabo i "nød", og også seg selv i fremtiden? Tror helt sikert at hvis det er spillere på Sander som i fremtiden får tilbud om å prøve seg i Kil, så tror jeg helt sikkert at den/disse spillerne er de første på trening! Så dypt ligger hatet mellom Sander og Kil! :wink:

_________________
R.Keane


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2007, 14:38 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Nå er jeg av typen som liker å kommentere de fleste innlegg, selv om jeg forstår at enkelte kun er lagt ut for å provosere. I tillegg må folk som er ute etter å provosere regne med å få "høre det" når en gang virkligheten viser seg ;-)

KIL kunne sikkert hatt nytte av mer/bedre samarbeid med klubbene rundt i distriktet. JEg kjenner ikke til hva som er gjort eller hva som gjøres, men jeg registrere i hvert fall at det går en del yngre talenter fra våre jr-lag til klubber rundt i området. Ellers så er det vel opp til hver enkelt spiller å ha ambisjoner til seg selv. Er folk gode nok for KIL's A-lag, og de ønsker å prøve seg i distriktets beste klubb, så regner jeg med at KIL tar i mot dem med åpne armer......uansett hva "propellflyet" på Sander måtte mene ;-)

For egen del ønsker jeg Sander alt godt i fremtiden :-)

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Svett BK vs. Sander
PostPosted: 16 Jan 2007, 18:50 
Offline
Materialforvalter

Joined: 19 Apr 2005, 19:04
Posts: 59
Location: Oslo
Forresten spiller Svett BK årets første treningskamp, mot Sander i storhallen på Kongsvinger 28 januar.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 25 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group