KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 26 Apr 2024, 07:03

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject: Farvel EM
PostPosted: 17 Nov 2007, 21:58 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Da ser det ut til at EM plassen røyk.

Norge tapte fortjent mot Tyrkia.

Ikke overraskende viste Tyrkia at de har bedre enkeltspillere enn Norge.
Men det som virkelig sjokkerer meg og som jeg så på som utenkelig var at Tyrkia skulle fighte Norge i senk.

Dette var et realt lagtap for Norge.

- Det blir gjort feil i laguttaket. Tettey, et stort talent, ble for lett på dette nivået. Videre er ikke Steffen Iversen ving. Og en med løpskapaistet og god form denne sesonge, Jan Gunnar Solli satt på benken. Målgarantist Helstad satt på benken.
- Taktiske blundere av Hareide. Helstad kom minst 20 minutter for seint på banen. Iversen og Carew ute av form begge to var på banen for lenge. Videre turte han ikke å flytte opp ekstra med folk før helt på slutten.
- Viljen til å løpe og vinne dueller var mangelfull. Virket noe tafatt over hele linja.

Vel..kan vel trygt kalles synsing dette. Men tapet er som sagt svært fortjent. Dessverre.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 17 Nov 2007, 22:18 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 10:22
Posts: 593
Location: Oslo/Kongsvinger
FAEN.

Ikke roet meg tilstrekketlig til å være helt objektiv, men for det første er jeg helt enig med deg, Karlsen, og for det andre, NEINEINEI!11

_________________
Forza!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 17 Nov 2007, 22:51 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 09 Apr 2005, 14:47
Posts: 2722
Location: Oslo
Dritt-landslag! :evil:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 18 Nov 2007, 01:01 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
.....da er ferieplanene for 2008 endra. I stedet for 1 uke i Alta og 3 i Alpeland, så blir det nå 4 uker med myggnetting i Alta.

MØKKALAG!!!

Faen meg sikker på at KIL hadde skap flere sjanser en Norge mot Tyrkia i dagens kamp :evil:

Åge's eneste plan: "Lemp ballen inn mot mål......så ser vi hva som skjer, ikke godt å si hva som kan hende, på en vakker dag er det heller ikke umulig at Panser setter inn et brassespark".

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 18 Nov 2007, 01:02 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6461
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Har avbestilt EM-bilettene for lenge siden, men hadde begynt å håpe igjen etter at Carew har sørget for at vi hang med i kampen om EM bilett igjen, men vi holdt i 20 min i dag og det er ikke nok mot Tyrkia som er bedre teknisk og ville mer i denne kampen.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 18 Nov 2007, 01:11 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Egentlig er det like greit.....Tyrkia er i det minste et fotballag. Har spillere med tekniske ferdigheter som fotballspillere bør ha. Norge er totalt talentløse. Vi skaper TO sjanser på en hel kamp.....det er til å grine av!!

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 18 Nov 2007, 14:49 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Panzer sitt mål burde jo telles som to!

Og nå er det på tide at Gamsten blir vraka.....
Skjeldbred burde spilt fra start.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 18 Nov 2007, 16:38 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 09 Apr 2005, 14:47
Posts: 2722
Location: Oslo
Gamsten spiller mye bedre nå, enn det han gjorde i kampene før Hellas kampen, og fortjener helt klart å spille.

Hvem hadde gjort en bedre jobb enn Gamst Pedersen? :roll:


Enda mer betenkelig er det at Norge må starte med en debutant i en slik kamp som blir kastet rett inn til ulvene. Det måtte vel være andre som kunne startet kampen på bekostning at Tettey?

Man kan gjerne argumentere med at Tettey har spilte gode kamper mot Valenica for kort tid siden, men det blir faktisk noe litt annet..


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 18 Nov 2007, 16:46 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Støtter Korslunds syn på Gamsten. Gamst er en sånn en som må ha gode medspillere for å være god sjøl. Det har han i Blackburn. Og det mangler han på Norge.

Hvem en alternativ venstrekant skulle vært kan man jo diskutere, Vaagan Moen kanskje? Eller Daniel Braaten? Han har noe svært viktig i internasjonal fotball: Fart!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 18 Nov 2007, 16:51 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
ManUtd wrote:
Gamsten spiller mye bedre nå, enn det han gjorde i kampene før Hellas kampen, og fortjener helt klart å spille.

Hvem hadde gjort en bedre jobb enn Gamst Pedersen? :roll:

Tettey spilte jo betydelig bedre enn Gamsten, så at du fordømmer han og forguder Gamsten kan jeg ikke forstå. At han spiller bedre enn han gjorde før Hellas-kampen skulle bare mangle. Det var noe av det dårligste jeg har sett av en fotballspiller. Han er rett og slett for dårlig for Norge med tanke på det han har bidratt med de siste landskampene. Slapp, dårlig innsats, elendige innlegg, 1 av 10 pasninger treffer medspiller.

Huseklepp kunne vel kanskje gjort det greit. Synes også at spillere som Braathen og Skjelbred manglet på et Norge-lag uten ballkontroll.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 18 Nov 2007, 16:56 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 09 Apr 2005, 14:47
Posts: 2722
Location: Oslo
Korslund wrote:
ManUtd wrote:
Gamsten spiller mye bedre nå, enn det han gjorde i kampene før Hellas kampen, og fortjener helt klart å spille.

Hvem hadde gjort en bedre jobb enn Gamst Pedersen? :roll:

Tettey spilte jo betydelig bedre enn Gamsten, så at du fordømmer han og forguder Gamsten kan jeg ikke forstå. At han spiller bedre enn han gjorde før Hellas-kampen skulle bare mangle. Det var noe av det dårligste jeg har sett av en fotballspiller. Han er rett og slett for dårlig for Norge med tanke på det han har bidratt med de siste landskampene. Slapp, dårlig innsats, elendige innlegg, 1 av 10 pasninger treffer medspiller.

Huseklepp kunne vel kanskje gjort det greit. Synes også at spillere som Braathen og Skjelbred manglet på et Norge-lag uten ballkontroll.


At du sier at jeg forguder Gamsten, kan jeg ikke forstå.. Eneste jeg sier at at han spiller mye bedre NÅ, enn det han gjorde FØR Hellas kampen. Og da ser jeg ingen grunn til å ikke la han fortsette.. Ihvertfall så lenge det ikke finnes noen andre klare alternativer.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 18 Nov 2007, 17:08 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Jo, Huseklepp hadde funket mye bedre enn Gamsten slik som MGP spiller nå. Han spiller kanskje mye bedre nå, men det er langt ifra så bra at han kan spille fastpå landslaget. Synd han skal ha klippekort siden han spiller i PL.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 18 Nov 2007, 17:15 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 09 Apr 2005, 14:47
Posts: 2722
Location: Oslo
Ja, ikke sant. Det var vel enda en spiller med svært lite, eller ingen landslagserfaring som kunne sendt Norge til himmels i går.. :roll:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 18 Nov 2007, 17:22 
Offline
Reserve
User avatar

Joined: 14 May 2005, 22:51
Posts: 285
Om bare Pelu hadde vært norsk.. da hadde vi vært i EM!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 18 Nov 2007, 17:31 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
ManUtd wrote:
Ja, ikke sant. Det var vel enda en spiller med svært lite, eller ingen landslagserfaring som kunne sendt Norge til himmels i går.. :roll:

Det handler da vel faen ikke om hvor mye landslagserfaring du har... Om du er god nok eller om du ikke er god nok. Huseklepp hadde vært et bedre alternativ enn Gamst. Og om det er landslagserfaring det går på, så bør vel Gamsten snart prøve å spille litt bra....

_________________
Image


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 29 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group