KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Mar 2024, 15:54

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 
Author Message
PostPosted: 03 Nov 2007, 20:53 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Start!

Overraskende nedrykk egentlig. Vil de oppleve en spillerflukt? Strømstad, Hæstad, Høie etc blir vel neppe med ned? Vil de klare å framstå som et topplag i Adeccoligaen?

Jeg er ikke så sikker på det. Start er tilsynelatende veldig vanstyrt og trenge rkanskje noen år nede for å begynne på nytt?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 03 Nov 2007, 22:22 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Gråter ikke over at Start som sådan rykket ned. Nå må Erik S reise et par turer til de store skogene. Vi skal høe mye prat fra ham og Matta framover.
Kjenner ikke økonomien i Start, men de har vel til å satse og scratche ganske raskt.

Sandefjord blir en vanskelig motstander, et lag KIL aldri har slått. Statistikken betyr i utgangspunktet ikke så mye, men alle lag har noen forbannelser og halvforbannelser.

Like interessant er om vi ønsker Glimt eller Odd i adecco neste år? Tror vel Odd klarer et hanglende Glimt ut fra den flyten de nå har. Dog er Glimt et lagt som kan slå alle om de finner tonen med seg selv (jamfør 6-1 vs HK).

***


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 04 Nov 2007, 01:24 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Odd har vært på nedadgående i flere år og tror de kan fortsette nedturen om de rykker ned.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 04 Nov 2007, 16:05 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Mye enig i det med Odd, men kanskje Glimt ikke klarer å holde samme nivå neste sesong. Odd virker mer 'samlet' nå enn BG.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 05 Nov 2007, 10:05 
Offline
Spiller
User avatar

Joined: 05 Apr 2006, 20:40
Posts: 402
ivo wrote:
Sandefjord blir en vanskelig motstander, et lag KIL aldri har slått. Statistikken betyr i utgangspunktet ikke så mye, men alle lag har noen forbannelser og halvforbannelser.
***

Jeg har da vært i Sandefjord og sett at KIL har vunnet lett 3-0. Begynner å bli noen år siden men.... husker bl.a. en perle av Stormoen fa 20 meter.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 05 Nov 2007, 14:21 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
Kjenner ikke økonomien i Start, men de har vel til å satse og scratche ganske raskt.
De skal ha et budsjett på kr hold deg fast 85 millioner kr


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 05 Nov 2007, 19:41 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
atomvinter wrote:
ivo wrote:
Sandefjord blir en vanskelig motstander, et lag KIL aldri har slått. Statistikken betyr i utgangspunktet ikke så mye, men alle lag har noen forbannelser og halvforbannelser.
***

Jeg har da vært i Sandefjord og sett at KIL har vunnet lett 3-0. Begynner å bli noen år siden men.... husker bl.a. en perle av Stormoen fa 20 meter.


sant nok - slått dem flere ganger. hvem tenker jeg på????


Top
 Profile  
 
 Post subject: ODD NED?
PostPosted: 08 Nov 2007, 22:34 
Offline
Reserve

Joined: 24 Jun 2005, 18:15
Posts: 297
Location: Oslo
bodølaget vant 1-0 i Skien, meget overraskende. Ikke minst med tanke på glimts elendige avslutningen på sesongen.

Tenkt da på hva KIL kunne fått til mot Oddrane! Bittert å tenke på at det skilte så lite til kvalikk.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 12 Nov 2007, 00:56 
Offline
www.kilsk.com

Joined: 23 Jun 2005, 16:26
Posts: 402
Location: På nålspissen av Vangen
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=184061

hehe, en grei velkomst dette?

Den korte lunta til Flindt Bjerg tente fort i hvertfall..

_________________
Smile, and the world smiles at you
Laugh alone, and the world thinks you are an idiot


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 12 Nov 2007, 11:44 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 28 Mar 2005, 18:28
Posts: 1648
Location: Oslo/Kongsvinger
Overraskende at Start rykket ned, og ikke like greit for de av oss som har sørlendinger i heimen. Kan sette ting og tang på prøve det kommende året det. Skal vel ikke påsta at stemningen i heimen har vært direkte god siden nedrykket. :-)

Men når det er sagt så har jeg aldri sett KIL tape og Kr.sand, og jeg har sett flere KIL kamper der gjennom 90-tallet. Håper på buss ned neste år og stort oppmøte fra KIL-supportere. Har jo blitt ganske fin stadio der nede.

Når det gjelder dagens kvalifiseringskamp håper jeg Odd rykker ned. Ikke det at jeg har noe positivt forhold til Bodø Glimt, snarere tvert om. Men det er nå slik at det er kortere å reise til Skien på bortekamp.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 22 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group