KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 29 Mar 2024, 17:07

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
PostPosted: 28 Oct 2007, 21:05 
Offline
Kaptein

Joined: 04 Sep 2007, 22:01
Posts: 747
Location: kongsvinger
jeg må si jeg er imponert over brann..... den entusiasmen... det fine spillet.... tenk den dagen kil vinner tippeligaen å vi synger som bergenserne :D :D :D :D :D


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 28 Oct 2007, 21:11 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Den dagen det er overfyllt på Gjemselund, samt at hele rådhusplassen er stappa med folk som vil se KIL på storskjerm.......ja da du.... da er jeg redd jeg våkner opp og bare har hatt en god drøm!!

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 28 Oct 2007, 22:21 
Offline
Kaptein

Joined: 04 Sep 2007, 22:01
Posts: 747
Location: kongsvinger
fy faen det hadde vært bra... :D :D


Top
 Profile  
 
PostPosted: 02 Nov 2007, 23:21 
Offline
Reserve

Joined: 24 Jun 2005, 18:15
Posts: 297
Location: Oslo
bergerud wrote:
jeg må si jeg er imponert over brann..... den entusiasmen... det fine spillet.... tenk den dagen kil vinner tippeligaen å vi synger som bergenserne :D :D :D :D :D


Men horer har de der også. Martin Andresen skal nå angivelig prøve seg som trener i Oslos horestrøk.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 07 Nov 2007, 20:56 
Offline
www.kilsk.com

Joined: 23 Jun 2005, 16:26
Posts: 402
Location: På nålspissen av Vangen
alle må ha et favorittlag i tippeligaen å, mitt har vært brann i flere år, mye pga slektskap(typ Brann-hooligans som tremeninger) i Bergen og den røde fine farven:):)

men mistet litt respekten for Martin Andresen nå gitt!

_________________
Smile, and the world smiles at you
Laugh alone, and the world thinks you are an idiot


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2007, 08:40 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Enga har nå virkelig driti seg ut med å ansette en "rookie" som trener, som i tillegg skal spille. Ja han har en lederpersonlighet. Men å være trener på høyt nivå, og da i en slik klubb som har en tendens til å bråke samt har en stor masse med uteliggere fra containerhavna på hver kamp er det klart at dette er en for stor oppgave for en spillende trener uten trenererfaring.

Ser man internasjonalt så ansetter de store klubbene folk som har oppnådd ting som trenere/managere. Trenere som har vært ute en vinterdag før. Som har baller og autoritet. Og som kan tålen en støyt eller ti i pressen. Se hva som har skjedd med jyplinger som Bjørnebye, Tørum, Myhreog Normark for eksempel. Sikkert gode trenere alle sammen, men altfor ferske til å stå i skuddlinjen enda. Dessuten manglet de visstnok autoritet i spillergruppa. Se hva som skjedde med Odd da de fikk tak i en gammel sint danske som trua folk med sparken. Det er ikke en jævel på Odd som tør å ta lett på ting nå og det har gitt resultater. Derfor er det direkte oppsiktsvekkende at folk som Semb fortsatt ikke er på feltet.

Men jeg gleder meg. Amatørene fra Oslo øst med en rookie..bråk blir det ihvertfall framover :twisted:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2007, 09:31 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Tørum som tok RBK fra å kunne havne middels til seriegull etter nærmest tidenes avslutning har jo bestått sin prøve. At han ikke ble backet i klubben er ikke nødvendigvis hans feil. Du lykkes ikke i RBK om du ikke har "familien" med deg. Det hadde ikke han - knapt Ola BR hadde det, for han vant jo ikke med stor nok margin for dem!


Andresen er vel en som har vist seg å tåle en trøkk både på og utenfor.
Om enkelte ikke lykkes så er det ingen universell regel om at ingen lykkes.

***


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2007, 14:04 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
ivo wrote:

Andresen er vel en som har vist seg å tåle en trøkk både på og utenfor.
Om enkelte ikke lykkes så er det ingen universell regel om at ingen lykkes.

***


For å være flåsete: Utenom når man går fra KIL til Vålerenga, da lykkes man ikke. Ønsker selvfølgelig Vålerengens IF også all ulykke med en ny trener.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 30 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group