Siden Mancsa er så høye i hatten og lager sin egen tråd, så ser jeg ingen grunn til at man ikke kan ha en Arsenaltråd. Drittslenging tas i Fotballkrangeltråden er dere snille
Hittil har man fått tilbake Bendtner fra et vellykket lån i Birmingham og den unge dansken med flere A-landslagsmål ser ut til å få tillitt av Wenger, selv om det kanskje ikke blir alt mulig fra start denne sesongen.
Ellers har vi fått inn en ny, ung keeper. Lukasz Fabianski. Andrekeeperen til Polen, bak Boruc fra Celtic og faktisk foran Uniteds andrekeeper i 06/07 Tomas Kuszchack (Eller hvordan i alle dager det skrives). Sannsynligvis blir han ikke førstekeeper denne sesongen, men det begynner å bli bra konkurranse for Jensemann, som også har et EM å spille seg inn i....
Ut har Mart Poom og Julio Baptista (takk og lov) gått. Poom til Watford og Julio tilbake til Real Madrid. Reyes ser ut til å bli i Spania, men ikke i Real. Det er uansett veldig usannsynlig at han returnerer til England. Mathieu Flamini kommer også til å bli solgt, pga at han vil komme seg vekk for å få spilletid. Ljungberg ryktes også vekk, han er ikke det samme lenger.
Nye spillere kommer sikkert til å komme inn, og da er det vel helst på vingen man trenger forsterkninger. Ribery har vært linket i et år nå. Hadde ikke blitt lei meg om han hadde kommet. Benni Mccarthy fra Blackburn er også ryktet. En spiss som har nettet mye for en gjeng med jordsparkende idioter som Blackburn og hadde passet fint i Arsenal, selv om han ikke hadde blittt førstevalg.
Slik som stallen ser ut nå, vil jeg prøve meg på å sette opp en sannsynlig startellver til første serierunde:
Lehmann
Eboue - Kolo - Gallas - Clichy
Hleb - Fabregas - Gilberto - Rosicky
Henry - RvP
Klarer dette laget å holde seg nogenlunde skadefritt i forhold til i fjor, så er det ingen grunn til at vi ikke kan kjempe om tittelen..