KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 15 May 2024, 03:37

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 119 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 19 Dec 2007, 12:41 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 26 Jun 2005, 17:25
Posts: 621
Location: Tynset
Det var godt. Smått litt imponert over kampen i går. Fryktet de skulle falle totalt sammen når Zokora ble utvist, men den gang ei.

Vil fortsatt vente litt med å "friskmelde" Robbo, men formen ser ut til å være stigende og kroppsmassen synkende... ;)

Ellers så syns je O`Hara har virket frisk de to innhoppende han har fått og to målgivende på 40 minutters spill er jo også positivt. Kryr jo ikke akkurat av venstrebeinte spiller som klare å treffe medspillere i Tottenham om dagen.

Fikk litt vondt av Defoe når han ble byttet ut etter 20 minutter i går, men håper han gleder seg over at han fikk med seg et mål og at Spurs er videre i ligacupen..


COYS!!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 19 Dec 2007, 12:47 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Funnet deg noe sted å overnatte London til kampen mot Søndrelænd enda?

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 19 Dec 2007, 23:09 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 26 Jun 2005, 17:25
Posts: 621
Location: Tynset
Jepp. Vi ender opp litt sør for Paddington Station. Ikke så langt unna der dere skal være så det ut som på kartet..


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 20 Dec 2007, 01:21 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Vi får Gooner-dritten i semifinalen i Ligacupen!

Starter borte 7. januar og spiller hjemme 21. januar. Ikke helt 100% sikkert enda.

Men da altså.....når skal dere hjem? Det lokter et par netter ekstra i London for min del dette. Skulle i utgangspunktet hjem mandag kveld (20. januar) Men for faen....kan ikke misse dette ;-)

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 20 Dec 2007, 09:59 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 26 Jun 2005, 17:25
Posts: 621
Location: Tynset
Oi, flere som fikk lyst på noen ekstra netter i London nå ja...

(Ikke for å pirke Raggen, men den 20.januar er vel søndagen. Eller er det min kalender som er helt på tur? Da blir det vel helst så kampen spilles tirsdag 22. eller onsdag 23. siden begge lag ser ut til å spille PL lørdag.)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 20 Dec 2007, 11:03 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Hmff....bare ikke dette fører til at kampen mot Sunderland blir utsatt :-(

Men for all del....velger de å kjøre kampen på mandag 20. januar så trenger jeg bare ta 1 natt ekstra.....enda bedre ;-)

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 20 Dec 2007, 11:50 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 26 Jun 2005, 17:25
Posts: 621
Location: Tynset
20.januar er fortsatt søndagen.. ;)

Men sånn je forstår det på nettsia vil kampen bli spilt uka som starter med mandag 21.januar. I og med at neste ligakamp etter først er 30. januar så tviler jeg på at de flytter Sunderland kampen for å spille ligacup mandagen.. Blir nok helst som denne runden, med PL på lørdag og ligacup tirsdag/onsdag..


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 20 Dec 2007, 12:48 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
faen til dato-problemer her nå ;-)

Men ja, det blir nok tirsdag eller onsdag. Får bare håpe det blir tirsdag, da er det ikke tvil, jeg blir over da...lett :-)

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 20 Dec 2007, 17:23 
Offline
Reserve

Joined: 10 Aug 2006, 09:36
Posts: 180
Hvordan er det egentlig å være de to eneste som diskuterer her inne?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 20 Dec 2007, 17:29 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Helt suverent :D

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 20 Dec 2007, 17:34 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
...og da er det avklart!

--------
We travel to Arsenal for the first leg of our Carling Cup semi-final on Wednesday January 9, kick-off 7.45pm.

The return leg at the Lane will take place on Tuesday January 22, kicking-off at 8pm.
--------

Da blir det et par dager ekstra på meg!

De har ikke kommet ut med når billettene blir lagt ut til hjemmekampen, men denne blir garantert utsolgt svineraskt!

Hvis du skal på kampen Jardar så har jo jeg kortet ditt. Har også kortet til en annen kar vi kan bruke hvis det er flere i følget ditt som skal på kampen, men det er mulig at også jeg har en kar som slenger seg med også disse dagene...så da må vi få tak på flere medl-kort. Tror neppe TV klarer å fikse billetter til denne kampen, men kan høre med Frydenlund om han har noen kort til "utlån" hvis dere alle skal på kampen, både "Trysil-expressen" og fruer ;-)

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 29 Dec 2007, 19:09 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Dere som henger i denne tråden kan vel ikke akkurat klage på et kjedelig liv? Var en smule dramatisk mot Reading :P


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 30 Dec 2007, 22:48 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Glad jeg slapp å se kampen, ellers hadde jeg vel blitt liggende på intensiven til langt ut i 2008!

COYS!

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 31 Dec 2007, 16:32 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 22 Apr 2005, 13:20
Posts: 1372
Location: Auli, Nes
Så ikke kampen, men målene ble vist på Canal + under en annen kamp. Var relativt frustrert utover i andre omgang, kan man si. Tror det var bra at jentungen ikke var hjemme, for det var ikke bare pene gloser som runget ut i stua.
Det gikk heldigvis bra til slutt.

_________________
"Hånda i været, midterste finger
Den er til alle som ikke er Vinger"

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 04 Jan 2008, 22:07 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Tottenha - Reading igjen i FA cupen! Sitter nå og ser på odds på denne kampen på Unibet. Oddsen går klart i favør Spurs, naturlig nok. Og de vinner nok. Men jeg sitter her og grubler på resultat-tipset! :P

6-4 er ikke oppført som alternativ. Og hvor stor er sjansen for at det blir det igjen?? Ellers er det kun 1,60 i odds på at det blir over 2,5 mål i kampen, mens under 2,5 mål gir 2,20 ganger pengene.

Oddsen på at Reading leder til pause og Tottenham vinner til slutt er på hele 26!! Kan det gjenta seg? Slett ikke umulig. Faktisk et spill å vurdere.

Men det mest fornuftige her er vel å gjøre det jeg burde gjort så mange ganger tidligere også: La være å spille på Spurs! De har ødelagt både 12ere og tripler!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 119 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group