KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 19 Apr 2024, 12:09

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 24 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Arsenal 2007/2008
PostPosted: 31 May 2007, 09:39 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Siden Mancsa er så høye i hatten og lager sin egen tråd, så ser jeg ingen grunn til at man ikke kan ha en Arsenaltråd. Drittslenging tas i Fotballkrangeltråden er dere snille :)

Hittil har man fått tilbake Bendtner fra et vellykket lån i Birmingham og den unge dansken med flere A-landslagsmål ser ut til å få tillitt av Wenger, selv om det kanskje ikke blir alt mulig fra start denne sesongen.

Ellers har vi fått inn en ny, ung keeper. Lukasz Fabianski. Andrekeeperen til Polen, bak Boruc fra Celtic og faktisk foran Uniteds andrekeeper i 06/07 Tomas Kuszchack (Eller hvordan i alle dager det skrives). Sannsynligvis blir han ikke førstekeeper denne sesongen, men det begynner å bli bra konkurranse for Jensemann, som også har et EM å spille seg inn i....

Ut har Mart Poom og Julio Baptista (takk og lov) gått. Poom til Watford og Julio tilbake til Real Madrid. Reyes ser ut til å bli i Spania, men ikke i Real. Det er uansett veldig usannsynlig at han returnerer til England. Mathieu Flamini kommer også til å bli solgt, pga at han vil komme seg vekk for å få spilletid. Ljungberg ryktes også vekk, han er ikke det samme lenger.

Nye spillere kommer sikkert til å komme inn, og da er det vel helst på vingen man trenger forsterkninger. Ribery har vært linket i et år nå. Hadde ikke blitt lei meg om han hadde kommet. Benni Mccarthy fra Blackburn er også ryktet. En spiss som har nettet mye for en gjeng med jordsparkende idioter som Blackburn og hadde passet fint i Arsenal, selv om han ikke hadde blittt førstevalg.

Slik som stallen ser ut nå, vil jeg prøve meg på å sette opp en sannsynlig startellver til første serierunde:

Lehmann
Eboue - Kolo - Gallas - Clichy
Hleb - Fabregas - Gilberto - Rosicky
Henry - RvP

Klarer dette laget å holde seg nogenlunde skadefritt i forhold til i fjor, så er det ingen grunn til at vi ikke kan kjempe om tittelen..

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 31 May 2007, 20:53 
Offline
Kaptein

Joined: 23 Jun 2005, 19:19
Posts: 758
Location: Gjemselund Stadion
Tror nok forsterkninger må til for å kunne være med i tittelkampen, selv om vi var maks uheldige med skader på Henry og RvP forrige sesong. Men vi så at det var mer enn det som manglet. Dødballer var vi veldig svake på, så det burde hentes inn en stor kar mener jeg.

Keeperplassen er bra dekket med kjøpet av Fabianski. Lehmann beholder nok the first spot foreløpig, men både Almunia og Fabianski er harde konkurrenter.

Forsvaret var et svakt punkt forrige sesong, men unngår vi skader har vi god deking overalt men Eboue, Gilbert og Hoyte på høyre - Kolo, Gallas, Djourou, Senderos på stopperplass - Clichy, Traore + Gallas, Hoyte på venstre.

Vi har nok spillere på sentral midt, men jeg ønsker meg en stor og sterk mann her. Yaya Toure er min drømmespiller her. På kantene er det for tynt med Hleb og Rosicky. Ljungberg er vel på vei ut og Walcott er bedre på topp. Ribery og Babel har vært linka, og hadde vært kjempe.

På topp har vi Henry, Persie, Ade, Walcott, Bendtner og muligens Vela. Ingen behov for forsterkninger her.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2007, 15:03 
Offline
Reserve
User avatar

Joined: 15 Apr 2006, 22:34
Posts: 205
Location: GLÅMLIA
Hleb var faen mæ dårli forrige sesong, var vel omtrent aldri i form. MEN Hleb i form, good!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2007, 15:07 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Tja, Hleb var jo egentlig veldig god etter min mening helt til (og med) 3-1 seiern over Bolton på Reebok i FA-cupen. Da var han helt konge og kunne driblet 20 mann i en telefonboks. Etter det dalte han som bare det og var elendig. Hleb er en spiller osm bare er god da det er bevegelse rundt ham, og da laget var så dårlig som det var i perioden etter den seieren, er det ikke noen bombe at Hleb også så veldig dårlig ut.

Men som du sier, en Hleb i form er god, veldig god.
Skulle bare ønske at han kunne skyte..

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 02 Jun 2007, 12:34 
Offline
Reserve
User avatar

Joined: 15 Apr 2006, 22:34
Posts: 205
Location: GLÅMLIA
Ja, for skyte er han vel blitt vaksinert mot i Arsenal.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 02 Jun 2007, 13:27 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Ta dritten i fotballkrangeltråden a.......
Det ble jo haraball så fort jeg skrev at Anelka var 28 år bare i Unitedtråden så...

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 02 Jun 2007, 17:53 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Da er fly og kampbilletter booket til Emirates Cup på Emirates Stadium i slutten av Juli :)
Skal se Arsenal - PSG og Arsenal - Inter Milan. :D
Gleder meg :D

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 10 Jun 2007, 20:06 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Glåmdalens live-oppdatering wrote:
Haugesund - Notodden
Det er nå bekreftet at Arsenal er i Haugesund for å kjøpe Nordtveit. De skal i forhandlinger i kveld. Nordtveit skal også selv ønske en overgang

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 19 Jun 2007, 23:00 
Offline
User avatar

Joined: 18 Jun 2007, 11:32
Posts: 4
Korslund wrote:
Glåmdalens live-oppdatering wrote:
Haugesund - Notodden
Det er nå bekreftet at Arsenal er i Haugesund for å kjøpe Nordtveit. De skal i forhandlinger i kveld. Nordtveit skal også selv ønske en overgang


Hvilke forhåpninger har vi til det nye norske stjerneskuddet?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 20 Jun 2007, 17:35 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Er høyst usikker. Men han må da ha noe i seg da Wenger var såpass villig til å hente ham til klubben. Da han i tillegg får bli med på oppkjøringen til A-laget i sommer, må han jo være noe for seg selv. Uansett artig med en nordmann i Arsenal igjen.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 22 Jun 2007, 23:02 
Offline
Trener

Joined: 04 May 2005, 19:25
Posts: 957
Location: Oslo
Henry til Barca for 190 mill.. Hvem skal nå score målene for Arsenal??


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 22 Jun 2007, 23:19 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Robin van Persie, som han gjorde i fjor, fler enn Henry...

Derimot, når du klikket mentalt for at jeg fotalte deg alderen til Anelka i United tråden, kan ikke du også holde deg til fotballkrangel?

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 23 Jun 2007, 09:15 
Offline
Trener

Joined: 04 May 2005, 19:25
Posts: 957
Location: Oslo
Javel.. Sorry om jeg bare stiller et spørsmål, var faktisk ikke ment som noe kritikk, bare et vanlig spørsmål.. (Akkurat som man spurte seg da Man U solgte Van Nistelrooy)..

Visste ikke at du var så hårsår..


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 23 Jun 2007, 10:55 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Det faktum at Henry nå er solgt, såklart det gjør meg hårsår da cunts som deg kommer med så utrolig arrogante spm.. Jeg linker til et veldig bra innlegg fra gunners.no (Den første posten)

http://www.gunners.no/forum/index.php?showtopic=2993

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Jun 2007, 00:34 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
http://footyblog.net/2007/06/25/thierry ... ans-video/

_________________
Image


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 24 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 21 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group