KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 18 Apr 2024, 10:03

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
PostPosted: 24 Mar 2007, 18:18 
Offline
Trener

Joined: 28 Aug 2005, 19:27
Posts: 787
Legger ved en link til alle overgangene i Adeccoligaen. Hønsa fører tydeligvis en ganske grundig statistikk. Og med 16 dager igjen til seriestart, skal det vel noe til før det skjer så veldig mye mer på overgangsfronten....

http://fosseberget.net/v4/content/view/139/2/

Ut fra det jeg vet om spillerne, ser det ut til at Sogndal er den desidert største taperen på overgangsmarkedet.
Både Karl Palatu (FC Flora Tallin) og Lukaz Nadolski skal visstnok allerede ha blitt stemplet som for dårlige for laget, og enda en Flo inn (denne gangen en viss Ulrik...) er ikke nok for å kompensere for det de har mistet.... Ser ut som en tung sesong for sogningene, dette. Min subjektive vurdering ellers er at KIL er blant de som har gjort det best her.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Mar 2007, 02:23 
Leste i Vi Menn at de syns Kongsvinger stallen er svekka siden i fra i fjor! Syns ikke det jeg! Vi har mista Rønning og pappagutt, men med de som har kommet inn, så syns jeg vi har en sterkere stall enn det vi hadde i fjor, men vi mangler en skikkelig goalgetter!! Tror Nås kommer til å kjempe med Samuelsson om spiss plassen i år! Nås er jo virkelig sterk i lufta!:)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Mar 2007, 04:55 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
.....så har vi vel også mistet noen fler...hvis vi tenker litt etter :?

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Mar 2007, 11:16 
Offline
Trener

Joined: 04 May 2005, 19:25
Posts: 957
Location: Oslo
Nå har vi mista Rønning, pappagutt, Wibe, Byfuglien, Strand. Pappagutt og Rønning stod vel for ca 20 mål for oss ifjor og det merkes.. Spent på om Nås/Samuelsson holder nivået i Adecco til å score 20 mål.. Dessuten har vi vel ikke flust med målfarlige midtbanespillere??


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Mar 2007, 11:32 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Enig med Sigurd, Tror vi skal slite med å putte. En Pelu i form kan skape mye, men han er ikke veldig målfarlig han heller. Kan Torp være en outsider til en toppscorertittel? Men jeg synes vi virker minst like stødige bak i år som i fjor. Stopperne holder høyt nivå og begge sidebackene er betydelig bedre enn de vi hadde i fjor. Altså: Kamark blomstrer for fullt og Smolinski virker rett og stødig defensivt bak der.

Derfor når vi ikke helt opp i år, men topp 6 bør gå greit.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Mar 2007, 12:43 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6459
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Pelu kommer til å bli viktig ja, i hvertfall for at Nås skal få til noe særlig. Selv om han vinner en del på hodet så skapte han svært lite i kampen i går.
Torp har en del i seg, men blir neppe en toppscorer, men han er god nok til å bli rimelig fast på kanten i året som kommer. Blir spennende å se hva Samuelsson kan by på siden jeg ikke fikk se han i går, selv om jeg trodde det hele kampen ;)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Mar 2007, 22:50 
Offline
Trener

Joined: 04 May 2005, 19:25
Posts: 957
Location: Oslo
http://www.moss-dagblad.no/mfk-magasine ... 676224.ece


40 i odds på Lindau som toppscorer.. Noen som tør å sette en hundrings?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Mar 2007, 20:15 
Offline
Trener

Joined: 28 Aug 2005, 19:27
Posts: 787
Tror faktisk at Nås kommer til å bli vår toppscorer i år. Han var jo toppscorer på Follo, og klarte å dytte inn 12 mål for et lag som rykket ned, så jeg tror han kommer til å herje ganske godt med mange forsvarsspillere bare han blir vant til spillesystemet i KIL.

Ellers tror jeg KIL kommer til å ligge helt i toppen når det gjelder dødball-mål. Med pasningsfoten til Pat og VELDIG mye gode hodespillere, så kan det bli mange mål på dette....

Forøvrig godt å se at noen leser tråden også, var litt bekymret etter at den ble flyttet fra KIL-forumet. Jeg har ikke for vane å besøke "under"forumene...


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group